Що це означає?
Доброго дня.
В ході сварки з чоловіком вийшла з машини, різко закривши дверима (грюкнула). На це він сказав щось таке: ''головою стукнись''. Мене це дуже сильно обурило і образило. З'ясовуючи, як він міг таке сказати і чому він таке сказав, дізналася, що його розсердило те що я грюкнула дверима, тому що при виникненні поломки доведеться ремонтувати йому. Але мені від такого пояснення не легше.

Відповіді психологів
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 390037 для Валентина Михайловна
Грубість не вперше, але прям такого ще не було. Хочу зрозуміти, можливо зі сторони видніше - те що йому доведеться в разі чого вирішувати проблеми з машиною (ремонтувати чи платити за ремонт), це виправдовує такі грубі слова? Чи це грубість, яку не можна пробачати, навіть якщо я могла на емоціях пошкодити річ (деталі авто)? Для мене матеріальні речі це те на що виплеснути злість це в межах норми, але не нормально виплескувати на людину (бити чи погрожувати). Його слова не були погрозою і не були биттям, але це щось близьке до того?
В каждой паре люди по своему реагируют на слова партнера. И нельзя смотреть на одну только фразу вне контекста отношений. Может муж без конца грубит и вы только и ругаетесь, может есть рукоприкладство или эмоциональное насилие. А может это сильно на эмоциях было сказано, а в остальное время муж мега заботливый, внимательный и перед данным разговором что-то случилось эдакое, что у человека просто крышу снесло.
Вы пишите про бить или угрожать, но не написали, что муж вам угрожал или ударил и потому не понятны ваши отношения в целом.
Доброго вечора!
цитата:
ЩО ЦЕ ОЗНАЧАЄ?
Якщо Ви про репліку чоловіка
цитата:
''головою стукнись''
, то на мій погляд, це лише частина історії. А повна історія - це характер ваших взаємин, це про спосіб поводження під час розбіжностей у поглядах, у період напруження або конфлікту.
Чоловікові слова можна вважати (за бажання, звісно), імпульсивним виплеском гніву... у відповідь на аналогічний виплеск, щоправда, в іншій формі
цитата:
вийшла з машини, різко закривши дверима (грюкнула)
.
От і буде доречно з огляду на такий підхід замислитись, чому Вам можна, а йому ні?
Пропоную, не відмовляючи у емоційності собі, об'єктивно визнавати право на емоційність близької людини.
цитата:
Грубість не вперше, але прям такого ще не було.
Аби не ставити під високий ризик взаємини загалом, раджу вчасно піти шляхом упередження напружень і за допомогою психолога, що працює з парами, винайти прийнятний спосіб взаємодії, розкривши усі почуття, потреби та бажання, що не знаходять адекватної реалізації.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 390042 для Володимир Анатолійович
Машина, двері - річ, а він пропонує стукнутися головою мені, людині, жінці. Хіба можна вважати що це те саме? То річ, а я людина, хіба ні? Ви б пропонували жінці стукнутися головою якщо вона грюкнула дверима?
цитата:
На жаль, образа не дозволяє Вам сприйняти речі у їх об'єктивному прояві.
У Вас був стан близький до афекту. І у чоловіка, ймовірно, теж. А у такому стані свідомий контроль висловлювань та дій зазвичай мінімальний або відсутній взагалі.
От згадайте - Ви в перший раз груюкнули дверима авта? Чи ні?
До речі, авто вважає сімейним атрибутом чи виключно власністю чоловіка?
Відредаговано автором 18-04-2026 20:54:54
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 390047 для Володимир Анатолійович
Не помітила, чи Ви відповіли на моє запитання.
В чому я не об'єктивна? Що гнів виражений на речі це не те саме що на людину?
Дверима грюкнула може не перший раз, але не згадаю, щоб робила це зі злості, було що випадково, та здебільшого обережна до речей і навпаки стараюся не створювати незручності чи проблеми, в тому числі матеріальні.
Авто придбане в шлюбі може бути особистою власністю когось одного? Цього разу за зароблені ним гроші(зароблені під час того, як я вирішувала інші питання сім'ї), але раніше було й авто за зароблені мною гроші..
цитата:
Прочитайте мою відповідь завтра зранку -
цитата:
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 390049 для Володимир Анатолійович
Я не розумію в чому суть прочитати завтра зранку, коли так кажуть, в мене враження, наче мене вважають неадекватною, в треба почекати поки я порозумінішаю... Якщо вважаєте що я і зараз в афекті через ситуацію, то додам, минуло кілька днів, образа і злість за такі слова не відпускає. Від чоловіка не почула належних вибачень і не побачила кроків до конструктивного закриття ситуації з його боку. Це підсилює біль. Хочу підтримки та розуміння. Якщо я справді не права, то зрозуміти в чому. Можу зрозуміти, що він міг те сказати в пориві емоцій, так само як я в пориві емоцій грюкнула дверима. Але — час минув, і навіть якщо втратив контроль на мить, по-людському хотілося б щоб показав, що йому справді не байдуже, що його слова ранили. Але я цього не бачу. Тож вагаюся, чи не було на що ображатися і моя образа - це значить щось зі мною не так і я маю по-іншому подивитися на ситуацію, чи - справді мені несправедливо завдана образа і я полишена з нею сам на сам.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 390050 для Валентина Михайловна
Не знаю.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 390050 для Валентина Михайловна
Що з того, що я мала право образитися, коли йому на це байдуже. І я, виходить, недоречна з тим, що злюся і ображаюсь. Для нього - було і було. Для мене - я не почуваюся в безпеці тепер, не довіряю, гірко всередині і не відпускає.
