Чи варто триматися за стосунки
Є чоловік, з яким бачуся раз на місяць. Раніше він писав, що не хоче серйозних відносин, і я погодилася тільки на секс. Ми добре проводимо час: гуляємо, готуємо, ходимо в ресторан, займаємося сексом, але він не дуже досвідчений. Усередині є надія, що він колись закохається, хоча бачу, що серйозних намірів немає. Важко його відпустити, боюся залишитися сама. Як краще вчинити в такій ситуації?
Нравится: 1 из 1

Ответы психологов
Как поступить? Признать правду про мужчину - отношений как таковых нет, просто секс раз в месяц.
Вы хотите другого. Ждать, что влюбится и изменится это всегда провальная стратегия, разочарование и упущенное время.
А почему вы боитесь остаться одна? И что в вашем понимании быть одной?
Разве найти секс раз в месяц, а то и раз в неделю это так сложно? Я про то, что те отношения, которые у вас есть легко заменить и найти подобные, то есть прямо совсем без внимания сложно остаться
Добрый день. Вам с этим мужчиной хорошо? Вы смеётесь, гуляете, занимаетесь сексом… если вам действительно комфортно, то оставайтесь. Но почему тогда внутри сомнения и вы пишете сюда?
Он когда-нибудь влюбится? Что вам даёт эта мысль?
Вы действительно счастливы в этих отношениях? Или вам просто привычно страдать?
Подумайте: может ли он на самом деле дать вам то, что вам нужно? Или дело не в нём, а в вашей привязанности к этой схеме, где больно, но привычно?
Что бы изменилось, если бы вы перестали ждать, что он когда-то полюбит?
Готовы ли вы наконец поставить себя на первое место? Готовы ли отказаться от фантазий, что он изменится, и вместо этого поработать над собой, над своими страхами, ожиданиями, потребностями?
Я бы переформулировала ваш вопрос- не стоит ли держаться за эти отношения, а чего я на самом деле хочу ?
И вот здесь начинается очень важная внутренняя работа, которую лучше проходить не в одиночку, а вместе с психологом.
Добрий день! Вам не вистачає впевненості в собі. Так можна чекати ціле життя зустрічі - один раз на місяць. Але якщо вам добре удвох – не треба від цього відмовлятися. Розширте своє коло знайомств з чоловіками - це великий плюс до впевненості в собі. Якщо є один чоловік — це дуже добре, а якщо є два або більше — це просто здорово. Чим більше чоловіків, тим вища самооцінка. Чим вища самооцінка, тим привабливішою жінка стає. Це позитивне замкнуте коло, яке допоможе будь-якій жінці стати популярнішою у сильної статі. Найголовніше при цьому — не маніпулювати чоловіками і не провокувати їх на завищені очікування.
цитата:
Мне видится непоследовательность в ваших действиях, он предлагал серьезные отношения, вы согласились на секс. Теперь страдаете от неопределённости, которую сами себе и организовали.
Что мешает на данном этапе уточнить его намерения и рассказать о своих ожиданиях. Если не говорить вслух свои намерения их никто не узнает.
Страх остаться одной, это низкая самооценка и отсутствие веры в себя.
Работа с психологом может помочь.
Доброго дня, Tina!
цитата:
Як краще вчинити в такій ситуації?
Ваше питання красномовно свідчить про розгубленість і невизначеність(!) внаслідок конфлікту бажань. З одного боку колись погодились лише на секс без обов'язків як проміжний варіант, а з часом визріла
цитата:
надія, що він колись закохається
Тобто надія на справжні повноцінні взаємини.
Однак чоловік не подає знаків про наміри щодо подальшого зближення.
До того ж, у вас є до нього зауваження
цитата:
він не дуже досвідчений
Наскільки я зрозумів, це стосується інтимної сфери.
Отже, бачимо, що і сексом ви в цілому не задоволені, і розвитку стосунків не помічаєте.
Тоді заради чого зустрічатись з ним час від часу?
