Чоловік переписується з іншою
Побачила в телефоні що йому пише дівчина, я запитала покажи він ні і почав агресивно до мене говорити, обзивати і в усьому мене звинувачує! Потім я вже таки побачила що він її просив скинути фото і вона скинула і він їй написав що вона дуже мила.. як бути далі… мені дуже боляче… це в мене другий чоловік і в нас маленька дитина… що не так що другий раз вийшла заміж і знову л

Ответы психологов
Сочувствую, неприятно про такое узнать.
Вы пишите это второй муж и снова.
Первый муж изменял вам?
Какая причина развода?
Как давно вы второй раз замужем?
Какие отношения?
Какой вопрос к психологам?
Доброго ранку!
цитата:
ЧОЛОВІК ПЕРЕПИСУЄТЬСЯ З ІНШОЮ
цитата:
це в мене другий чоловік і в нас маленька дитина…
Шкода, що таке відбувається у вашому житті.
цитата:
мені дуже боляче…
Розкажіть, які саме емоції відчуваєте після цього викриття і такої поведінки чоловіка?
цитата:
що не так що другий раз вийшла заміж і знову л
Дуже доречне питання, проте, здається ви саме речення не завершили. Може продовжите?
цитата:
як бути далі…
Очевидно, поки що знаходитесь у стані невизначеності. А розумом шукаєте вихід - як бути, що далі?
Упевнений, розуміння прийде після того, як зможете дати об'єктивну оцінку ситуації. Коли відійдете від шоку та у більш-менш врівноваженому стані розглянете усі можливі варіанти...
А поки що давайте спробуємо дещо з'ясувати та уточнити.
Як давно ви у шлюбі? Скільки рочків дитині?
Що відчуваєте до чоловіка?
Де зараз ваші близькі та рідні, чи підтримуєте з ними контакт?
До речі, про чоловіків. Може, помічаєте щось схоже між першим та другим в характері, у ставленні до вас, у поглядах на сім'ю?
Відредаговано автором 21-08-2025 10:35:56
Доброго дня.
Звісно, ситуація неприємна, і прикро, що Вам довелось з цим стикнутись. А як для себе Ви трактуєте ці дії чоловіка?? Це зрада для Вас? Чи щось, що Ви сприймаєте інакше??
Ви описуєте, що чоловік налаштований досить агресивно на те, щоб про це говорити. Але і без цього Ви можете вирішити для себе чи готові з цим миритись.
Дитина яка у Вас є, вона спільна? Як довго Ви в цьому шлюбі? Які стосунки з чоловіком загалом? Вам добре в цим стосунках??
Нора Маркман психолог
Київ ·
Вітаю.. Дуже прикро, що з вами це сталося. Ви кажете, що не знаєте що робити далі - це можна зрозуміти, особливо після того, що замість діалогу і пояснень - чоловік поводився агресивно і звинувачував вас.. Будь-яка подібна ситуація - фізична зрада чи її намір - це так чи інакше удар по довірі. І щоб відновити її - потрібна активна участь і щире бажання двох сторін, і звичайно, чесність... Ваша дитина - вона спільна з ним? Наскільки ви зараз залежні від нього - матеріально і морально? Чи є у вас хтось, хто зможе зрозуміти і підтримати у такий момент? Друзі, родичі? Тому що для прийняття серйозних рішень - вам не завадила б підтримка ззовні, та і звернення до психолога теж було б не зайвим.