Дратують дзвінки батька
Ніколи не допомогав
За все життя ні разу
Постійно порівнював з своїми дітьми
Недавно у вразливому стані, в мене сталася біда, просила гроші перереєструвати квартиру терміново
Вона не була до кінця на мене реєстрована хоча був договір
Формально на ньому висіла
Він сказав що дасть гроші, потім почав шантажувати що грошей не дасть а мені напише заповіт
Трбтр думав забрати квартиру хоча була не його
Тепер все одно телефонує
Просто як до співрозмовника
Про сусідів питає хто з ким живе
І говорить все одно про тих дітей
У мене псується настрій
Сказав що солодощами з кимось живе вже
А я ж то ні
І не знаю .. я намагаюсь просто розмовляти
Але дуже все стискається в псується настрій
Тобто .. Мені блокувати його чи коротко відповідати
Чомусь не можу
Страшно що доведеться про своє життя розповідати я не хочу
Він мене ще з тими дітьми порівнював як з успішними вважає
Мені блокувати його чи коротко відповідати?
Є образа і нерозуміння
Я казала що не хочу про тих дітей слухати

Відповіді психологів
Це знову ж таки про Вашу невпевненість та внутрішні опори. Допоки їх немає запитання інших людей і розмови з батьком можуть Вас напружувати і вибивати з рівноваги.
Що ж до батька, це окрема тема і з нею теж потрібно працювати глибоко, а не локально, типу: "Що мені робити, коли він телефонує?"
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389801 для Віталій Вікторович
Ну так
Про внутрішні опори
Поки тригерить
.. багато чого
Так, багато чого і з цим всім потрібно працювати.
Що ж до батька, блокувати його або зовсім відмовлятися від спілкування з ним не варто, це все ж таки Ваш батько, але можна навчити його спілкуватись з Вами. Наприклад, Ви можете регулювати коли і як з ним спілкуватись. Якщо Він телефонує, а Ви не хочете або не готові зараз з ним спілкуватись - не відповідайте на дзвінок. Або скажіть йому що зараз не можете, або не хочете з ним говорити.
Якщо Ви з ним говорите і він починає підіймати неприємні теми - одразу кажіть: "Я не хочу про це говорити", якщо він ігнорує - попередьте, що зараз покладете слухавку. Якщо він продовжує - припиняйте розмову з ним.
Таким чином Ви можете заново навчити його говорити з Вами не як з маленькою дівчинкою, а як з дорослою донькою.
Знову ж таки, це питання впевненості і чим у Вас її буде більше, тим краще це буде проявлятися у розмові з батьком або з іншими людьми
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389804 для Віталій Вікторович
Це бесполезно
Він ніколи нічого для мене не робив
І в мене немає ні сил не бажання вчити його спілкуватись
Як мінімум він разом з мамою був причиною Вашої появи в цей світ. І це як мінімум, впевнений, що якщо захотіти, можна знайти і інше, що він зробив для Вас. Але звичайно неприємного більше і Вам хочеться акцентувати саме на цих неприємних моментах. Тому здається що "ніколи" і "нічого"
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389806 для Віталій Вікторович
Я цього не просила
І тим більше не зобовʼязана спілкуватись ні з ким через це
Що ви пишете за єрунду
Доброго ранку Моллі.
Ви пишете "Мені блокувати його чи коротко відповідати?"
Давайте так. Наприклад, я Вам раджу заблокувати батька назавжди. Або ж раджу говорити з ним без емоцій, стисло, короткими фразами, чи словами, щоб не розповідати про себе нічого. А отже, не розкриватися перед ним навстіж, щоб він зміг Вас туди знову "вдарити", як це вже зробив, коли Ви були дуже маленька в потребували його захисту, підтримки та допомоги... Але Ви самі одразу і відповідає на свій запит до психологів "Мені блокувати його чи коротко відповідати" короткими словами
"Чомусь не можу".
От і виходить, що якби там не було, але він Ваш батько, принаймні, фізіологічно. І якщо б можна було так просто його викреслити з життя, думаю, Ви б його вже давно заблокували і забули про нього.
Те ж саме з "коротко відповідати".
Такі короткі відповіді допоможуть Вашому настрою не псуватися?
Я правильно зрозуміла, у Вас псується настрій тільки тоді, коли він Вам говорить про своїх дітей? А поки про дітей не говорить, ніби все добре? Але ж діти все одно є. І Ваш батько зовсім не такий, який би Вам був потрібний, бо нездатний відчувати Вас і про Вас турбуватися. То чи не на намагаєтеся Ви самі себе обманювати, щоб жити ілюзіями?
Тому, як на мене, проблема не у тому, як Ви відповідаєте, а у тому, як Ви РЕАГУЄТЕ на нього, як Ви ставитеся до нього і які почуття та емоції він викликає у Вас.
Ви пишете "Є образа і нерозуміння
Я казала що не хочу про тих дітей слухати...". На мою думку - це і є головна причина псування Вашого настрою.
Бо Ви відчуваєте дуже сильну образу на батька за те, що, судячи з усього, він колись пішов із Вашої сім'ї і створив нову. А це - сильна дитяча травма, яку одним співчуттям, чи порадами не "вилікувати".
До тих пір, поки все, що Ви пережили по відношенню до батька, не буде азом з психологом індивідуально перепрожите і трансформоване у доросле, конструктивне сприйняття його, образи нікуди не дінуться і жодній найкращі поради психологів не допоможуть.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389812 для Алла Григорівна
Він мав бути батьком
А він не був
Тому знову буду пробувати не спілкуватись і забути про нього
Бо немає часу на нього в дорослому житті
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389812 для Алла Григорівна
У мене образа, що він від мене вілмовився і ніколи не був нормально батьком
Лише на рівні розмов по телефону
Дитячі образи самі не проходять.
Вони або проявляються, як у Вас, під час розмови з батьком по телефону.
Або переходять у ще більші проблеми, які стосуються особистого життя. Наприклад, відсутність стосунків з чоловіками, проблеми у створенні сім'ї.
Або переходять на рівень психо-соматики і створюють хвороби, які лікарі не знають як лікувати.
Образи краще винести на індивідуальну психотерапію, на індивідуальну роботу з психологом.
Відредаговано автором 31-03-2026 14:00:10