Відповідь насправді відома -
цитата:
Важко його відпустити, боюся залишитися сама.
Це СТРАХ залишитись самотній. Загроза дійсно реальна і не маленька... коли не віриш в себе, коли не здобув або втратив почуття самоцінності. І тоді погоджуєшся на ерзац відносин. Свого роду крихти зі столу як у відомому прислів'ї.
цитата:
Як краще вчинити в такій ситуації?
Краще - розібратись, що відбулось з вашим почуттям самоцінності. Куди воно зникло? Як його відновити? Як знову повірити у власну цінність і привабливість? Як наповнити своє життя змістом, який буде надихати вас і приваблювати інших?
Уся ця купа питань реально розглядається і вирішується у взаємодії з психологом. До речі, хотів, спитати, чи був у вас в минулому такий досвід?
Чи вірите ви ефективність допомоги з боку психологів?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385453 для Володимир Анатолійович
Він мені пише раз в два тижні пропонує зустріч . Між зустрічами він не пише просто так , я можу написати йому одне повідомлення . Я погоджуюсь тому що мені подобається як ми час проводимо , і я маю вільний час завжди . По перше є користь з цього , я навожу дома порядок , по друге , наряжаюсь на цю зустріч , ми гуляємо десь півтора години в парку , пʼємо каву , потім дома готуємо вечерю разом , мені подобається він , хоч і в сексі відчуваю що він не досвідченний , але з часом все краще і краще . Я от думаю , може наступного разу йому сказати що в мене справи і не можу зустрітися . Відчуваю що дозріла до цього . Пару раз я йому пропонувала зустрітися на вихідних , піти в місце одне , конкретно говорила яке , він можно сказати що відморозився вже два раза , мол таке він не любить , чи вже був там . Я паралельно ходжу на побачення , але так щоб взаємна симпатія щоб була , і чоловік і надалі проявляв активність не має
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385453 для Володимир Анатолійович
Був досвід, не один , довготривалі терапії були , але на мене це не впливає , інсайтів немає , і відчуваю часто непрофесіоналізм , тому важко в довіру війти
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385443 для Світлана Володимирівна
Да мені добре з ним . Просто я хочу частіше бачитись . Спілкуватись , зізвонюватись . Ми взагалі не зіщвонюємся. Переписки в нас також немає щодня . Можливо я йому не подобаюсь . Але я відчуваю що подобаюсь , нам приємно бути разом . Але в нього якісь дуже сильні кордони . Ми поверхнево спілкуємось , типу про собачки і котики . Є потреба отримувати компліменти від нього , більш відкриті розмови , домовлятись за наступну зустріч
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385445 для Марта Калина
Та я хожу на побачення з чоловіками , знайомлюсь , на дискотеки хожу
цитата:
Він мені пише раз в два тижні пропонує зустріч .
Тобто він робить те, що хоче і як хоче. Все у відповідності до "стартових" заяв. Отже його можна назвати послідовним.
В свою чергу, ви погоджуєтесь і отримуєте власні задоволення-
цитата:
Я погоджуюсь тому що мені подобається як ми час проводимо , і я маю вільний час завжди . По перше є користь з цього , я навожу дома порядок , по друге , наряжаюсь на цю зустріч , ми гуляємо десь півтора години в парку , пʼємо каву , потім дома готуємо вечерю разом , мені подобається він , хоч і в сексі відчуваю що він не досвідченний , але з часом все краще і краще .
Проте маємо визнати, що ви ГРАЄТЕ в його гру. І тут цікаво, що відчуваєте, коли погоджуєтесь на умови чоловіка? Коли ЗАЛЕЖИТЕ емоційно від його ВОЛІ і ГРАФІКУ?
цитата:
Я от думаю , може наступного разу йому сказати що в мене справи і не можу зустрітися . Відчуваю що дозріла до цього .
Поясніть самій собі, чим спричинене таке бажання? От навіщо казати. що ви не зможете зустрітись? Чи ви хочете спровокувати його реакцію, подивитись як поведе себе?
