Неконтролюючий сміх.
Доброго вечора. Підскажіть будь-ласка що робити? В мене безкінця неконтролюючий сміх, який заважає мені по життю. Це все почалось ще з 6-7 классу, коли в мене були додаткові заняття з репетитором, але мої думки під час занять були зайняті зовсім іншим. Мій мозок починав думати про своє, про якісь смішні ситуації з життя, які відбувались напередодні. Мій мозок також міг згенерувати якийсь жарт і мені було дуже важко контролювати свій сміх. Це відбувається і на сьогоднішній день, я не знаю що з цим робити. Підскажіть будь-ласка.

Відповіді психологів
Насправді, саме природа та заняття спортом дають ту саму енергію і ту саму силу, якої Вам, як на мене, не вистачає і через що з'явився той самий неконтрольований сміх.
Окрім того, як на мене, потрібно дуже уважно переглянути інформаційне навантаження. Все, що ми робимо неконтрольовано, так чи інакше, пов'язано з нашою підсвідомістю, яка, насправді, і керує нашим життям.
Ваш сміх - це серйозний сигнал, що варто розібратися зі своїм світоглядом, вподобаннями та уважно переглянути життєві пріоритети.
І ще. Неконтрольований сміх може бути у Вас вже рефлексивним. Тобто, така реакція може потребувати певного "перезапису" за допомогою психолога, психотерапевта.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 390552 для Алла Григорівна
Дуже дякую! В мене сама по собі з дитинства дуже велика фантазія та неймовірно швидке мислення. Тому з приводу світогляду погоджусь. Ще в мене сам по собі характер такий, завжди треба робити якісь паузи, наприклад сміхом, чи обговорюваннМ чогось. Але якщо немає людини з якою можна поспілкуватись, то починаю сам з собою сміятись. Тобто прокидається моя друга особистість, яка підкидує жарти. Яка ви вважаєте таке може бути ?
Чи може людина сама з собою спілкуватися? Сама з собою жартувати? А чом би і ні?
Як правило, таке спілкування відбувається тоді, або коли людина більше часу живе відсторонено, на самоті. Або ж, коли рівень спілкування з іншими людьми не влаштовує.
Окрім того - це може бути одним із способів розвантаження, в тому числі, інтелектуального. Сміх знімає зайву зосередженість на собі, на своїй правильності, розумності, виключності.... Думаю, що така реакція - це Ваш певний захисний механізм, що допомагає збалансувати Вас.
Щоб мати більше впевненості в своїх припущеннях, все ж однієї переписки на сайті замало. Бо, знову ж таки, Ваша реакція, на скільки я розумію, неконтрольована, в отже, несвідома. А це, знову ж таки, рівень підсвідомості, де і приховуються всі відповіді на Ваші питання.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 390554 для Алла Григорівна
Я можу контролювати свій сміх коли одразу змінюю свою увагу на щось інше. Також коли виконую щось, що потребує багато уваги. Наприклад малюю, роблю якусь ручну роботу, якийсь проєкт. А в інших ситуаціях мої думки допомагають зкоротити час на нецікавих уроках. Зазвичай мені взагалі важко концентрувати свою увагу саме через те, що я зараз навіть не живу в своїй страні. Нічого не розумію що розповідають. Тому й мабуть така реакція.
Якщо хочете, щоб концентрація уваги збільшилася, зросла уважність та працездатність, займіться повільним бігом, або спортом на свіжому повітрі. При фізичних вправах, свіже повітря обов'язкове.
І загалом, чоловіки розвиваються спершу через розвиток фізичного тіла.
А у Вас в цьому сенсі, як на мене, перекос. Інтелект - це чудово, але... Особистість має розвиватися гармонічно. Лише тоді вона має можливість для повної реалізації.