Чи можна вірити
У доньки відносини з військовим 2,5 роки, за цей час він був вхожий в нашу родину, їздили на відпочинки та святкували свята всією родиною. Донька знайшла в нього в телефоні фото та переписки з його дружиною. Сімʼю він завів на протязі цього ж часу і все приховував. При її розмові з ним, він признався, що його минула дівчина його діставала дзвінками та просила підтримки, бо вона з Харківської області і їй страшно. При його «підтримці» вона завагітніла, і він вирішив , що дитина має жити в повноцінній родині та розписався з нею. Зазначу, що він дуже хотів дітей. Донька тепер згадує, що він неодноразово пробував завести розмову «як би ти віднеслась, що у мене є дитина», але вона переривала його з образою за таке питання. На цей час він розповів нам (батькам) про цю ситуацію і просе вибачення та час все виправити на протязі 3 місяців. Хоче розлучитися, так як не баче подальшого життя з своєю дружиною,але від дитини не відмовляється,а без доньки не баче свого життя.
Але весь час він всіх нас обманював! тепер доньці потрібна допомога психолога і у неї важкий стан. Якщо він здатний так обманювати, то в майбутньому можуть бути такі ж ситуації і ми не знаємо чи вірити, якщо він справді розлучиться. Довіри вже немає

Відповіді психологів
Доброго дня!
цитата:
ЧИ МОЖНА ВІРИТИ
Дуже складне питання. Напевно, таке ж складне як Ваш стан після того, як правда вийшла назовні. Що спричинило велику хвилю занепокоєння, сумнівів та важких роздумів.
Однак, як мені видається, на цей момент головне - емоційне здоров'я дочки.
цитата:
тепер доньці потрібна допомога психолога і у неї важкий стан.
Наскільки важкий? Що з нею зараз відбувається? Чи вже знайдено доброго фахівця, до якого є бажання звернутись?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 387680 для Володимир Анатолійович
Фахівця ще не знайшли, тільки прийшло усвідомлення що потрібна допомога. Вона повноцінно не харчується, майже не спить, не може обрати правильне рішення.
Питання до Вас: скільки коштує консультація та скільки приблизно їх потрібно?
цитата:
Вона повноцінно не харчується, майже не спить, не може обрати правильне рішення.
Наче її життя зупинилось через сильні почуття, спричинені обманом і на додачу ваганнями з приводу пошуку прийнятного рішення.
цитата:
Скільки потрібно зустрічей наразі ніхто не скаже, бо не знає Вашу дочку та поки не визначено критичність її стану. Вважаю, що консультацій знадобиться точно не одна і не дві. І лише час покаже, наскільки відчутною і невпинною буде позитивна динаміка її стану.
Щодо вартості. Відповісти зможу на Ваш лист в особисті повідомлення. Адреса пошти вказана у моєму профілі цього сайту.
На цьому етапі дочці від Вас потрібна тепла і констуктивна підтримка. Бути поруч, але не лізти в душу. Не давати поверхневих обіцянок. Поставитись уважно і з повагою до її почуттів.
Не виключаю, що має сенс звернутись до лікаря-психотерапевта, який за необхідності призначить заспокійливі ліки і ще щось для сну.
Відредаговано автором 11-12-2025 14:45:21
Доброго дня
«ЧИ МОЖНА ВІРИТИ»
Ви самі даєте відповідь на це запитання : «Довіри вже немає»
Так чому сумніви? Це ж не маленька провина, за яку вибачився та й все. Десь там є маленька дівчинка та її мама, яких також він обманював. І дитина- це на все життя. Вона завжди буде нагадувати вам про його зраду.
За таких умов ваша донька може бути щасливою з цим чоловіком? Вона зможе йому довіряти?
Мені дуже шкода, що ваша донька зіткнулася з такою ситуацією. Це дуже боляче. Але, мені здається, вона в кращому положенні ніж його дружина.
