Шукаю психолога
Добрий день. По-перше, я мізогініст жорстко-патріархальне мужло, ненавиджу все і вся, а сам нічим не краще, нікчема, ніщеброд, нездорова особистість, агресивний тупий дегенерат, невпевнений в собі хлопчик, нічого не роблю, щоб змінитися, бо лінивий, недисциплінований і т.д. і т.п. ... А там хтозна, може не все з цього правда.
Шукаю клінічного психолога жінку. Може хоч допоможе з встановленням діагнозу або скаже, що я здоровий. Психіатри, займаючи максимально домінантну позицію, як і положено по протоколу, не слухають, не діагностують, кажуть, що мені не потрібна клініка для діагностики (бо насправді в них немає ніякої клініки, як вони це кажуть в своїй рекламі, а про державні я мовчу...), а просто виписують препарати, за впарювання яких їм платять. У кожного психіатра є препарат, який він впарює кожному клієнту, перевірено. Тому і шукаю клінічного психолога. Чому саме жінку? Так треба.
На консультаціях буду кричати, матюкатися і скептично до всього ставитися. Скептицизм викликаний досвідом, а не природою.
Хто готовий попрацювати, чекаю відповіді.

Ответы психологов
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 386311 для Виктория Владимировна
Вітаю. Я вже працював з багатьма "спеціалістами", які не встановлювали діагноз і психологи з цього сайту їх виправдовували, говорячи, що вони не озвучували діагноз, щоб я хоч про це не переймався. Даремно, бо ті "спеціалісти" потім зізналися, що "лікували" мене, спираючись на довідку з державної клініки (там мені діагноз теж не озвучили і одразу я не додумався сам розібрати шифр і вивчити ті діагнози). Зараз я знаю, що в мене немає жодної ознаки тих діагнозів, вони просто так, в то й помилково, поставлені в державних клініках. Більш того, одного сеансу зі мною має бути достатньо, щоб зрозуміти, що я не страждаю подібними розладами. Такі були "спеціалісти".
Я не досягнув сингулярності і не пізнав всю будову Всесвіту.... Але з відомої мені інформації, хоча б знаючи свій діагноз легше лікуватися або навчитися з цим жити.
Так, мене багато чого турбує, а може й не багато, так здається просто... Не бачу сенсу намагатися в повідомленні описати хоч частину. Навіть людям з високою самосвідомістю це важко.
Мені у вашому питанні вже ввижається агресія й маніпуляції з газлайтингом, замасковані під тупість. На жаль, вже стикався з таким від психологинь.
м Кам'янське ·
Клінічний психолог не ставить діагноз. Він/ вона робить патопсихологічне обстеження й висновки. Здорова людина або ні може сказати тільки врач. Тому що діагноз- це результат комплексної діагностики.
Психологи/ психотерапевти працюють не з діагнозом, а з людиною та її проблемою/ ми. Тому моя колега й запитала що вас турбує. Якщо вас турбує не правильно , на вашу думку , поставлений діагноз, краще звернутися до спеціаліста, який має право і компетенції це робити-,до іншого психіатра .
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 386316 для Оксана Юрьевна
Дякую. Логічно. Я просто, по-перше, тупий, не розумію і не пам'ятаю всієї інформації, яку отримував.
По-друге, мій замполіт розказував, що багато років тому проходив практику клінічним психологом в клініці, якої зараз немає. І говорив, що його завданням було перші 2 тижні активно працювати з новими пацієнтами, проводити купу тестів для встановлення точного діагнозу. Хоча мало віриться, тому що...
По-трєте, я вже частково описав мій досвід з психіатрами...
Почав відповідати вам в надії, що тут хтось знає справді хороших психіатрів, але навряд... Шукати самому по рекламних сайтам/оголошенням - таке собі.... Розповіді про їхню вмотивованість не відповідають дійсності. Ніхто з них не діагностує і не слухає, тільки максимально показують свою домінантність, нібито вони з першого погляду все бачать, і впарюють свій препарат, один на всіх клієнтів.
Здавалося б, просто забий і живи... Проте комплексні агресія, швидкі вигорання, неможливість ні концентруватися, ні розслаблятися, ні отримувати задоволення, відсутність адекватних цілей і душевні страждання заважають просто забити і жити
м Кам'янське ·
«мій замполіт розказував, що багато років тому проходив практику клінічним психологом в клініці, якої зараз немає. І говорив, що його завданням було перші 2 тижні активно працювати з новими пацієнтами, проводити купу тестів для встановлення точного діагнозу.»
Так це й працює. Але він робив тільки частину роботи. Да, велику, але частину. Остаточне рішення приймає врач.
