Як мені боротися з моральним гнітом?
Мені морально дуже погано, і шоб заглушити моральний біль я використовую фізичний, але розумію що фізичним болем моральний заглушувати не можна, але зараз для мене це єдиний вихід
Нравится: 2 из 2

Ответы психологов
Марина Дудник психолог
м Ізмаїл ·
Добрий день, Софія
Розумію як важко виносити такий стан і хочу підтримати тебе зараз. Ти розумієш, що полегшення морального стану через фізичний біль (ушкодження) - це не вихід з ситуаці. Тут потрібна допомога спеціалістів, потрібна консультація у лікаря психіатра і психолога, який працює з підлітками.
З ким у тебе довірливі стосунки з оточуючих тебе дорослих? З ким ти живеш? Хто може з твоїх близьких підтримати тебе і допомогти обрати спеціалістів?
Добрий день. Схоже, що ти в складній ситуації, намагаєшся впоратись як можеш. Але можливо, якщо ти розкажеш більш детально про те, що сталось ми б змогли допомогти знайти рішення?
Ви не шукаєте болю ви шукаєте контроль.
Коли біль усередині нестерпний, фізичний стає способом відчути межу, відчути, що ви ще можете на щось вплинути. Це не про самобичування, а про спробу повернути владу над відчуттями.
Думати треба не про «як перестати це робити», а про що саме ви намагаєтеся приглушити: безсилля, втрату сенсу, сором, провину. Бо поки не назвете джерело, будь-яка форма болю буде здаватись полегшенням
Никита Гайдаш психолог
м Біла Церква ·
Доброго ранку, Софія!
Прийміть мої щирі співчуття.
Фізичний біль дійсно не найкращий вихід із ситуації.... Але, для Вас це вихід, який Ви змогли знайти, аби поспілкуватися про себе. Адже таким способом Ви полегшуєте біль моральний, за рахунок фізичного.
Як Ви можете собі допомогти із моральним болем?
Чи є ті, з ким Ви можете поділитися тим, що болить?
Якщо болить, постійно глушити — лише на деякий час допоможе знизити біль, але причина при цьому лишається там само. Прожити цей стан в безпеці і з безпечними людьми — допомагає загоювати і зцілювати душевну рану; моральний біль, — це як відкрита рана з кровотечею, але цю рану не побачиш, лише відчуєш...
Якщо моральна рана загоїться, то у фізичному болі відпаде потреба
¯\_(ツ)_/¯
Є безкоштовна психологічна допомога, де все екологічно, безпечно та конфіденційно. Страждання - не ок. Якщо болить зуб, ми ідемо до стоматолога (навіть якщо лячно). І це нормально.
Тому, коли болить душа - нормально іти по допомогу!
Сподіваюся, що у Вас все налагодиться і цей біль стане лишень досвідом, історією, яку Ви будете згадувати вже із посмішкою на вустах!