Їй зараз дійсно потрібна підтримка як фахівця , так і всієї родини.
Дочь пережила большое предательство и нуждается в поддержке и помощи психолога. Какое б решение она не приняла, вначале надо, чтобы она хоть могла выплеснуть и разделить свое огромное количество болезненных переживаний, которые у нее есть. Тут не просто измена, а наличие ребенка, который уже никуда не денется. И тут мужчина, который предал и обманул двух женщин и бегает туда-сюда. Просто простить и забыть не получится. Ребенок будет как постоянное напоминание предательства и как постоянный триггер.
Верить или нет - выбирать дочери, когда она сможет более-менее отойти от шока.
Пока пусть выберет специалиста и начнет работать с ним.
Если совсем все плохо с едой и сном, то хорошо бы обратиться к психиатру за медикаментозной помощью, чтобы немного облегчить свое состояние.
Доброго вечора.
Ситуація, дійсно, дуже болюча.
І зрозуміло, що Ваша дочка в стресовому стані від зради та брехні. А судячи з того, як Ви описуєте стан дочки, він дуже схожий на депресивний.
"Вона повноцінно не харчується, майже не спить, не може обрати правильне рішення". Адже, саме під час депресії у людини пропадає апетит, погіршується сон та загальний психологічний і фізичний стан, як показник того, що втрачено сенс життя на даному етапі.
Ви пишете, що дочка ніяк не може прийняти рішення і від цього також дуже страждає.. Але...
Я зараз напишу те, що може на перший погляд бути незрозумілим і навіть, не сподобатися. Та, на мою думку, те, що дочка не може прийняти рішення - це набагато краще, аніж би вона зопалу одразу стосунки обірвала раз і назавжди. Чому?
Тому що, коли кохаєш людину, потрібно бути дуже обережними в своїх рішеннях. Адже, попереду ціле життя і ніхто не знає, чи зможе дочка не просто бути далі з кимось іншим, а бути щасливою.
Знаєте, інколи життя перш, ніж дати щастя, дуже сильно нас випробовує, в тому числі, на вміння приймати і прощати. Адже, насправді, ніхто і ні від нічого не застрахований.
Так, зрада - це найболючіше, що не так легко потім пробачити. Але ж вони не були ще одружені і на скільки я розумію, не давали одне одному клятви у вірності - це перше. І друге. Війна вносить свої корективи. І ніхто не знає, як може себе повести в тій, чи іншій ситуації під впливом постійних стресів. Особливо, коли чоловіки перебувають на передовій.
Я його не виправдовую жодним чином, але і не звинувачую, бо замало інформації, щоб робити якісь висновки.
Але те, що не потрібно поспішати - це однозначно. Тим паче, не намагатися батькам її підштовхувати до якогось рішення. Бо тоді винними у всьому будете Ви самі. Рішення вона повинна прийняти сама, можливо, за допомогою сімейного психолога. Яка не дасть самої відповіді, але допоможе зрозуміти, що їй самій (дочці) потрібно робити.
На даний момент Вашій дочці добре було б кудись поїхати, можливо, за кордон, на море, в гори, в інші країни, щоб повністю змінити обстановку , щоб мати змогу відсторонитися від того болю, в якому вона зараз перебуває і, бодай, трохи заспокоїтися.
А щодо вибору психолога...
Певне, Ви можете дочці когось порадити, але... Щоб робота була результативною, необхідно, щоб встановився довірливий особистісний контакт із спеціалістом. Тільки тоді вона зможе розслабитися і довіритися. А це дуже особистісно. Отже, обирати повинна вона сама, можливо, так само звернувшись на цей сайт і отримавши певні відповіді, за якими вже визначиться, з ким саме їй захочеться працювати. Якщо, певне, захочеться. Бо і таке може бути.
У такому випадку, саме Ви з чоловіком повинні стати її опорою. Але це вже окрема розмова.