Доповнення від автора питання ·
А ще не можу зрозуміти, чому саме я, чому саме мені так не пощастило, що мій чоловік грубий до мене. Зараз так багато свідомих людей, які самі для себе хочуть бути адекватними, людяними, чуйними, не поводитися насильницько, хочуть турбуватися про своїх жінок... Ось навіть щойно натрапила на пост в тредсі, в якому чоловіків запитували, як би вони повелися, якщо б жінка зіпсувала деталь в машині, і ціла купа адекватних коментарів від чоловіків. Але від мого чоловіка - чомусь грубість, знецінення, зневага (хоча я нічого не зламала, тільки, можливо, була така імовірність)...
Доброго ранку!
З'явилось більше інформації від Вас, що дає підстави подивитись на події ретельніше.
цитата:
Я не розумію в чому суть прочитати завтра зранку, коли так кажуть, в мене враження, наче мене вважають неадекватною, в треба почекати поки я порозумінішаю...
З Вами все в порядку, єдине що Вас бентежить, так це не реалізовані ОЧІКУВАННЯ. Мовляв, чоловік мав би вже давно вибачитись за грубі слова.
цитата:
час минув, і навіть якщо втратив контроль на мить, по-людському хотілося б щоб показав, що йому справді не байдуже, що його слова ранили. Але я цього не бачу.
Натомість він, вочевидь, не має бажання вибачитись. А, може, нездатний. Я цього достеменно не знаю, зате Ви його маєте знати краще. Чи не так?
Ось тому я і намагався звернути увагу на характер ваших взаємин в цілому. Не так страшні розбіжності чи навіть сварки, скільки спосіб комунікації та вираження емоцій при цьому, бажання і здатність шукати порозуміння замість зведення рахунків, обвинувачень та взаємних докорів.
На Ваш погляд, через що найбільше сваритесь?
Чия ініціатива ескалювати спілкування в моменти суперечок?
От погодьтесь - має ж значення як зміст розбіжностей, так і форма вираження невдоволення(!)
Ви особисто схильні вибачатись, якщо не праві?
Чи можете зробити перший крок назустріч у намаганні примиритись і спокійно висловити свої думки?
А чоловік - він переважно як себе поводить по відношенню до Вас? А до інших людей?
Ось це -
цитата:
А ще не можу зрозуміти, чому саме я, чому саме мені так не пощастило, що мій чоловік грубий до мене. Зараз так багато свідомих людей, які самі для себе хочуть бути адекватними, людяними, чуйними, не поводитися насильницько, хочуть турбуватися про своїх жінок...
, на мою думку, ВЕЛИКЕ ОКРЕМЕ питання(!)
Воно про Ваші усталені підходи та установки. "Чому мені так не пощастило?" - засмучено вимовляєте Ви.
Ну, по- перше, Ви саме цього чоловіка обрали, а не когось іншого.
По-друге, вашім стосункам, напевно, ще мало років, щоби робити настільки глобальні висновки.
По-третє, ідеальних стосунків взагалі не буває. Це ілюзія, на яку "хворіє" багато молодих і не тільки молодих людей.
Четверте - стосунки розвиваються, а партнери стають ближчими одне одному в тому числі і через подолання існуючих розбіжностей. Якщо зациклюватись на образах, не вирішувати складні питання по суті, то це дорога до поступового охолодження і, зрештою, до розлучення.
До речі, Ваше звернення на форум і сам факт того, що Вас боляче зачепило, можуть стати початком суттєвих зрушень у Вашому подружньому житті. Не варто шукати винного або винних. Потрібно шукати спосіб для вибудови здорових стосунків, де є любов, повага і турбота на ВЗАЄМНІЙ основі(!)
Если вам муж проявляет равнодушие к вашим чувствам, груб с вами, то что вам даст подтверждение от психологов в том, что реакция мужа не ок? Вы ведь и сами знаете ответ.
По поводу того, что не повезло, то тут важно замечать, что по какой-то причине вы выбрали именно такого мужчину. А значит что-то важное он давал вам в отношениях, чем-то привлек вас. И важно разобраться в этом всем.
Вы говорили мужу про свою обиду, что вам важно было бы, чтобы он пусть и вспылил, но извинился?
Доброго дня. Зараз вам боляче, тому й виникають думки: "чому саме мені так не пощастило". Але, скоріше за все, справа не в тому, що вам не пощастило, а в тому, що ви з чоловіком уже прийшли в точку, де накопичилося багато образ і нерозуміння.
І навіть якщо будуть інші стосунки, це не означає, що там не буде конфліктів. Непорозуміння бувають усюди. Чи можна змінити те, як ви проходите конфлікти в парі?
Я б радила попрацювати саме з цією темою в терапії, і вже потім робити висновки. Коли буде відчуття: "я зробила все, що могла". І тоді буде зрозуміліше, що робити далі.
Доброго дня.
Схоже, у цій ситуації Вас зачепили не лише слова, а й те, що за ними стоїть. Коли близька людина реагує так різко, це може переживатися як знецінення, як відсутність поваги до Вас і Ваших почуттів. І природно, що пояснення про двері не торкається того місця, де Вам боляче.
Можливо, для Вас тут важливо не стільки, чому він так сказав, скільки як це було для Вас — почути подібне від людини, з якою Ви поруч. І тоді виникає питання про межі: що для Вас є прийнятним у спілкуванні, а що — ні, навіть у сварці.
Водночас у його реакції теж є щось про нього — про злість, безсилля чи спосіб справлятися з напругою. Але це не скасовує того, як це вплинуло на Вас.