цитата:
Пару раз я йому пропонувала зустрітися на вихідних , піти в місце одне , конкретно говорила яке , він можно сказати що відморозився вже два раза , мол таке він не любить , чи вже був там .
Як ви розцінюєте його відмови?
Чи може, на вашу думку, той чоловік, відмовляючись від ваших пропозицій, навмисно уникати зближення?
Або думає, що йому не варто вестись на бажання жінки, адже так він продемонструє свою слабкість?
цитата:
Я паралельно ходжу на побачення , але так щоб взаємна симпатія щоб була , і чоловік і надалі проявляв активність не має
Мені видається, ви все-таки прагнете зустріти взаємність з чоловіком у почуттях. Щоби він поважав вас і прислухався до ваших бажань. Аби обрав вас по-справжньому, а не тільки один раз на місяць.
Та чи розумєте ви, що ЗУСТРІТИ і РОЗГЛЕДІТИ того САМОГО вам заважає зв'язок з нинішнім партнером???
Чи помічаєте, що він вам так чи інакше подобається? І що перспективи у взаєминах ви б хотіли з ним?
Ймовірно, з вашого боку відбувається модель близькості по формулі "БУТИ НАПІВОБРАНОЮ." Можу припускати, що вона тягнеться з давнього минулого через корекцію вже дорослого досвіду, де домінуючим є страх залишитись самотньою з усіма відповідними наслідками.
Окрім як співпраця з психологом, я іншого шляху розв'язання проблеми не бачу. Сама по собі вона навряд чи розв'яжеться.
Відредаговано автором 21-09-2025 20:51:00
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385460 для Володимир Анатолійович
Відмовити , щоб змінити щось . Да , це провркація . Або зникне вже назавжди , або щось зміниться . Зосереджусь на собі , на роботі . Цілі поставлю . Тому що я бачу що з цих відносин нічого не вийде . А я вже готова будувати відносини . Просто я зробила експеримент , типу проявила активність, і можно сказати добилася зустрічей . Хоча така поведінка мені не свойсвенна . Але нічого хорошого з цього не получилось . Буде досвід . Ні , він мені не мішав , якби мені хтось сподобався , відчула симпатію , активність , то я б йому написала , що в мене цілі змінились , я хочу серйозних відносин , а ти ні , тому не бачу сенсу зустрічатись
И получается, что вы видите, что вам не подходят отношения в том смысле, что нет ничего, кроме поверхностного общения и секса. И в этом вам ок. Но остальное не совпадает. И вы не принимаете, что да, пусть так будет, я параллельно строю свою жизнь и не рассматриваю МЧ как партнера надолго. Вы начинаете думать про манипуляции (откажусь от встречи), ждете, что мужчина влюбится и все будет как вы хотите.
Это игра, не отношения.
И тут два развития событий, скорее всего будет. Либо вы разочаруетесь и поймете, что просто время потеряли и эмоционально вам будет тяжело. Либо если даже мужчина привяжется сильнее, вы будете разочарованы в отношениях сильно, поскольку в них не будет нормально ни возможности поговорить, ни эмоциональной близости, ни того, что вам нужно. И опять таки, разочарование и попытки снова что-то сделать, чтобы мужчина давал то, что вам нужно.
Что мешает просто признать, что у вас просто легкие отношения и они дают возможность почувствовать себя девочкой) но для отношений мужчина не подходит
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385473 для Валентина Михайловна
Так , я себе налаштувала , що хай буде , просто не очікувати від нього нічого більшого . і паралельно ходити на побачення , якшо вистрелить , і в мене завяжуться такі відносини які хочу , то з цим розпрощаюсь . Сьогодні вже домовилась на два нових побачення
цитата:
Відмовити , щоб змінити щось .
Дайте собі щиру відповідь і усвідомте її - що має змінитись або з'явитись внаслідок відмови?
Також доречно поглянути ось куди. Що вас зупиняє проговорити тому чоловікові свої почуття і наміри, і в такий спосіб з'ясувати у відкритому діалозі наявність чи відсутність перспектив?
