Чоловік на війні, взагалі не приїздить в відпустку вже майже 4 роки
Мужчина на війні з яким відносини на відстані, взагалі не приїздить в відпустку вже майже 4 роки, і не допомагає фінансово коли в мене бувають фінансові проблеми, обіцяє допомогти а потім просто мовчить! Коли запитую то каже що з картою проблеми і ніяк це питання на протязі 4 х років не вирішує! Але при цьому розповідає, що як прийде з війни то одружимося і що він кохає і є почуття! І ще проблема що дуже рідко телефонує в основному пише в меседжі. В мене відчуття сумніви чи взагалі він приїде до мене і взагалі чи говорить правду??? А сімʼї з ним хочеться так як є почуття до нього і що робити не розумію???

Ответы психологов
Ваш стан зрозумілий. Ваша образа говорить про те, у вас були до чоловіка якісь очікування і вони не виправдилися. Схоже, Ви більше зацікавлені в цих стосунках, ніж він.
Що Вам у ньому подобається?
Якщо людині важлива інша людина, то ніякі, навіть природні явища її не зупинять.
Вам це підходить?
Як Ви думаєте, наскільки сильно Ви йому потрібні? Він не дуже прагне провести з Вами час.
Сумна ситуація., коли відбувається не так, як хочеться. Може буде легше, якщо скажете собі правду?
Як Ви вважаєте, чи є сенс в очікуванні?
Щоб прояснити ситуацію, Ви можете написати. що для Вас важливо, щоб поряд була жива людина, романтика, спілкування, спільне проведення часу і секс. А якщо такі стосунки йому не потрібні , то Ви це зрозумієте і зможете прийняти.
м Кам'янське ·
Доброго дня.
Як ви познайомились?
Ви зустрічались до війни з цим чоловіком? Ви його бачили вживу? Спілкувалися?
«Але при цьому розповідає, що як прийде з війни то одружимося і що він кохає і є почуття!»
А крім розповідей є щось, чому слід вірити його обіцянкам?
Доброго дня!
Дуже така складна ситуація у вас - з одного боку чоловік війсковий. І зараз в країні війна!
Там де він знаходиться, не завжди є зв'язок - що зрозуміло.
Плюс навантаження та стресс великий, який він щодня проходить.
Але і вам нелегше - чекати його.
Та переживати за все це... та бути в невизначенності - це важко.
Але всеж таки - накопилось багато питань до вашого чоловіка.
Все поки що, тільки на його обіцянках та словах.
А на ділі що?
Те що, не допомагає фінансово - теж питаняя чому так?
Не має грошей? Не виплачують йому гроші за службу?
Чи просто йому так вигідно?
Ви знайомі з його родичами та друзями?
Взагалі, що ви знаєте про його минуле життя?
Про його стосунки с жінками в минулому?
Він розповідав вам щось про себе?
Багато питань - ліпше це все - на консультації з психологом розбирати.
Доброго дня!
цитата:
В мене відчуття сумніви чи взагалі він приїде до мене і взагалі чи говорить правду???
Ваші сумніви виглядають не такими вже безпідставними, якщо узяти до уваги самі факти:
-
цитата:
взагалі не приїздить в відпустку вже майже 4 роки
-
цитата:
не допомагає фінансово коли в мене бувають фінансові проблеми
-
цитата:
обіцяє допомогти а потім просто мовчить!
-
цитата:
каже що з картою проблеми і ніяк це питання на протязі 4 х років не вирішує!
Чи не здається вам, що дивлячись на такі речі, м'яко кажучи, не варто щось додумувати, шукаючи пояснення, а тим більше - виправдання?
цитата:
А сімʼї з ним хочеться так як є почуття до нього і що робити не розумію???
Крізь написані слова пробивається ваше величезне бажання мати сім'ю. Проте навряд чи для утворення сім'ї і подальшого життя не матимуть значення такі явища, як прояв уваги і поваги з боку чоловіка, його бажання бути з вами у діалозі, брати на себе відповідальність за взаємини, допомагати вам, коли є така об'єктивна потреба і так далі.
А тепер придивіться до реальних проявів чоловіка і спробуйте відчути, чи є це все у нього?
Окремо зверну вашу увагу на почуття до чоловіка. Як би ви їх описали? Можливо, там є закоханість, симпатія... Та як ці почуття уживаються із сумнівами, можливо, образою через те, що він так себе поводить по відношенню до вас?