Дуже багато психологічних проблем
Я з аб'юзивної родини, тому в мене дуже багато психологічних проблем. Всі можливі драйвери (навіть взаємовиключні), майже всі батьківські заборони, десятки архетипів і сценаріїв (за різними класифікаціями), десь 15 з 18 схем по схематерапії, купа захистів, кПТСР і т.д., і т.п., і т.п. Все це взаємодіє, взаємо посилює одне інше, формує нові комплекси. Я лікувалася у кількох психологів, але кілька місяців тому в мене виникли проблеми з фінансами, тому довелося перейти на самолікування (функціонувати хоча б без самолікування з такою кількістю проблем взагалі неможливо - психіка постійно потребує уваги і підтримки) - працюю з почуттями з минулого і намагаюся відслідковувати та переосмислювати свої дії й почуття в режимі реального часу, а також продовжую слухати лекції й читати книги про свої проблеми. Мій план наступний: підточувати гору то з одного боку, то з іншого, доки вона не розпадеться, а потім знищити рештки. Не те, щоб я не відчувала ефекту - навпаки. Але неможливо відслідковувати позиції Дорослого Спостерігача все відразу. Поки ти пильнуєш одні проблеми, твоє життя вже руйнують кількадесят інших. Будь-ласка, порадьте, що робити.

Відповіді психологів
Здравствуйте. Похоже, ваша психика сейчас перегружена, потому что внутри очень много всего- схем, защит, реакций, внутренних голосов. И похоже, что вы сами как будто убегаете от своих эмоций, защищаетесь от них и от жизни.
Когда вы пытаетесь отслеживать всё сразу (а это невозможно даже для терапевта), внимание рассеивается, и появляется ощущение, что вы не справляетесь ни с чем.
Сейчас важнее не глубина, а упрощение.
Каждое утро строчите короткий дневник -что я сейчас чувствую, что происходит в теле, что я хочу , могу ли чтото сделать капельку лучше.
Не разбирайте всю систему сразу, а пробуйте возвращать себя в "здесь и сейчас".
И постепенно из этого хаоса начнёт проявляться порядок.