«комплексні агресія, швидкі вигорання, неможливість ні концентруватися, ні розслаблятися, ні отримувати задоволення, відсутність адекватних цілей і душевні страждання заважають просто забити і жити»- оце вже запит, і з цим вже можуть працювати психологи. Але, ви праві- не всі. Й наявність у психолога клінічного досвіду було б не зайвим
Нелюбов до себе – явище складне.
Багато людей, насправді, заперечують власну особистість, не приймають себе. Під самозапереченням розуміється і знецінення своїх сильних сторін.
Людині через різні причини простіше бути «поганою» – як правило, через дитячі травми.
Свідомість людини складається з багатьох чужих настановлень – батьківських, соціальних. Можливо, в дитинстві мати або батько принижували Вас і їх голоси досі звучать у Вашій голові.
Ви добровільно впустили у свою свідомість голограму ненависті, яка продовжує справу тих, хто Вас ображав.
Часто можна психологу, психотерапевту почути моторошні слова: «Я ненавиджу себе, дурень, лінива худоба». У фізіології це можна порівняти з процесом аутоімунних захворювань, коли імунітет починає сприймати власні тканини як чужорідні та ушкоджує їх.
Але причиною самозаперечення може стати не лише дитяча травма, а й якась значна подія вже в зрілому віці, коли людині не вдалося втілити в життя щось важливе для неї. Змиритися з роллю лузера така людина не в змозі, оскільки її самооцінка багато в чому була прив'язана до успішного результату цієї справи, і з цього моменту в її житті можуть початися не найконструктивніші зміни - психосоматика, і знову ж таки, ненависть до себе.
Вихід – полюбити себе. Як кажуть «просвітлені», любов виправляє будь-яку карму. Потрібно прийняти себе на 100%, з усіма своїми плюсами та мінусами, сильними та слабкими сторонами.
Людина, як і світ навколо неї, дуальна. Біле-чорне, добро-зло. Потрібно визнати і прийняти свої «темні» сторони і полюбити себе повністю, адже якщо я не любитиму себе, чому це мають робити інші?
Однак Вам сама ця ідея може здатися дикою. Як полюбити себе, якщо – об'єктивно – начебто й нема за що?
А ні за що, просто за те, що Ви є таким, яким створила Вас природа.
В цілому ж, неприйняття себе – це, як правило, суб'єктивне психологічне настановлення.
Ваш стан називається "аутоагресія". Не чекайте від психолога чарівних пігулок.
Тільки конкретні вправи, практичні рекомендації для Вашого психічного здоров'я.
Відредаговано автором 27-10-2025 07:25:13
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 386321 для Ирина Константиновна
Бачу як ви зробили висновок. Насправді мої вкрай негативні висловлювання про себе - це насправді не моя думка, а коментарі "психологинь", якими кишить тік-ток. Озвучив їх, щоб такі "психологині" знали з ким мають справу)))
Доброго дня, Олег!
цитата:
Насправді мої вкрай негативні висловлювання про себе - це насправді не моя думка, а коментарі "психологинь", якими кишить тік-ток.
Так поясніть - наскільки ви згодні або не згодні з думками і коментарями психологінь?
цитата:
По-перше, я мізогініст жорстко-патріархальне мужло, ненавиджу все і вся, а сам нічим не краще, нікчема, ніщеброд, нездорова особистість, агресивний тупий дегенерат, невпевнений в собі хлопчик, нічого не роблю, щоб змінитися, бо лінивий, недисциплінований і т.д. і т.п. ...
От ви себе описали подібним чином. Водночас висловили сумніви -
цитата:
А там хтозна, може не все з цього правда.
Тобто ви навіть на власному суб'єктивному рівні НЕ ЗНАЄТЕ, який ви. І тому шукаєте експерта, щоби він визначив і завірив свій висновок печаткою. Невже без цього ніяк?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 386333 для Володимир Анатолійович
Нижче у відповідях я висловив реальні скарги, які заважають нормально жити. Банальні фізична активність, правильне харчування, лягати спати по графіку, писати щоденники, медитуіати, багато працювати і пробувати чомусь навчатися, розвиватися - не працює. Жрати препарати від яких постійно спиш, заторможений, маєш підвищений пролактин і еректильну дисфунцію - теж не працює. Роками щось розказувати психотерапевту, який просто сидить і робить розумний вигляд - не працює. Стає тільки гірше. І в результаті "ти сам винен, що довірився їм, ти мав би зрозуміти...." На жаль я не гармонійна особистість аби самому вивчитися на такого "спеціаліста", та й можливості не має. Тому справді шукаю "експерта, який би завірив висновок", в надії, що потім знайду спосіб впоратися з проблемами.
