Дружба
Добрий вечір, я хочу розібратися у даній ситуації. Я познайомилася з хлопцем, вже спілкуємось 9 місяців, на третій зустрічі відбувся секс, але спілкування з його сторони не припинилось і не змінилось. Каже, що ми друзі і не хоче зараз серйозних відносин. Через деякий час я йому сказала, що він мені подобається більше ніж друг, у відповідь почула,, я знаю,,. Спілкування наше не припинилося, спілкуємось кожен день, інколи через день. Недавно в нього був відпуск, він їздив до друга погуляти. Розказує мені як познайомилися з дівчатами, але потім перехотіли і їх кинули. Розказував, що переписувався з однією дівчиною, хотів зустрітись, але зустріч не відбулась. І я хочу знати, для чого він зі мною спілкується, що воно йому дає, чи дійсно рахує мене другом або запасним варіантом для сексу, або просто спілкування, щоб не було скучно, швидше вбити час?

Ответы психологов
Мария Радченко психолог
Дніпро ·
Доброго вечора, Катьо.
А Ви пробували у свого друга спитати, які й нього до Вас наміри? Бо "ти мені подобаєшся" це констатація факту. А про наміри можна спитати так "Що ти відчуваєш до мене? Як ти до мене ставишся? Ти хотів би залишити все, як є,чи спробувати стосунки зі мною?" І не очікуйте, що хлопець зміниться та захоче відносин, рахуючи, що у нього зараз нема бажання стосунків з однією дівчиною і він спілкується з багатьма одночасно. Краще подумайте, що потрібно Вам? Не від хлопця, від себе.
На жаль, проблему створили Ви.
Вам чітко і ясно хлопець пояснює, що Ви — ДРУГ. А це означає, що Ви не його дівчина. А Ви, закохана всією душею, намагалися себе вмовити: ну, гаразд, хай краще буде дружба, ніж нічого.
Але коли одна людина закохана, а інша — друг, то дружба не може замінити кохання.
Вам потрібно чесно зізнатися собі, що ці стосунки для Вас безплідні.
Ви його хочете бачити не другом, а чоловіком, що любить, а він до Вас цих почуттів не відчуває.
Хлопцю із самого початку Ви потрібні зовсім для іншого. Тому, якщо Ви хочете себе зберегти душевно цілісною, йдіть із цих стосунків. Вони нічого, окрім болю, Вам не принесуть. Насильно коханою не будеш.
Для того щоб Ви могли з часом створити стосунки з кимось іншим, потрібно відпустити це Ваше кохання. А оскільки зробити це, спілкуючись із хлопцем, для Вас неможливо, то заради себе припиніть це спілкування.
Судячи з Вашого листа, Ви дуже гідна дівчина, маєте високий людський рівень. Не витрачайте себе у безплідних стосунках.
м Кам'янське ·
Вітаю
«я хочу знати, для чого він зі мною спілкується…»
Хлопець озвучив Вам офіційну версію- Ви друг. Ви ж цього не заперечували? Ви ж не сказали, що такий формат відносин Вас не влаштовує? Ось він і отримав зелене світло на спілкування з вами як « другом «,періодично займаючись « по-дружбі « з Вами сексом.
Вам не здається, що такий розклад не на Вашу користь? Існують @ утриманки», і це непоганий варіант порівняно з «використанками». Мені здається,ні, я впевнена, що це Ваш варіант. Хлопець використовує Ваші почуття до нього на свою користь: і це не тільки безоплатний секс ( не портібно купувати квіти, запрошувати до ресторанів та ін., ще якось витрачатися не тільки матеріально, а й психологічно напружуватись), а й для підняття самооцінки ( це дуже приємно, коли на тебе дивляться закоханими очима, готові заради тебе на багато чого, а ти для цього нічого не робиш- просто є такий прекрасний. Ну, й в якості контейнера (хоча, хотілось інше слово використати).
Звісно, Вам вирішувати, що з цим всим робити: продовжувати стосунки, сподіваючись на краще, або припиняти. Але, в незалежності від Вашого вибору, я б радила Вам звернутися до психолога, бо Вам не» просто так» сподобався цей чоловік . Це такий « привіт» з минулого. І краще з цим розібратися з фахівцем.,
Доброго ранку, Катю!
цитата:
ДРУЖБА
А чи дійсно те, що відбувається між вами, потрапляє у категорію дружби? Хіба в дружбі передбачений секс?
Можливо, дружба - це про рівність у відносинах. Тобто про відсутність емоційної залежності, через яку одна людина тягнеться/чипляється за іншу, а та її використовує(!)
Ось дивіться, які діаметрально протилежні у вас мотиви і прагнення. Ви налаштовані на романтичні стосунки
цитата:
Через деякий час я йому сказала, що він мені подобається більше ніж друг,
. А він
цитата:
Каже, що ми друзі і не хоче зараз серйозних відносин.
Окрім того, особистісні якості хлопця мають наліт побутового емоційного садизму. Знаючи про ваші почуття, він, як в порядку речей, завдає вам душевного болю -
цитата:
Розказує мені як познайомилися з дівчатами, але потім перехотіли і їх кинули. Розказував, що переписувався з однією дівчиною, хотів зустрітись, але зустріч не відбулась.
А ви ці всі розповіді про його походеньки вислоховуєте. Питається, навіщо? Невже почуття до хлопця сильніші за вашу гідність і самоповагу?!
