Не можу розставити приорітети
Доброго дня
Підкажіть чи психотерапевти або психологи можуть допомогти розставити приоритети в житті та допомогти розібратись як би мало бути правильно
Відчуваю себе,як білка з купою роботи та внутрішнім відчуттям, що рухаюсь не туди

Ответы психологов
Доброго дня, Інно!
цитата:
НЕ МОЖУ РОЗСТАВИТИ ПРИОРІТЕТИ
Саме психолог і зможе вам допомогти: спочатку розібратись, як ви потрапили у стан, для якого характерно
цитата:
внутрішнім відчуттям, що рухаюсь не туди
Що вам дає підстави вважати, що рух якийсь хибний?
цитата:
розставити приоритети в житті та допомогти розібратись як би мало бути правильно
Важливе зауваження - "правильно" для Вас(!) Тобто, як бажано і відповідно до ваших прагнень і цінностей.
Коли ви згадуєте про пріоритети, то, напевно, у вас є відчуття, що вони обрані не зовсім вірно. Це так? І тоді, коли ви вкладаєтесь у їх реалізацію, то, скоріше за все, не відчуваєте задоволення.
Чи не могли б ви привести принаймні три пріритетні цілі або завдання, досягти яких прагнете на цей момент?
Психолог может помочь вам разобраться в том, что с вами происходит - какие переживания, чувства. Поможет понять ваши потребности и отделить ваши желания, от навязанных кем-либо. И да, после этого вы сможете понять, что вам важнее, а что второстепенно. И уже двигаться в сторону именно своих желаний.
Обращайтесь
Інно, звичайно, саме психолог допоможе Вам розібратися у Вашій проблемі.
Допоможе відповісти на запитання "Хто Я?", "У якому напрямі рухаюся?", "Що для мене важливе і цінне у житті?"
Люди спалюють дуже багато дорогоцінного часу на виконання непотрібних справ, не досягаючи при цьому своєї мети. За допомогою психолога Ви зможете вирішити цю проблему, виокремити найважливіші та результативні завдання.
Психолога Ви зможете обрати на цьому сайті. Усі працюють он-лайн.
Доброго дня!
Видимо ваша самая главная проблема - в том, что вы не умеете чувствовать себя - свои истинные желания и потребности.
Или идете по чужому пути ( ктото вам его навязал или внушил - родственники и друзья )
Или идете за стереотипами - как должно быть... или как у других людей... шаблонно.
Возможно, ваше чутье - вам подсказывает сигналит - остановится и подумать - а куда я вообще иду, и для кого это все нужно??
И возможно, еще не правильно распоряжаетесь своим временем - не научились его правильно направлять - на действительно нужное в своей жизни ( а не нужное убирать)
С чего вообще состоит ваша жизнь? ( вы задумывались?)