цитата:
Зосереджусь на собі , на роботі . Цілі поставлю . Тому що я бачу що з цих відносин нічого не вийде .
Ця ваша теза виглядає протиріччям. Навіщо провокувати, якщо вже визначились? Виявляється, є потреба - мати синицю в руках, поки журавля не спіймали. Тобто зберігати на якийсь час модель відносин - ти мені/я тобі.
цитата:
Буде досвід
Так цей досвід вже зараз багато чого цінного і корисного вам "промовляє". Чи усвідомили ви його уроки?
цитата:
Ні , він мені не мішав , якби мені хтось сподобався , відчула симпатію , активність , то я б йому написала , що в мене цілі змінились , я хочу серйозних відносин , а ти ні , тому не бачу сенсу зустрічатись
Оця постанова питання наче свідчить, мовляв, страху залишитись самотній ви таки позбулись. Чи ще не остаточно?
Відредаговано автором 22-09-2025 10:50:06
цитата:
Если бы так было, вы б не создавали тему, не писали бы, а вдруг влюбится, а может не пойти на свидание и отказать ему.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385477 для Володимир Анатолійович
Якшо я відмовлю один раз , думаю він вже не напише , то я готова до цього . В травні він мені чітко сказав що не хоче серйозних відносин , мол вибач , бачу що ти хочеш , але я вирішив для себе що я ні . До цієї розмови ми рік не зустрічались на каву , він уникав . Але після цієї розмови ( я сказала що теж не хочу , хочу тільки секса ) він активувався . Регулярно бачимся з його ініціативи , хоча не часто . Тому сенсу немає питати . Я вже вирішила для себе , що не очікую від нього . Можливо він з часом закохається , можливо ні . В мене немає до нього сильних почуттів , просто подобається як людина , є інтерес до нього . Тому якщо зникне з мого життя , переживу . Якщо проявить якось себе м
, можно спробувати будувати відносини по взаємній згоді . Я не то що боюся бути одна , просто якось сумно без чоловічої уваги ) . Я допускаю що я можу залишитись одна , і зі сферою сімʼї в мене буде по нулям все . Але я вже звикла , тому ок , але без надії такої сумно жити , тому не ставлю крапку на собі
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385482 для Валентина Михайловна
Чому ви так думаєте ? Інколи потрібно поспілкуватись , і виговоритися , щоб реально подивитися на речі і мати свій план , не зациклюватися
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385482 для Валентина Михайловна
На себе я можу вплинути , на нього ні . То я міняю своє відношення , до цього . А що є інші методи ? Якщо да , то поділіться вашою думкою
Это не обвинение вас, скорее на подумать не занимаетесь ли вы самообманом. Потому что это всегда больно по итогу.
А думаю я так потому, что найти сайт психологов, зарегистрироваться, написать вопрос и вести диалог, требует времени, энергии и не будет никто писать сюда просто потому, что скучно и хочется поговорить. Это скорее делается потому, что сложно разобраться в себе, есть переживания. И вы не раз написали, что может мужчина влюбится и что-то изменится. И это означает, что надежда жива, вам хотелось бы этого. И тогда поддержание таких отношений может еще больше по итогу ранить либо мешать в других отношениях. Например тем, что вроде и есть свидания и попытки строить отношения, а эмоционально вы в других отношениях с тем, кто не хочет ничего серьезного.
Поэтому мои слова не про задеть вас, а про то, чтобы вы в самой себе разобрались и честно признались в своих чувствах, а потом уже решать, насколько это вам мешает, а насколько в целом и так сойдет
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385497 для Валентина Михайловна
Поняла . Так я релаксую , і розумію для себе що дала собі установку не давити на нього . Нічого не очікувати . Мені і разом час провести раз в два тижні ок . А взагалі питання: чи може чоловік дозріти до серйозних стосунків , змінити свою думку ? Думаю в нього якась травма є , що він так боїться . Тобто я коли сказала що не хочу тоже серйозних відносин а тільки секса , то він видихнув . Якось в розмові він мені розказав що дуже важко пережив развод батьків . Я вислухала тільки , і сказала , що да , відносини батьків дуже впливають на малих дітей . Він коли розказував ; то дуже емоційно , видно було що йому це болить до сих пір , хоча батько вернувся його і сімью
А как наличие или отсутствие травмы влияет на то, что он не готов к отношениям и хочет только секса?
