Підтримка
Доброго дня.
Мені дуже потрібна підтримка.
Я перебуваю в кризовому стані. Мені тривожно, я не знаю як бути далі. Це пов'язано зі стосунками з чоловіком. Я зверталась до нього за підтримкою, розумінням в різних питаннях, які виникали в процесі нашого сімейного життя. Коли мені було страшно, тривожно, безпорадно, коли потрібно було хоча б людське розуміння, присутність, співчуття, чи партнерство, діалог, пошук рішень. Проте все частіше його реакції на мене в моменти, коли я вразлива були у вигляді формальності і відстороненості або ж грубості, агресії, звинувачень, критики, знецінення.
Зараз мене трусить зсередини, від всього - від того що роблю, і що не роблю, що він знову почне знецінювати, закритикує, чи відсторонитися коли потрібна підтримка.
Я прошу підтримки і розуміння, просто людської чуйної словесної підтримки, співчуття

Ответы психологов
Доброго дня.
Розумію, що зараз вам дуже важко, і ваше тіло так реагує це природна відповідь на стрес . Вы зараз в безпеке? Спробуйте зробити кілька повільних глибоких видихів і відчути опору під ногами.
Скажіть, будь ласка, чи є у вас зараз безпечне місце, де ви можете на якийсь час усамітнитися і заспокоїтися? Що ви вже зробили або плануєте зробити для своєї безпеки? Чого ви хочете від цих стосунків?
Лінія Емоційної підтримки МОМ
10:00-20:00
ukraine.iom.int
0 800 211 444
Національна лінія із попередження насильства цілодобово
la-strada.org.ua
0 800 500 335
116 123
Очень жаль, что вы в таком состоянии и не получается от мужа поддержку, когда она вам необходима.
Вы не написали про то, какие у вас отношения с мужем и по поводу чего вам нужна поддержка, поэтому сложно говорить. Скажу лишь, что, к сожалению, не все умеют поддерживать и часто, обесценивая переживания другого, не понимают, что этим ранят. Кто-то из чувства вины начинает в ответ нападать.
Я бы предложила вам обратиться к психологу, у кого вы точно получите возможность быть выслушанной, получить поддержку и сможете и свои чувства прожить, и разобраться в ваши отношениях с мужем и самой собой.
Обращайтесь
Доброго дня. Підтримка це мабуть більш ємкісна річ ніж просто співчуття і добре слово, але і розуміння що емоційно ви переживаєте і чому. Так, мабуть ви фрустровані, відчуваєте злість, розпач що старі схеми підтримки не спрацьовують. Можливо треба більш глибоко розібратися, що в теперішній кризі інакше. Які відміності
Дополнение от автора вопроса ·
Доброго дня.
цитата:
Підтримка це мабуть більш ємкісна річ ніж просто співчуття і добре слово, але і розуміння що емоційно ви переживаєте і чому.
Так, мені відгукується Ваше бачення і розуміння що емоційно я переживаю і чому це те що мені зараз потрібно.
Я написала про слова підтримки
цитата:
прошу підтримки і розуміння, просто людської чуйної словесної підтримки, співчуття
маючи на увазі перш за все те, що на цьому етапі мені важливо отримати саме підтримку, розуміння з тим що переживаю зараз ,але не рекомендації чи поради як мені щось змінювати, не аналіз в чому я винна у цій ситуації, не раціоналізацію — на це зовсім нема сил. Мені важливо щоб мене нарешті почули з тим, що в мене є зараз. Не знаю як краще пояснити. Я чую у Вашому повідомленні щось близьке до розуміння, яке я шукаю
Я тому і відповів вам так, бо зрозумів, що ви в цій емоційно нестабільній ситуації схильні реагувати так, ніби вас звинувачують або критикують, те, що ви описуєте з чоловіком. Но ви можете зрозуміти, це може стати замкнутим колом, такім себі перенесенням і повторенням. Тому ми можемо це бажати, але не отримувати. Бо це може і стати таким собі захистом, заміщенням, або витісненням якихось більш сущносних проблем. Але звісно коли нестерпно боляче, треба спочатку анестезувати, а потім лікувати. В психіці це мабуть трохи складніше
На жаль, незрозуміло, тривожність виникає через стосунки з чоловіком чи є інші причини.
Перша допомога собі може бути такою.
Зробіть легкий вдих через ніс та довгий плавний видих через рот. І так кілька разів.
Запам'ятати легко ("нюхаємо троянду і дуємо на гарячий чай").
Випийте воду дрібними ковтками.
Скажіть собі фразу - "У мене все добре, а буде краще, ніж я можу собі уявити".