цитата:
Банальні фізична активність, правильне харчування, лягати спати по графіку, писати щоденники, медитуіати, багато працювати і пробувати чомусь навчатися, розвиватися - не працює.
Чому не працює, може, знаєте відповідь?
цитата:
Жрати препарати від яких постійно спиш, заторможений, маєш підвищений пролактин і еректильну дисфунцію - теж не працює.
Якщо жрати, то, напевно, не працює. Якщо є необхідність ТИМЧАСОВОЇ медикаментозної підтримки, і вона підібрана ретельно, то ПРАЦЮЄ.
цитата:
Роками щось розказувати психотерапевту, який просто сидить і робить розумний вигляд - не працює. Стає тільки гірше.
Тому, що тільки сидить і робить вигляд, можна довіку розповідати. Цікаво, ви вмієте ще щось, опріч розповідати. Ймовірно, вмієте мислити. Чи ні? Вмієте відчувати. Чи ні? Вмієте робити висновки. Чи ні?
цитата:
Тому справді шукаю "експерта, який би завірив висновок", в надії, що потім знайду спосіб впоратися з проблемами.
Кажуть же, не лише на експерта, а й на Бога сподівайся, проте на себе спирайся передусім.
А почему вы вообще решили, что у вас есть диагноз?
И диагноз какой? Психиатрический? То есть вы подозреваете, что вы психически больны? Или о каком диагнозе речь?
цитата:
Не работает в каком смысле? Физ.активность, правильное питание, режим сна, естественно, не помогут вам научиться по другому строить отношения, но точно положительно повлияют на самочувствие.
Какие у вас ожидания от этих действий?
Как долго вы все это делали, чтобы утверждать, что это точно не работает?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 386356 для Валентина Михайловна
Не маю уявлення є в мене той діагноз чи ні. От і хочу дізнатися. Всі психіатри, крім військових, говорят що я психічно хворий, а психотерапевти, що ні.
Як я думаю сам? Зі мною явно щось не те було коли я кинув навчання. Кинув, бо не витримав. Було щось схоже на банальну депресію, також рухнуло світосприйняття + згорав від сорому, що мені майже 20, а я досі незайманий.
Наступні 9 років я провів на кінських дозах тяжких препаратів, тому важко об'єктивно судити про той період. Але так само швидко кинув і другий університет і всі роботи. Також була серйозна спроба самогубства.
Потім пішов на війну, різко зліз з препаратів без наслідків, хоч як би психіатри не казали, що так не можна. Рік провоював, почуваючи себе краще, ніж попередні роки. Потім дівчина мене довела, так сказати, і я знову потрапив до психлікарні, в результаті мене списали з армії.
Складність в тому що зараз всі намагаються лікувати мене від ПТСР, хоча війна мене мало хвилює. Але ж психологи люблять казати, що я її просто закопав у собі. Хоча, звичайно, відчувається постійний надлишок норадреналіну і втрата старих інтересів.
Ще мене часто люблять лікувати від наркоманії. Так, на війні я почав вживати, провживав 2 роки. Рік тому кинув.
Не знаю наскільки по темі я відповів. Як вийшло)
А те психиатры, у которых вы были, какой диагноз вас ставили?
Психотерапевты диагнозы не ставят. Даже если он заподозрит что-то, он все равно отправит вас к психиатру.
И если психиатры все, как один, говорят, что у вас есть проблемы и нужно лечение, то оно таки нужно. При грамотно подобранном лечении и самочувствие станет легче, и полноценно жить и работать можно. И психотерапия будет вторична тут. Как способ научиться выстраивать отношения с самим собой и другими. Но никак не замена лечению.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 386368 для Валентина Михайловна
Діагнози невірні, в мене немає жодних ознак цих діагнозів. Моя перша психіатриня поставила свій діагноз, або просто той, в який пальцем тикнула навмання ще до спілкування зі мною. Такий діалог:
- Ти вважаєш свою дівчину відьмою?
-Ні
- А може все-таки вважаєш?
- Ні
- А може в глибині душі таки вважаєш?
- Ні
В результаті впаяла мені шизотиповий розлад, який дублювали далі просто, аби була підстава списати мене з армії. З опису цього розладу у мене є лише "складні логічні ланцюжки, які не є маячними, проте суперечать соціальним нормам". Людина вважається хворою, якщо її думки виходять за рамки соціальних норм. Хоча ця особливість не входить в ті 9 ознак, по яким ставлять діагноз.
