При спілкуванні з жінкою online, якщо вона не відповідає на моє запитання, я нове не ставлю, і тому спілкування припиняється.
На Вашу думку це правильно коли спілкуєшся з жінкою, поставив їй якесь запитання, а вона не відповідає. Проходить день, два, думаєш що зайнята ще можливо відпише, але коли тиждень чи більше. То розумію, що значить я її не зацікавив. І не пишу нічого. Тому спілкування припиняється. Це нормальний підхід? Ну навіщо писати, якщо жінка дала зрозуміти що ти їй не цікавий, якщо так довго не відповідає. Хоча є жінки, які пишуть треба було написати знову (бо типу може я забула), або взагалі пропонувати зустріч, якщо після такого спілкування online, не має бажання щоб зустрітись.

Ответы психологов
То есть у вас возникла мысль: "если женщина не отвечает несколько дней, значит, я ей не интересен"? Верно? И через эту мысль включается логика: "тогда нет смысла писать ещё раз, лучше прекратить общение". Такое ощущение, что вы между двух огней: с одной стороны хочется проявить инициативу, с другой есть страх показаться навязчивым.
Можем подумать вместе: есть ли другие способы поведения, кроме полного ухода из общения? Например, дать человеку простое уточнение: "Вижу, ты не ответила, если интересно продолжим, если нет - понимаю". Это не давление, а открытость.
Ваша задача как мужчины в отношениях не только защищать себя от отказа, но и создавать возможность для честного контакта, где есть место и вашему интересу, и свободе другой личности. С уважением.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385039 для Світлана Володимирівна
Десь так і є... Хочеться написати, але з іншого боку думаю, а хіба своїми діями вона не продемонструвала те, що я її не зацікавив
Да, я понимаю, это естественное чувство. И действительно, её поведение даёт определённый сигнал, который вы так интерпретируете. Но является ли это абсолютной правдой? Информация, которую вы получаете, будет точной только тогда, когда она сама вам это скажет. А так можно долго оставаться в неопределённости и тратить на это свои силы, время и энергию.
Доброго дня, Тарасе!
цитата:
ПРИ СПІЛКУВАННІ З ЖІНКОЮ ONLINE, ЯКЩО ВОНА НЕ ВІДПОВІДАЄ НА МОЄ ЗАПИТАННЯ, Я НОВЕ НЕ СТАВЛЮ, І ТОМУ СПІЛКУВАННЯ ПРИПИНЯЄТЬСЯ.
От скажіть, чи має значення зміст запитання? Чого ті запитання стосуються, а, може, щось болюче/інтимне/дуже особистісне зачипають? Ви на це звертали увагу, враховували?
цитата:
це правильно коли спілкуєшся з жінкою, поставив їй якесь запитання, а вона не відповідає. Проходить день, два, думаєш що зайнята ще можливо відпише, але коли тиждень чи більше.
Категорія "правильно чи не правильно" в цьому аспекті, на мою думку, не дуже доречна. Головне те, що ви отримуєте в результаті.
Якщо прослідкувати за останній період, скажімо, рік або два - до яких висновків можна дійти?
Чому пропоную розширити рамки питання і дослідити увесь контекст життя, взаємин і спілкування? Це дасть змогу побачити і ваші схильності у способах сприйняття та реагування на відстрочку або мовчанку з боку жінок, і, власне, чим завершуються ваші контакти з ними.
цитата:
Хоча є жінки, які пишуть треба було написати знову (бо типу може я забула), або взагалі пропонувати зустріч, якщо після такого спілкування online, не має бажання щоб зустрітись.
Я вам зараз накидаю кілька можливих варіантів, чому жінки можуть типу забувати, не відповідати, тягнути з відповіддю.
- стимулюють активність чоловіка
- дійсно зайняті
- образились на запитання
- не бачуть сенсу відповідати, бо не бачуть перспективи
- психічно не врівноважені
- граються, забавляються, потішаються
- хочуть, щоби добивався
- ...
Загалом-то, ваша реакція близька до істини. Якщо не відповідають, то в тому сенсі і формі, з якими ви до них звертаєтесь, їм не підходить. Отже, щось треба змінювати. І не з жінками, як ви, напевно, здогадались.
Відредаговано автором 11-09-2025 15:34:36
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385045 для Володимир Анатолійович
Вона розповіла що самотня, дорога оренда квартири, низька зарплата. Я відповів а чому б не спробувати поїхати за кордон? На що відповіді не отримав.
цитата:
Так ви ж себе виключили з її можливих перспектив. От і спитайте себе, навіщо їй відповідати чоловіку, який дає "поради стороннього", а не готовий допомогти у складній ситуації?
цитата:
На Вашу думку це правильно коли спілкуєшся з жінкою, поставив їй якесь запитання, а вона не відповідає. Проходить день, два, думаєш що зайнята ще можливо відпише, але коли тиждень чи більше. То розумію, що значить я її не зацікавив. І не пишу нічого. Тому спілкування припиняється. Це нормальний підхід? Ну навіщо писати, якщо жінка дала зрозуміти що ти їй не цікавий, якщо так довго не відповідає. Хоча є жінки, які пишуть треба було написати знову (бо типу може я забула), або взагалі пропонувати зустріч, якщо після такого спілкування online, не має бажання щоб зустрітись
Доброго дня, Тарасе.
На мой взгляд ви боитесь принимать отказы ( на бессознательном уровне) и от ума придумываете этому оправдания. Боитесь проявлять инициативу, чтоб не чувствовать себя отвергнутым, покинутым, брошенным. (Подставьте своё.)
С этитми чувствами можно работать со специалистом. Специализируюсь на работе с самооценкой и уверенностью в себе. приглашаю в работу.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385054 для Володимир Анатолійович
А що я тут можу порадити? Як це краще зробити? Тобто тут не має що відповідати на це запитання моє. Я сам винен?
А что вы сами хотите? Ясности, лёгкого общения, эмоциональной близости, уважительного диалога, просто опыта общения? или развития отношений, если для вас приемлемо, что в любых непонятных ситуациях она будет включать ігнор?.В зависимости от того, чего вы действительно хотите, так и выстраивайте коммуникацию. Примеры вам уже дали.
цитата:
Чому одразу винен?
Ви спочатку дайте собі об'єктивну відповідь - з якою метою я спілкуюсь з жінкою?
Просто теревені, здається, нікому не потрібні. Тим більше, з незнайомою людиною.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385061 для Володимир Анатолійович
А чому? Саме з таких розмов все ж зав'язується
цитата:
А чому? Саме з таких розмов все ж зав'язується
Щось має чипляти, аби з'явилась зацікавленість продовжувати спілкування. Хіба ні?
Ваш коментар тій жінці побудований на звичайній чоловічій логіці - радити в діях вирішувати проблему. І в цьому хибність. Жінки очікують співчуття, допомоги... А про раціональні варіанти вони й без вас знають.