Созреть мужчина может, если он почувствует, что ему не ок так, как он живет, что хочется другого. Но это может случится и через 5 лет, а может никогда.
Кроме того, еще такой момент важный – хотеть и уметь это огромная разница.
А значит мужчина должен не просто захотеть отношений, а пойти и работать с этой темой, учиться быть в отношениях. Это много времени, усилия и желания.
У мужчины есть опыт долгосрочных отношений? Что вы знаете про его прошлое?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385499 для Валентина Михайловна
На скільки я знаю , що травма так і працює , що боїться серйозних відносин наприклад , або шукати роботу і тд . Це все неосознанно . Хіба не так ? Чому ви задали це питання ? Я його колись запитала , то його шокувало це питання судячи по його реакції . Але колись секретар ( це мій колега з минулої роботи ) сказала , що Андрій наче був відносинах , але недовго , щось там в нього болюче сталося , і зараз він дуже хоче женитися , придивись до нього , він з нею дружив ) він мені потім признався що секретар йому подобалась , я так розумію що він їй проявляв знаки уваги , а вона мені його перевдресувала , бо він типу не в її смаку був , застарий для неї ) але він сам почав до мене увагу проявляти , тому що ізнаячально він мене не привабив , не мій типаж .
Моя фантазия чисто, но и в том числе на опыте основанная.
Когда человек начинает искать причины поведения другого, типа да наверно у него травма, плохой опыт и тп, то вроде это про то, что вот я узнаю причины, и исцелю его/покажу, что отношения бывают другие, что мне можно доверять и тп. Ну то есть я буду знать причины - я смогу изменить ситуацию.
Поэтому и спрашиваю, какая разница, что там у него за травмы?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385501 для Валентина Михайловна
Ні , ви написали як травма може на це впливати ? Ні , в мене немає синдрома Спасателя , лізти в його голову я не збираюсь і лікувати його . Просто для себе шукаю відповіді , аналізую поки що . Тому що він реально загадка для мене ) пару раз відкрився трохи , то є припущення що справа не в тому подобаюсь йому чи ні , а якісь його травми . Але то його проблеми , не мої . Понаблюдаю ще за ним ; чи буде якийсь розвиток далі . Чи стандартно все
Да, возможно не совсем точно сформулировала вопрос. Я имела в виду в контексте ваших отношений. Травма ли причина тому, то он хочет секса или нет, по идее не так важно, как итоговой его выбор- просто секс без обязательств
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385503 для Валентина Михайловна
Ну да , можливо якась травма так діє що він не хоче серйозних відносин . Навіть не пробує ) а так би спробували хоча б)) отримали б досвід хоча б цьому ) можливо якби я його узнала краще , то не ісключено , що я б поняла що це не моя людина ) . А так він дуже закритий , тому його тараканів ще не знаю ) . Дам собі час ще якийсь понаблюдати . Дякую за розмову
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385505 для Валентина Михайловна
І не видно що він того секса дуже хоче , коли я вже фліртую у відкриту , то він сміливий , і починає присиавати аккуратно )) і приїжджає раз в три тижні )
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385509 для Валентина Михайловна
Темперамент в нього інший ) біоритми не співпадають ) з приводу секса з іншою в його житті зараз , я сумніваюсь , тому що відчуваю що в нього правильні цінності є . Але якщо є , то я теж допускаю ) в мене теж правильні цінності наче ) але секс в мене є з іншим ) я вільна жінка поки , офіційно не зустрічаюсь ні з ким