Мама ніби відбирає енергію
У нас виникла побутова проблема з осбб
Звинувачують безпідставно в затоплені, хоча тече стояк, встановив сантехнік, поверхом нижче
Неділя, я щаспокоїлась, бо ще одна проблема вилізла .. пішла до церкви
Приходжу спокійна, збираюсь в театр
Мама почала грузити мене і лякати судом, до того не збиралася говорити, це ж твоя квартира ти будеш платити, я не буду
Зіпсувала настрій, я пішла зробила претензію осбб офіційну
І спізнююсь в театр
А збиралася спокійно провести свято і погуляти
Як вампір просто

Відповіді психологів
Вітаю вас 🌿
Ніби ви зараз між двох вогнів: з одного боку — ситуація з ОСББ і несправедливі звинувачення, а з іншого — реакція мами, яка замість підтримки ще більше посилює напругу.
Тут важливо розділити ці дві речі.
Сама ситуація зі стояком — це питання фактів і відповідальності, і ви вже дієте: звернулися, написали претензію.
А те, що відбувається з мамою — це вже про інше.
Схоже, що її тривога і страхи проявляються через тиск, застереження, навіть залякування. І в цей момент ви опиняєтесь у ролі тієї, хто “винна” або “має щось терміново вирішити”, хоча об’єктивно це не так.
І тоді з’являється подвійне виснаження:
не тільки через саму проблему, а й через те, що поруч немає опори, а навпаки — додатковий тиск.
Важливе питання тут:
чи справді ви маєте витримувати і цю ситуацію, і ще мамину тривогу одночасно?
Бо те, що ви описуєте як “ніби вампір”, — часто про те, що людина не витримує своїх емоцій і передає їх іншому.
І тоді справа не тільки в конфлікті, а ще й у тому, що дуже хочеться від мами підтримки, спокою, відчуття “я на твоєму боці” — а замість цього приходить критика і страх.
Можливо, зараз варто звернути увагу на один момент:
де саме ви починаєте втягуватись у цей процес — пояснювати, доводити, реагувати — і поступово зменшувати це включення.
Не тому, що мама зміниться, а тому що вам важливо зберегти свій стан.
І ще важливе:
ви не зобов’язані “воювати” одразу на двох фронтах.
Ви маєте право обирати, куди йде ваша енергія — і берегти себе 🌿
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389911 для Татьяна Александровна
Дякую
Мама часто ніби виводить мене з себе
Тисне намагається зачіпати ображати
Тобто мене ображає її ставлення і я ображаюсь на неї
Менше включатись, менше розмовляти варто