Не можу більше
Я дуже втомилася морально.
Нікуди псуватися далі, не можу вже. Що мені робити? Як щось змінити?
Все життя мій батько мене бив та принижував, коротше, весело було. Матір теж інколи била, але словесні знущання їй більше по душі. Батьки постійно сваряться. КОЖНОГО ДНЯ скільки себе пам\'ятаю. Раніше батько бив матір, поки не забрали його на війну(я така цьому щаслива була. Дуже жаль, що не здох на фронті). Я завжди вступалася, поки брат ревів і ховався. За що огрібала ще більше. Із 10 років мрію вбити батька. Ненавиджу більше всіх на світі його, от клянуся, вспорола б пузо цій блядоті і на люстру висіти причепила. Ну і з роками кровожерливі бажання перекинулися ледь не на все дихаюче. Ця вся тема добряче прогресує, вже й над трупами дрібних тваринок знущаюсь буває, сексуальні фантазії в цьому плані є. Голови куркам відрубую, хоча не так давно і дивитися лячно було на процес. Бувають рецидиви так звані, коли вбивства- все, що цікавить мою свідомість.
Відколи батько повернувся із війни, він начебто трохи приструнився. Але я вкрай підозріло до нього ставилася. Так, він більше не бив майже мене, немов адекватний у спілкуванні +- став. Таким чином, десь за роки 2, я все ж почала трохи нормально із ним спілкуватися. Ні, не любила, досі ненавиділа, просто вже не так активно. Варто було йому хоч якесь криве слово мені сказати, одразу була готова до захисту, а всередині страшна агресія розгоралася. Взимку сталася жахлива бійка мене і його. Через дрібницю. Він вдарив мене, я у відповідь. От і почалося. Він мене бив як рівну. Не як 16 річну дівчину, дочку. Не уявляю, що було б, якби його матір з братом не тримали.
Але я всеодно це пропустила. Він попросив пробачення. Вперше! Хоча і мене змусив вибачитися. За самозахист.
В на днях ми вперше приїхали в Київ, все було чудово, вперше, але наступного дня, перед самим виїздом, він наверещав на мене за те, що я надто сильно зачинила двері в машину. Херачить мене по руках буде- так і казав! В лісі зупиниться і відхерачить!!! Щоб заткнула рота, бо зараз щось зробить! Що по іншому не можна!!!! Мразь, я хочу перерізати йому горло більше, ніж врятувати чиєсь життя!!!! Це сталося так різко, я опустилася з небес на землю. Все було так добре... Я стільки зусиль докладала, аби почати з ним нормально контактувати, але марно. Він знову все зіпсував. Ненавиджу. Боже, як же я ненавиджу. Ненавиджу. Ненавиджу. Ненавиджу. Ненавиджу. Ненавиджу. А тепер, коли я в істериці видалила фото, де був і він, матір злиться на мене. Брат ображений. А на мій стан всім абсолютно байдуже. Повністю. Це так прикро.
Ще й з їжею страшні проблеми... Рхп повним ходом розвивається, то не їла місяцями зовсім, свідомість втрачала, тепер вже переїдаю і ніяк не можу взяти себе в руки. Ненавиджу свою зовнішність. Ненавиджу свою особистість. Всіх і себе ненавиджу.
Що робити із цим всім? Одне ниття, знаю, але вже сил немає.

Ответы психологов
Я вам очень сочувствую - вас избивает ваш отец, ваша мать просто за этим наблюдает. И в этом и правда много ярости и бессилия одновременно.
Чтобы научиться справляться с агрессией, прожить всю ту боль, ярость и другие чувства, вам нужна психотерапия. Длительная очень. Не знаю, готова ли мама разрешить вам и оплатить это, но хотя бы к школьному психологу можно обратиться.
Если мама даст согласие, то хотя бы кейсовым клиентом на 10-20 встреч, это можно и бесплатно и хоть какая-то поддержка.
Плюс, у вас есть возможность написать заявление в полицию и соц.службу. Никто не имеет права вас бить и угрожать вам. И тут не важно отец это, мать или кто еще. Подобное поведение надо пресечь и оно должно быть наказано
Доброго ранку!
цитата:
Ненавиджу. А тепер, коли я в істериці видалила фото, де був і він, матір злиться на мене. Брат ображений. А на мій стан всім абсолютно байдуже. Повністю. Це так прикро.
цитата:
НЕ МОЖУ БІЛЬШЕ
Співчуваю вам. Ситуація дійсно страшено прикра - найближчі, здавалось би люди, поводяться так ганебно. Вас зсередини розривають дуже сильні почуття...
Тож як собі допомогти?
В який бік дивитись?
До кого звертатись?
По-перше, вважаю, що зможете далі жити, не терпіти, а далі жити і шукати спосіб, як вийти із глухого кута. Вважаю так, бо ви звернулись на форум психологів. Отже прагнете знайти рішення, а це вже добра ознака.
По-друге, придивіться уважно до порад Валентини Михайлівни, можливо, щось з того буде реальним у виконанні.
По-третє, озирніться навколо - чи є серед ваших родичів, друзів, знайомих теплі душею люди, кому ви не байдужі. Розмова з ними дозволить поділити навпіл емоційну напругу.
Далі. Почніть цікавитись, а, може, й вивчати основи психології та способи поведінки людини, коли вона стикається з агресією та знеціненням. І це не про спосіб механічно відволіктись від проблем. Це реальний крок на шляху опанування важливих для людини навичок.
Зі свого боку раджу статтю - "Подолання Низької Терпимості Неприємного"
https://upsihologa.com.ua/podolannya-nizkoyi-terpimosti-nepriyemnogo-05-06vtarasenko.html