Чому не відчуваю тоску за партнером?
Доброго часу дня!
У мене відбувся розрив стосунків. В той самий період я зрозуміла, що мені треба піти до психіатра, щоб розпочати лікування антидепресантами. Але це не із-за самого розриву, мені поставили діагноз «тривожний розлад». Я просто зрозуміла, що зі мною щось не так сталось ще років три точно назад. А останній час то взагалі відчувала напруженість у всьому.
Зараз я вже другий тиждень на антидепресантах, мені значно краще, я вже відчуваю емоції, а не як в перші дні ходила як робот.
Так вот, що мене зараз турбує: чому я не відчуваю ту біль і тоску за партнером, яку я відчувала в той день коли ми вирішили розійтись? Я просто тоді ридала, ходила просто ніяка. Може це бути із-за того, що моя тривожність не давала адекватно оцінювати що наші стосунки вже далеко давно зайшли в тупик(10 років разом були)? І типу я розпочала прийом антидепресантів, я навіть не відчуваю провини за ці стосунки, що не вберегла там чи щось таке. Мені якось легко, я знаю куди хочу рухатися.
Просто питання: чи це дійсно мої відчуття чи це дія антидепресантів, які подавляють цю біль? Ну і я про нього не думаю на постійній основі як про розрив, просто вже згадую (10 років як не як).

Ответы психологов
Дополнение от автора вопроса ·
Чи не накриє мене пізніше? Ну чи не буде відкату потім? Що я почну знову плакати і ходити сумна і тривожна? Хоча я буду приймати курс АД, стільки скільки необхідно і робота з психологом (я вже почала).
Доброго дня!
Возможно действительно - побочки от приема лекарств.
А возможно - защитный механизм психики вашей - блок сформировался - так как, перенесли сильный стресс при разрыве отношений.
И психика заблокировала все негативные ощущения и эмоции - ( как избегание идет негативных ощущений)
Тут вопрос у вас не простой - все эта надо разбирать на психотерапии с психологом.
А по какой причине вы с ним расстались?
И чем были наполнены эти 10 лет?
Что вы там вспоминаете?
"Мені якось легко, я знаю куди хочу рухатися." - это хорошо, что вам легче!
Но я бы на вашем месте не спешила с выводами.
Сколько по времени вы принимаете лекарства? И сколько вам их еще принимать?
Лучше всего делать окончательные выводы - после того, как прекратите прием лекарств - чтоб точно - понять что и к кому вы чувствуете, или уже не чувствуете.
И куда именно вы хотите двигаться? ( можно подробнее описать)
"Чи не накриє мене пізніше? Ну чи не буде відкату потім? Що я почну знову плакати і ходити сумна і тривожна? Хоча я буду приймати курс АД, стільки скільки необхідно і робота з психологом (я вже почала)." - такая вероятность есть - тут вам никто точно не пообещает.
Но если лекарства и дозировка верно назначены - если вы будете их принимать четко, как говорит врач, и если с вами правильно будет работать психолог - то сильно отката назад может и не быть.
А больше как, плавный переход от старой реальности к новой.
АД не убирают чувства. Если вы пишите, что первый день рыдали, а сейчас нет тоски и ничего не ощущаете, то это включилась защита психики - заморозить чувства, потому что слишком больно и плохо. По другому не получается пока.
По поводу будет ли откат. Зависит от того, как обычно вы обходитесь с переживаниями. Скорее всего привыкли подавлять, раз дошло до депрессии уже. И в идеале, кроме АД нужна психотерапия, потому что таблетки вам облегчат состояние, но проблему не решат. И чтобы не вернутся спустя время в то же состояние, важно разобраться с причинами и научиться по другому обходиться с чувствами, какие-то темы прожить и отпустить.
Расставание важно прожить, потому что даже если не накроет, то все равно чувства будут так или иначе прорываться в других отношениях, тригеррить в неподходящий момент и вы будете не понимать, что и почему происходит
Припинення гострої реакції на розставання після прийому антидепресантів може бути результатом стабілізації емоційного стану, оскільки препарат міг впливати на біохімію мозку та нормалізувати настрій.
Припинення туги може бути ознакою відновлення емоційної сфери.
Іноді припинення прийому препарату може призвести до повернення симптомів, тому будь-яка зміна в терапії (зменшення дози або відміна препарату) повинна відбуватися під контролем лікаря.
Але лікування може включати не тільки прийом препаратів, а й роботу з психологом або психотерапевтом, щоб поставити психологічну крапку у стосунках з партнером
Гостра реакція на розставання пов'язана з особливостями Вашої особистості. Антидепресанти допомагають сбалансувати стан нервової системи, дають психіці відпочити, але не впливають на структуру особистості, її переконання, настанови, сприйняття ситуації.
Тому психотерапія є гарною профілактикою відкату,
Доброго дня!
цитата:
ЧОМУ НЕ ВІДЧУВАЮ ТОСКУ ЗА ПАРТНЕРОМ?
З того, що очевидно і на поверхні - спрацювало декілька факторів.
Перший - випустили одразу сильні переживання назовні
цитата:
Я просто тоді ридала
Другий - прийом препаратів.
Третій - включилось переосмислення тривалих подій ваших взаємин і оцінка власної ролі в них
цитата:
наші стосунки вже далеко давно зайшли в тупик(10 років разом були)? І типу я розпочала прийом антидепресантів, я навіть не відчуваю провини за ці стосунки, що не вберегла там чи щось таке.
Четвертий - відкривається потроху бачення майбутнього
цитата:
я знаю куди хочу рухатися
І наостанок
цитата:
робота з психологом (я вже почала)
Раджу нести усі питання, сумніви та думки на зустріч з психологом. Ви його обрали, тому варто довіритись тому, кого обрали(!)