Перший хлопець
Вітаю!
У мене ніколи не було стосунків. До мене хлопці часто проявляли увагу, цікавились, але далі одного побачення я не йшла. Чогось боялась, то вчилась, то інші причини знаходила. Хоча підсвідомо завжди хотіла стосунків. Нещодавно познайомилась з хлопцем і таки я пішла з ним на друге побачення. Ми ходили за руку, він мене обійняв, потім поцілував. Чесно, я давно хотіла поцілунків, обіймів, чекала. В моменті я не відповіла йому, була надто шокована і схвильована, навіть віддалилась. Те, що це приємно, я зрозуміла вже після..
У нас продовжується спілкування, все йде до того, що будуть ще побачення. А я не знаю. З однієї сторони, я хочу ще поцілунків з ним, відповісти.. все-таки цей досвід прийшов доволі пізно. З іншої - я не впевнена, що він мені подобається як людина. Що хочу саме з ним стосунків. Відверто, про кожного хлопця я думаю: "може не цей, може знайду когось кращого"..
Я дуже переживаю. Що зі мною? Що робити?

Ответы психологов
Доброго вечера!
" В моменті я не відповіла йому, була надто шокована і схвильована, навіть віддалилась. Те, що це приємно, я зрозуміла вже після.." - ну конечно шокировались... у вас же это все в первый раз - нужно по привыкнуть к новым ощущениям и событиям.
"все-таки цей досвід прийшов доволі пізно." - да соглашусь, поздновато... но у каждого свое время.
Лучше поздно - чем никогда.
"З іншої - я не впевнена, що він мені подобається як людина. Що хочу саме з ним стосунків. Відверто, про кожного хлопця я думаю: "може не цей, може знайду когось кращого".." - ну вы не спешите с выводами, общайтесь с парнем.
Узнавайте его лучше - а там определитесь.
Просто не рубите все с плеча - не закрывайтесь, не убегайте сразу, но и поспешных выводов не делайте про ваши отношения с ним, и про парня тоже.
Может со временем, он вам еще больше понравится? ( такое ж может быть)
А если нет, то уйдете.
Наслаждайтесь процессом общения - лучше всего будет в вашем случае - а время покажет, что к чему.
"Відверто, про кожного хлопця я думаю: "може не цей, може знайду когось кращого"..
Лучшего это какого именно?
Опишите своего идеального парня - какой он должен быть для вас?
Вы так убегаете от близости и ответственности - видь отношения это определенная ответственность - (подсознательно убегаете).
Это надо с психологом разбирать, что вас так удерживает от близости с другим человеком?
Может были психологически холодные родители у вас - к вам. И не принимали вас целостно.
Добрий день, Ксенія. Схоже ви схвильовані новим досвідом, маєте цілий вирій переживань - це нормально, тим паче це перші стосунки. Чудово, що ви вирішили ризикнути зблизитися з хлопцем. Можливо, саме зараз Ви відчули цю готовність. У стосунках на початку важливо не поспішати та обговорювати все відверто. Для розуміння, чи підходить вам ця людина- треба час. Але схоже, якщо ви зробили крок на зустріч саме з цим хлопцем, то точно щось в ньому вам сподобалось. Коли трішки спаде тривога, ви зможете більше зрозуміти про себе. Рекомендую поговорити з хлопцем відверто про Ваші хвилювання, дозвольте йому підтримати вас. Також рекомендую для ситуативної підтримки звернутись на консультацію до психолога.
м Кам'янське ·
«…але далі одного побачення я не йшла. Чогось боялась…»
Маю припущення, якщо знайти відповідь на питання чого/ кого я боюсь, тоді буде зрозуміло
« Що зі мною?». Бо, на лице внутрішній конфлікт: « підсвідомо « хочу стосунків й одночасно боюся в них заходити. Це і є « крапкою напруги» з якої починається ваше « переживання «.
«Що робити?»
Йти в новий досвід.
«…не впевнена, що він мені подобається як людина. Що хочу саме з ним стосунків. Відверто, про кожного хлопця я думаю: "може не цей, може знайду когось кращого"..
Для того, щоб зрозуміти, яка перед тобою людина, треба з нею якийсь час поспілкуватися , дізнатися про неї більше. Думаю, що одного побачення замало для цього ( я, звісно, не беру крайні випадки, коли й одної зустрічі забагато). Якщо хлопець вам більш менш подобається, чому не дати собі та йому шанс впізнати один одного краще? Можливо, ваші стосунки почнуть розвиватися, а якщо ні- ви матимете досвід спілкування з чоловіками й не будете так переживати.
Й ви будете точно знати, чому не « цей» і який він « кращий». Тому, що зараз пошуки « кращого « виглядають як звичайний страх чоловіків/стосунків.
І, якщо ви маєте плани на родину, то все ж з цим питанням краще звернутися до психолога.
Любой первый опыт это всегда страшно, волнительно, и мысли, а может ну его, все оставить как есть?
Но попробуйте вместо того, чтобы бежать от этого опыта - сделать шаг вперед и попробовать остаться и посмотреть, как будет дальше, обращая внимания на свои переживания, свои мысли. Попробуйте подойти к общению с МЧ не их страха и тревоги, а из любопытства.
Что именно вам не нравится в МЧ как в человеке?
В целом, ваш запрос лучше разбирать в индивидуальной работе, поскольку что-то было в вашем прошлом, что вас останавливало и не давало возможности строить отношения с мужчинами. И этот опыт, это переживания теперь могут мешать и на любого мужчину вы будете думать - может не то, найду лучше