Обучение на психолога после 30
Добрый день, хочу переквалифицироваться очень интересует военная психология, у меня есть базовое образование бакалавра, не с психологии, но недавно узнала что можно поступить на магистратуру пройдя самоподготовку, и задав определенные экзамены.Посоветуйте литературу с которой нужно ознакомиться, возможно какие-то курсу, буду благодарна за совет

Ответы психологов
Я думаю будет логичнее опираться на то, какие знания нужны для поступления в магистратуру и исходя из этого уже думать про книги или курсы.
Также важно понимать, что важно пройти самой минимум 2 года личной терапии, чтобы работать психологом. И что личная терапия и супервизии станут вашими пожизненными спутниками, пока вы будете работать психологом.
Нора Маркман психолог
Київ ·
Вітаю! Це дуууже залежить від університету і від того, наскільки споріднена ваша перша освіта :) як правило, на сайтах ВНЗ є приблизний перелік того, що буде на іспиті в магістратуру - можете відштовхнутись від цього, як мінімум. Звичайно, можна також взяти підручники з загальної психології - (бажано сучасні )). Також вам скоріш за все треба буде скласти ЄВІ (якщо ви його не складали нещодавно). Ви хочете яку саме обрати психологію, який напрям? Клінічна? Загальна? Гештальт, або психоаналіз? Від цього залежить теж що саме вам краще вивчати для самопідготовки.
Вітаю. Я вчився на курсі військової психології у Олени Масюк, але то скоріше курс, хоч і доволі глибокий. Можу вам приватно дати контакти