Після 5 місяців спільного проживання з чоловіком дізналась що він одружений, але його жінка за кордоном, хоч він казав що розлучений. Відчуваю себе самотньою.
Після 5 місяців спільного проживання з чоловіком дізналась що він одружений, але його жінка за кордоном, хоч він казав що розлучений. Я вже від початку року не живу з ним, але все одно сумую, у нас були нормальні стосунки, він працював, добре ставився, якось після цього так самотньо себе відчуваю. Згадую наші стосунки, як він жив, як ми були разом.

Відповіді психологів
Доброго дня, Мирославо!
цитата:
Згадую наші стосунки, як він жив, як ми були разом.
Напевно, через ці згадування і відчуває сум. І це, скоріше, свідчить нам не про Вашу слабкість, а про закономірний процес горювання від втрати стосунків. І не лише самих стосунків, скільки тих почуттів, що відчували, будучи разом, доброго ставлення, про яке зазначили. Можливо, сподівань і планів, пов'заних з майбутнім...
Тепер Вам самотньо, бо також втрачена частина Вашої ідентичності як жінки, яка перебувала у стосунках.
Водночас, мені здається, що умовний кошик емоцій буде не повним, якщо ми не визнаємо наявність почуттів іншого спектру. Наприклад, шоку від видкрившоїся правди, почуття обманутої. Можливо, гніву на того, хто приховував дійсний стан речей. Було таке?
Якщо було, то що Ви зробили з тими почуттями? Чи вдалося Вам їх виразити? Спрямувати за адресою?
цитата:
Я вже від початку року не живу з ним, але все одно сумую,
Ваші переживання якимось чином пов'язані з думками - про те, що сталося, про нього, про себе, про те, що збираєтесь або вже готові робити далі.
Пропоную Вам поділитись змістом цих думок, щоби краще їх помітити та усвідомити. Такий процес має на меті повернути Вам контакт з собою і з реальністю. А також покращити Вашу спроможність керувати власним станом.
Здравствуйте, сочувствую Вам.
цитата:
Після 5 місяців спільного проживання з чоловіком дізналась що він одружений,
И злюсь на неправду
цитата:
хоч він казав що розлучений.
Приобрели и потеряли , поэтому грустно. Разделяю вашу грусть.
цитата:
Я вже від початку року не живу з ним, але все одно сумую, у нас були нормальні стосунки
А что бы Вы хотели для себя здесь на форуме от психологов?
Мирослава, Ваш стан зрозумілий. Ви сумуєте за чоловіком, з яким Вам було комфортно, якого Ви полюбили.
Це означає, що у Вас є талант любити, а це дано не кожному.
Переживати розлучення, обман – це нелегко. Але можливо.
На жаль, Ви полюбили брехуна, якому довіряти не можна. Можу сказати лише одне: якщо він почав стосунки з брехні, брехня продовжиться. Він постійно втягуватиме Вас у зручні йому інтриги.
Вам боляче – і це нормально. Вас використали.
Але Ви жива, любляча, довіряюча. Це не недолік, а Ваша сила. Дозвольте собі прожити цей біль. Не тікайте від неї, не кажіть «треба просто забути». Почуття не зникають по команді, але їх можна переробити і відпустити.
Ви не втрачаєте кохання всього свого життя. Ви втрачаєте людину, яка ніколи не могла бути Вашою повністю.
Ви думаєте про нього і всю свою енергію направляєте в порожнечу, в чорну дірку, яка поглинає Вас цілком!
Стоп!
Нині не він обирає, як буде далі. Тепер вибираєте Ви.
Ви можете звернути увагу на себе. Поставте собі запитання: якби його ніколи не було в моєму житті, що б я робила? Ось цим і займайтеся!
Дайте собі час.
Дозвольте собі бути однією. Дозвольте собі розібратися у собі. Коли Ви відпустите біль, не зі страху самотності, а через впевненість, що Ви гідні кращого — тоді прийде справжнє.
Ця людина була у Вашому житті не просто так. Вона прийшла, щоб показати Вам щось важливе.
Відредаговано автором 07-05-2026 19:45:46
Сочувствую вам, потому что вы не просто расстались, но столкнулись с обманом ипредательством.
Какое-то время правда будет тяжело, больно, грустно. Это закономерные чувства, которые возникают в такой ситуации. Очень важно прожить в полной мере горевание и завершить отношения эмоционально, не только физически разъехаться. В среднем проживание утраты занимает год.
Если вам нужна поддержка, возможность выговориться, разобраться в себе, то хороший вариант обратиться к психологу