В мене повний розпач вже декілька років, почуття жалю
Немає грошей, щоб брати якісь сесії. Я не можу робити те, що мені хотілось робити, бо це пізно. Мені складно щось робити, думки заганяють. Я відчуваю сильне виснаження, безвихідь. І я не можу комусь щось розказати..Я постійно намагаюсь знайти якесь рішення всередині себе, але нічого не виходить. День пролітає просто повз.
Нравится: 2 из 2

Ответы психологов
Мария Радченко психолог
Дніпро ·
Доброго часу доби.
Розкажіть, будь ласка, на тлі чого у Вас такий стан? Що трапилось у Вашому житті, що Ви почали почувати себе погано? Для чого саме "запізно"?
Доброго ранку!
цитата:
Немає грошей, щоб брати якісь сесії.
Насправді допомогу можна отримати і без грошей. Існують центри психологічної підтримки, психологи в державних та муніципальних закладах, фахівці, що надають послуги безоплатно.
цитата:
Я не можу робити те, що мені хотілось робити
Тобто є перешкода - це пізно. А що ви бажаєте робити все-таки?
цитата:
Мені складно щось робити, думки заганяють.
Як бачимо, є ще одна перешкода - думки. Про що ці думки - поділіться?
цитата:
І я не можу комусь щось розказати..
Навіть батькам? Іншим близьким людям та друзям?
А в чому причина, по-вашому?
Доброго дня!
"Немає грошей, щоб брати якісь сесії." - а образование у вас есть?
Вы пробовали уже гдето работать? И зарабатывать деньги сами?
Кто вас содержит финансово?
Кто вам помогает?
"Я не можу робити те, що мені хотілось робити, бо це пізно." - почему поздно? Вам всего 22 - самая молодость - можно много чего делать.
А чего вы хотите далать, кокретнее можно описать?
"День пролітає просто повз." - свой день надо структурировать - планировать - лучше ввести график - тогда легче себя дисциплинировать.
Свой день - нужно уметь заполнять чемто полезным для себя - например, спорт или чтение книги или готовка еды.
И чемто приятным или новым - прогулка, покупка чегото, музыка, общение или сон и т д.
И конечно, нужны стратегические цели не просто на день или на неделю - а вообще глобально - чем я буду заниматься в жизни - что мне важно - и к этому стремится.
Тогда и интерес появится и силы!
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 384323 для Ірина Миколенко
Я працюю на роботі. Але мені не вистачає грошей. Гроші йдуть на квартиру, їжу, погашення кредиту і на деякі тренування. Я доволі мало отримую. За день я постійно відволікаюсь і думки вбивають. Немає відчуття часу взагалі. Не можу займатись речами, на які були плани раніше..
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 384313 для Марія Радченко
Я втратив багато часу. Не реалізував те, що хотів. Через це тими ж речами я вже не можу займатись. Пізно, бо вже інший час. Все хотілось реалізувати раніше.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 384316 для Валентина Михайловна
Вже декілька років цей стан. Раніше хотів займатися різною діяльністю, зокрема творчою. Зараз не бачу сенсу в цьому, як для іншого часу. Але бажання є.
Хотелось бы больше конкретики, чем конкретно хотелось бы заниматься?
Почему уже поздно?
Почему не видите смысла?
Что в целом происходит в жизни, кроме работы?
Потому что вы пишите общие фразы, и мало что понятно из них
Никита Гайдаш психолог
м Біла Церква ·
Доброго дня!
"Все хотілось реалізувати раніше" - тобто, якщо зараз це б реалізувалося, воно б ніякої цінності для Вас не становило, я правильно розумію?
Якщо так, тоді сенс не в реалізації, а длягалочки, бо «Досягнення отримано».
Ви сказали що думки Вас вбивають, вони виникають через внутрішню напругу і вони ж її і створюють. Ваше відношення до ситуацій, які виникають і які вже сталися, яскраво відображається внутрішніми переживаннями. І наскільки я розумію з Ваших слів, неприйняття теперішнього і досвіду з минулого викликає сильну тривогу, яка "з'їдає" весь Ваш ресурс, через що сил на щось нове може не вистачати.
Ви фокусуєтеся на тих речах, які лишилися в минулому, яке змінити неможливо. Фокусуючися там, ви втрачаєте фокус уваги на теперішньому, на цьому самому моменті, а цей момент і є Життя.
Підтримую колегу! Якщо у Вас не вистачає грошей на психологічну допомогу — Ви можете її отримати безкоштовно через волонтерські організації і фонди, які оплачують роботу психологів/психотерапевтів.
Дякую за увагу, і хай життя вдається!
Никита Гайдаш психолог
м Біла Церква ·
Доброго дня!
Дякую за увагу, і хай життя вдається!
"Я втратив багато часу. Не реалізував те, що хотів. Через це тими ж речами я вже не можу займатись. Пізно, бо вже інший час. Все хотілось реалізувати раніше." - как то вы себя накрутили - вот честное слово...
Как будто вам уже 80 лет и жизнь вся позади...
Но это не так!
Зачем и куда вы так спешите?
Сравниваете себя с одногодками, наверное и их успехами? И потому такой упадок сил и интереса?
Большие ожидания у вас которые, видимо не оправдались, или не так быстро как вам хотелось.
А куда вы свое время потратили на что? Как вы говорите не туда кудато? Это куда?
"Я працюю на роботі. Але мені не вистачає грошей. Гроші йдуть на квартиру, їжу, погашення кредиту і на деякі тренування. Я доволі мало отримую. За день я постійно відволікаюсь і думки вбивають. Немає відчуття часу взагалі. Не можу займатись речами, на які були плани раніше.." - ну вы многое делаете на самом деле! Сам себя обеспечиваете - сам все тянете и пытаетесь еще выравняться финансово!
Просто вам, не хватает финансов - дохода - все как бы скромно - приходится экономить, как я понимаю... отсюда ощущение, что все в пустую да?
Тут надо, вам думать, как зарабатывать больше - чтоб потом выйти на новый уровень жизни и возможностей!
Будут возможности - появиться и больше желаний.
Там где вы работаете - вам работа нравится? Это ваше призвание или дело?
Vitaliya Melnik психолог
Харків ·
Добрий день. На яку допомогу ви очікуєте від психологів сайту? Яке у вас питання?