Чому всі, хто раніше зі мною спілкувався, разом почали ненавидіти?
Доброго вечора. Мене звуть Аліна.Я студентка 1-ого курсу, живу в гуртожитку.
Перший місяць мого навчання був дуже цікавий і заповнений новими подіями. те саме стосується і спілкування. У мене з'явилося багато знайомих, мі підтримували один одного в різних ситуаціях. Але настала така година, коли про мене серед дівчат почали ходити плітки.(звичайна заздрість бо я переважно спілкуюсь з хлопцями). Плітки серед дівчат швидко зійшли нанівець,і почалися плітки серед хлопців, про те, яка я погана, і почав ці плітки старшокурсник котрому я начебто подобалася. Хоч зараз вже пройшло чимало часу у мене пом'якшав характер, але до сих пір мене ненавидить достатня кількість людей, щоб це доставляло неабиякий дискомфорт.
Прийшовши до друга в кімнату я почула від його сусідів місце, куди мені треба йти, і щоб вони мене більше не бачили.Річ у тім, що майже від усіх я чую: "Що тобі треба, ***** звідси, ми тебе бачити не хочем...", і хоч моя гідність каже геть інше, щоб я не ходила для спілкування до своїх однопоточників(з сусідками в кімнаті ми не знайшли спільну мову).
Ось ще такий факт, мені казали, що після спілкування зі мною моїм співбесідникам ставало недобре, все валилося у них з рук.
Звертаюся по Вашу пораду, бо сама я з цією ситуацією не можу розібратися.
Щиро Ваша Аліна.

Ответы психологов
Доброго дня, Аліна
Мабуть, це не дуже приємно читати, але якщо така кількість людей тебе відштовхує, можливо справа у твоєму до них ставленні також, а не тільки у плітках? У всякому випадку, силоміць милий не будеш і виправляти завжди складніше ніж створювати нове. Можна спробувати завести нових знайомих та друзів, спілкуватися із тими людьми, що ставляться до тебе із симпатією. Мені здаєтся, якщо ти щиро хочеш налагодити спілкування, тобі це вдасться. Тільки на це потрібен час. Отже, поважай себе, поважай оточуючих, та набери терпіння.
Удачі тобі!