цитата:
І я хочу знати, для чого він зі мною спілкується, що воно йому дає, чи дійсно рахує мене другом або запасним варіантом для сексу, або просто спілкування, щоб не було скучно, швидше вбити час?
Катю, будьте уважні і перечитайте неквапливо ще кілька разів свої запитання. Упевнений, ви побачите усі відповіді. Вони там є. Їх неможна пропустити або не помітити(!)
"Я познайомилася з хлопцем, вже спілкуємось 9 місяців".
Ви 9 місяців перебуваєте у підвішеному стані, плекаючи сподівання, ніби ситуація зміниться. Чи не здається вам, що в даному випадку терплячість не йде вам на користь?
Відредаговано автором 24-07-2025 10:03:40
У вас был секс, после чего мужчина сказал, что у вас дружба.
Вас просто предупредили, чтобы вы ни на что не рассчитывали, если вдруг снова случится секс.
Поэтому да, скорее всего, вы просто вариант про запас. А так, мужчина живет свою жизнь - знакомится с девушками, возможно будет с кем-то встречаться.
Вопрос в том, какие у вас планы на отношения?
И согласны ли вы быть на лавке запасных, когда будет сильно хотеться секса, а никого под рукой не окажется?
Есть еще вариант мужчина тешит свое самолюбие, зная про ваши чувства и замечая, что вы никуда не деваетесь, а терпеливо слушаете про его гульки
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 383765 для Валентина Михайловна
Ні, він ще до сексу казав, що не хоче серйозних відносин, і що ми друзі
Сути это не меняет. Фраза мы друзья и я не готов к отношениям, но в постель к тебе лезу это про то, что я тебе ничего не должен и предупредил заранее, поэтому потом ничего не жди - я ж говорил.
Вас устраивает такой расклад ? Отлично. Отношения могут быть разными, главное, чтобы обоих устраивало.
Но если ждете бОльшего, то оставаться в таком формате это постоянно себя ранить
Алла Веленко психолог
Київ ·
Доброго дня Катю!
Як на мене, питання не в самому хлопцю, а у тому, як Ви сама сприймаєте себе. Ви вже дев'ять місяців перебуваєте у сексуальній близькості з чоловіком, який абсолютно спокійно може Вам розповісти про залицяння до інших дівчат. І хлопцю навіть на думку не спадає, що своїми відвертостями він Вам робить боляче. Бо він НЕ знає, що Вам боляче і що Вас НЕ влаштовують такі стосунки.
Підкажіть, будь ласка, а як Ви реагували, коли він Вам розповідав про залицяння до дівчат? Бо у мене складається враження, що Ви просто мовчки все терпиме, аби тільки поруч був хлопець. Насправді, Ваші стосунки навіть дружбою назвати дуже складно. Бо друзі - це люди, які дбають одне про одного, допомагають, можуть бути щирими...
З усього цього, можна зробити висновок, що, на превеликий даль, у Вас немає навику правильного спілкування з чоловіками. А так буває лише тоді, коли у батьків так само не склалися стосунки, або в стосунках є великі проблеми. Бо дівчинка, коли народжується, автоматично вчиться контактувати з чоловіками, дивлячись, як це робить її мама
Тому, як на мене, Ваша проблема глибша і стосується не лише цього хлопця, а вміння будувати стосунки вцілому.
Які стосунки між Вашими батьками?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 383806 для Алла Григорівна
У нас був секс тільки один раз
Алла Веленко психолог
Київ ·
Дякую за доповнення, Катю.
Насправді, один чи багато разів був секс, то вже питання останнє. А основне так і залишилося без відповіді. Адже, як складаються стосунки, багато в чому залежить від самої дівчини. Насправді, спілкування "по душам" з чоловіками може більше зблизити аніж інтимна близькість, як це не дивно. Але жінці потрібно вміти правильно вибудовувати таке спілкування.
Як Ви відреагували, коли хлопець став розповідати про залицяння до інших дівчат?
Які стосунки між Вашими батьками?
Відредаговано автором 27-07-2025 12:15:04
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 383838 для Алла Григорівна
На рахунок залицяння, спочатку було чути неприємно, а зараз я на це особливу увагу не звертаю, він сказав, що ми друзі, і я починаю дивитись на наше спілкування по іншому, вже не чекаю щось більшого, просто спілкуємось на різні теми
На рахунок батьків, в них відносини хороші,
Алла Веленко психолог
Київ ·
Тобто, якщо я правильно все зрозуміла, неприємні емоції та почуття були просто витіснені на рівень підсвідомості, що, насправді, не дуже добре.
Адже, якщо б все було так як Ви написали "зараз я на це особливу увагу не звертаю, він сказав, що ми друзі, і я починаю дивитись на наше спілкування по іншому, вже не чекаю щось більшого, просто спілкуємось на різні теми", тоді не було б ніякого сенсу звертатися на сайт до психологів.
То чи не намагаєтеся ви самі себе обманути заради того, щоб не втратити стосунки з хлопцем? При чому, знову ж таки, все, швидше за все, відбувається несвідомо.
Можливо, варто задати собі питання, а заради чого Ви приносите в жертву себе та своє життя, якщо згодні бути просто "гарним хлопцем", якому можна не задумуючись, розповідати про свої стосунки з іншими дівчатами?
Власне, саме тому я і запитала про стосунки батьків. Бо у мене складається враження, що Вами керує певна поведінкова модель, яку Ви могли перейняти від когось із своїх батьків: така собі мовчазна позиція жертви, яка готова заради стосунків змиритися з любою кимось нав'язаною роллю.