Звільнення з додаткової роботи
Добрий день . Мала підробіток бухгалтером на 15000, мало часу уходило , віддалено . Переплатила податку на 95000 , написала листа на повернення, сказала власнику , він давив на мене, 20 раз запитав як так сталося , я не витримала тиску і дуже голосно говорила , можно сказати вийшла з себе . В пʼятницю мене звільнили , заблокували всі доступи , в понеділок передам справи. Але є недороблені справи . Мені соромно , і шкода що я втратила цю роботу . Думаю вони мені не заплатять . Маю основну роботу але там зп 20000 грн , не знаю як прожити на них . Як пережити це все ? Мені соромно дуже , і почуття вини є , таке враження що я поганий бухгалтер

Ответы психологов
Тіна, вітаю! Помилки в роботі бувають у багатьох та виникають з різних причин. Але це не привід вважати себе поганим спеціалістом. Чому цей випадок змусив Вас сумніватися в своїй фаховості? Маю до Вас ще 2 питання: бурхлива емоційна реакція на подію - це сталося вперше у Вашому житті? Та чи є проблемою знайти нову додаткову зайнятість та чому?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 383592 для Ірина Новітна
В мене є просто недороблені справи , а потрібно сьогодні передати все одним днем .і я думаю що вони почнуть мене стидити , чого недороблено. Жалкую що я то не робила вчасно , типу є невеликий хаос в документах . Зазвичай я тиха і спокійна , подавлює свої емоції , змовчую . З керівництвом так точно . Зараз вчуся не подавлювати . Можно сказати я собі дозволила таку реакцію , і я трохи в шоці від цієї сміливості , мені колись на цій же роботі керівництво про мене , казали що я не можу ругатись і немає характеру , вони не очікували такого від мене .
Вітаю! Дякую за доповнення. Думаю, Вам варто спробувати зосередитись сьогодні саме на фіналізації та передачі справ. Навіть, якщо хтось почне щось говорити, Вам не варто виправдовуватись, спробуйте утриматись в максимально спокійній позиції й закрити справи для передачі.
Доброго дня, Tina!
цитата:
Мені соромно дуже , і почуття вини є , таке враження що я поганий бухгалтер
Співчуваю вам. Ситуація дійсно неприємна, але здоланна...
Як питаєте ви?
цитата:
Як пережити це все ?
Відповідаю - робити те, що у ваших силах. І розбиратись далі з власною спроможністю витримувати тиск стрес-факторів.
Головне - не зациклюватись на негативі - почутті вини, сорому і знеціненні себе(!)
цитата:
Переплатила податку на 95000
Так, зробили помилку. Проте уже зробили кроки щодо її виправлення
цитата:
написала листа на повернення, сказала власнику
Що ще можна вдіяти? Напевно, нічого, окрім вибачення.
Щодо сорому. Від нього варто відштовхнутись і поміркувати, чого ця ситуація може вас навчити? Зосередженості в роботі, підвищенню кваліфікації тощо. Раджу подивитись у цей бік.
Також, вважаю, варто звернутись по моральну підтримку до рідних та близьких.
цитата:
Зараз вчуся не подавлювати .
Доречне починання. Вчитись і намагатись виражати свої почуття у відповідності до контексту, конструктивно і по суті(!)