Якщо тривожність заважає жити, можете звернутися до лікаря. Він випише ліки для зниження тривожності.
Дополнение от автора вопроса ·
цитата:
ви в цій емоційно нестабільній ситуації схильні реагувати так, ніби вас звинувачують або критикують, те, що ви описуєте з чоловіком.
Хочу пояснити, що я це в своїй реальності бачу не як безпідставну реакцію, а що він мене дійсно критикує та звинувачує. Тобто що не моя реакція сама по собі така — а така дійсність відносин. Ви маєте на увазі про мою реакцію, що вона є окремо, що це мій "баг" в емоційно нестабільній ситуації, а не закономірність, спричинена, наприклад, реальною поведінкою чоловіка в стосунках, як я звикла сприймати?
цитата:
Но ви можете зрозуміти, це може стати замкнутим колом, такім себі перенесенням і повторенням. Тому ми можемо це бажати, але не отримувати.
Розумію.
цитата:
Бо це може і стати таким собі захистом, заміщенням, або витісненням якихось більш сущносних проблем.
Про це не думала. Хоча таке, що зосереджувалася на деяких моментах і не помічала важливого, в мене було з дечим іншим, і коли я почала дивитися що за цим, воно з часом відійшло. Можливо зараз моя зосередженість на критиці, знеціненні і відсутності підтримки з чоловіком також допомагає щось від себе приховувати.
Дякую, що поділилися — це вже акт великої сили. Те, що ви зараз переживаєте, не вигадка і не перебільшення. Це глибока емоційна втома від того, що у важкі моменти поряд немає підтримки, лише холод, критика чи агресія. Ваш біль реальний, і він має право бути
Вам не треба виправдовувати свою потребу в теплі чи співчутті — це базова людська потреба, а не "примха". І якщо поруч із вами людина, яка систематично не дає цього, важливо визнати: ви маєте право зупинитися і подумати про себе. Зараз головне — повернути собі відчуття внутрішньої безпеки. Ви не самі, і ваші емоції — цілком природна реакція на тривале ігнорування ваших потреб
Алла Веленко психолог
Київ ·
Доброго дня, пані.
Згодна з колегами. Єдине, щоб дещо додати до слів колег, хотілося б уточнити, чи часто у Вас буває стан тривоги, занепокоєння, страхів? Бо коли жінка знаходиться у фрустрованому, тривожному стані, і це відбувається, здебільшого, на постійній основі, жодний чоловік не зможе дати ту підтримку, на яку жінка розраховує. Чому? Тому що психо-емоційно чоловіки слабші від жінок у шість разів. Це просто особливості природи психіки чоловіка та жінки. І в таких випадках, щоб захистити себе від енергетичної руйнації, ( все відбувається автоматично, несвідомо), реагувати чоловіки можуть дуже по різному: відсторонюватися, критикувати, намагатися давати поради, вичитувати, сваритися, гніватися, іти з дому, закриватися в іншій кімнаті і та.д....
Бо вони елементарно не можуть витримати пригнічений стан жінки, який давить на них, як величезний камінь.
Так, певне, в сім'ї необхідно одне одного підтримувати та допомагати. Але щоб не було перегибів, необхідно знати як, загалом, влаштовані подружні стосунки. І це тема для психокорекційної роботи, до якої Ви поки не готові.
Тому тільки додам.
Як тільки стає погано на душі, ідіть і довго гуляйте на природі. Або поїдьте кудись хоча б на день, щоб відсторонитися. Вам найперше потрібно відновити свій внутрішній ресурс, який повністю виснажений. Я не знаю, яка саме ситуація у Вас і як довго такі стосунки у вас тривають з чоловіком, але нерідко,
конфлікти та непорозуміння в сім'ї виникають саме
через те, що жінка занадто покладається на чоловіка, ідеалізує його, починає на нього "молитися" і отримує дуже сильні розчарування... Бо чим сильніше прагне його підтримки, тим менше він стане її дружині давати. І це не тому що чоловік , чи жінка погані, а тому що так діє закон стосунків в парі. Тобто, люди "злипаються" в парі і входять у певну психо-емоційну залежність. І... Починають дуже сильно ображатися або давати одне на одного.
Скажіть самій собі, що зараз Вам дуже погано, але це не назавжди. Ви просто знервовавні та виснажені. А у такому стані людина не може себе контролювати. Тому відкладіть всі "розборки" на потім і займіться собою. Робіть те, що стане приносити Вам задоволення та радість. Просто почніть шукати щось, від чого Вам може стати краще
Відредаговано автором 25-07-2025 15:02:14