Безкоштовна допомога
Чи є хтось, хто міг би безкоштовно провести мені консультацію? Нажаль можливості заплатити у мене немає.Дуже потрібна допомога.Я відчуваю постійну тривогу, складно спілкуюся з іншими, боюся, що мене не приймуть, і мене фізично “трясе” у компанії людей. Хочу отримати консультацію, щоб навчитися контролювати ці емоції та почуватися спокійніше.
Вподобали: 1 з 1

Відповіді психологів
Доброго вечора, Анастасія. Якщо немає можливості платити і дуже потрібна допомога, то так - це можливо. Але ще є одна умова: якщо Вам 15 років, як вказано - потрібна згода батьків, або опікунів, які за Вас відповідають
Анастасія, доброго дня.
Виходячи з прапорця біля ваших даних ви знаходитесь за кордоном, в Німеччині Я зараз також за кордоном, у Чехії.
В Німеччині є центри інтеграції або соціальні центри підтримки мігрантів, (пошукайте, не скажу точно, як вони називаються там) які надають безкоштовну допомогу, тим, хто переїхав до іншої країни. Безкоштовну психологічну допомогу вони також надають, індивідуальну та групову. Раджу вам знайти такі у тому місці, де ви знаходитесь.
Однієї консультації буде мало для вирішення проблем, які створювалися роками. Краще звернутися по допомогу туди, де ви отримаєте 10 безкоштовних консультації. (До інтеграційного центру)
Вітаю вас 🌿
Ви описуєте стан, який дійсно може бути дуже виснажливим — постійна тривога, напруга в тілі, страх неприйняття і складність у спілкуванні з іншими людьми.
Те, що вас “трясе” у компанії — це не про слабкість чи “щось не так з вами”,
а про те, що ваша нервова система реагує на контакт з людьми як на небезпеку.
І такі реакції часто виникають не свідомо, а автоматично.
Коли всередині є страх бути неприйнятим, кожна взаємодія може сприйматись як перевірка або загроза,
і тоді тіло включається швидше, ніж з’являється можливість це проконтролювати.
Важливо, що ви це помічаєте і шукаєте допомогу — це вже крок до змін.
Щодо безкоштовної допомоги — іноді на таких платформах фахівці відповідають у форматі відкритих консультацій,
також можна звернути увагу на волонтерські психологічні проєкти або гарячі лінії підтримки.
І разом з цим, можливо, зараз варто трохи змістити фокус із “контролю емоцій”
на інше:
спробувати помічати свій стан у моменті і не боротися з ним, а дати собі трохи більше підтримки.
Навіть просте усвідомлення: “мені зараз тривожно, і це нормально, що тіло так реагує”
може трохи знижувати інтенсивність цих відчуттів.
Ви не самі в цьому стані, і з цим можна поступово працювати 🌿