Канцелярія у виписці з психлікарні допустили помилку в шифрі і написали параноїдальну шизофренію. Приватний психіатр дивився тільки на цей шифр і 7 років годував мене кінськими дозами тяжких препаратів, лікуючи від параноїдальної шизофренії, хоча одного сеансу зі мною достатньо, аби зрозуміти, що я не маю жодної ознаки будь-якого виду шизофренії.
Головний військовий психіатр нашої області, пан майор, кричав: "Ти здоровий, іди гний далі в посадках!!!" А як йому не вірити? Офіцерська і лікарська честь 😂 Ви ж, психологи, любите кричати що всі мають "дотримуватися законів і соціальних норм". А по закону і соціальним нормам в нього є посадові обов'язки, в які входить правильна діагностика пацієнтів)))
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 386368 для Валентина Михайловна
Забув дописати. Через пів року після армії звернувся до ще одного психіатра. Без моїх розповідей одразу впарив "єдиний антидепресант, який не викликає еректильної дисфункції". Тільки недавно стало зрозуміло, що всі старіші препарати розроблені для жінок. Сказав "курс лікування пів року". Логічно, бо в середньому адаптація після війни йде рік. Вважав моїми проблемами ПТСР і наркотики, хоча це не так. До війни й наркотиків не було все добре. Було все погано. Тільки раніше депресивний стан, а зараз агресивний.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 386379 для Валентина Михайловна
Я написав що 2 роки вживав і рік тому кинув
м Кам'янське ·
“Банальні фізична активність, правильне харчування, лягати спати по графіку, писати щоденники, медитуіати, багато працювати і пробувати чомусь навчатися, розвиватися - не працює….Роками щось розказувати психотерапевту, який просто сидить і робить розумний вигляд - не працює. Стає тільки гірше. “
Воно працює, тільки не в тій мірі, в якій, мабуть, ви очікуєте. Судячи з тих діагнозів ( погоджуєтесь ви з ними або ні), є органічна патологія. На це також вказує те, що проблеми були давно. Тому, вже не так важливо, який діагноз офіційно ви будете мати , а важливо те, як вам мінімізувати негативні прояви чи то хвороби чи то розладу. І єдиний дієвий спосіб знову не опинитися в психлікарні- це приймати препарати, які вам назначають. Так, вони мають побічну дію, але вони вас тримають і не дають впасти в гострий стан й уповільнюють прогресування захворювання.
Тому, ще раз хочу наголосити, що вам потрібен в першу чергу психіатр, який назначить адекватну медикаментозну терапію. Психотерапевт може допомогти впоратися з
«комплексні агресія, швидкі вигорання, неможливість ні концентруватися, ні розслаблятися, ні отримувати задоволення, відсутність адекватних цілей і душевні страждання «.
Відредаговано автором 27-10-2025 15:34:44
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 386390 для Оксана Юрьевна
Ви, як і ті психіатри, дивитеся на папірець, а не на людину. Цікаво стало як же діагностують те органічне захворювання? І чому жоден психіатр не направив мене на обстеження?
Я не з багатої династії, мене немає кому утримувати. Я без препаратів зараз фізично не витримую на роботах. Я й так не домінантний самець, куди мені ще підвищувати пролактин щоб якось вижити в суспільстві?
Тим не менш, незважаючи на папірці, рік відмінно провоював, хоч і довелося користуватися наркотиками в повіями для підтримки мтану. Мало хто так довго витримав. А ви за папірці...
м Кам'янське ·
Я за адекватну терапію та покращення самопочуття клієнта.
«чому жоден психіатр не направив мене на обстеження?»
Тому що психіатр навчався багато років та знає ймовірні причини виникнення хвороб.
«Я й так не домінантний самець, куди мені ще підвищувати пролактин щоб якось вижити в суспільстві?»
Пролактін звісно важливий, і сподіваюсь, це можливо владнати. Але, коли на вагах взагалі можливість перебувати в цьому самому суспільстві, функціонувати в ньому й знаходитись в ізоляції, вибір, на мій погляд, очевидний.
Коли у людини діабет, то як би вона свою хворобу не називала , цукор від цього не впаде. Для нормального життя, вона буде змушена приймати інсулін. Звісно, може не приймати, але ж результат буде не позитивний.
Доброго дня!
Ох у вас и защит много...
А от чего вы так защищаетесь?
Есть мысли по этому поводу?
Любому психологу или психиатру будет с вами сложно работать... потому что вы из тех людей, кто считает, что он прав и все.
Что только его мнение верно.
А еще в ваших ответах много игры... вы как будто не хотите до конца раскрыться...