Чому чоловік займає позицію, якщо нікого не знайдеш то пиши мені, а перший нічого не робить? Це занижена самооцінка?
Добрий День. Скажіть будь ласка, якщо чоловік у знайомстві каже, якщо нікого не знайдеш у своєму місті (я з Києва), то напиши мені. Я розумію, що я не з твого міста, а з районного центру з провінції, можливо тобі хочеться чоловіка з Києва, але якщо нікого не знайдеш, і я тебе зацікавлю, і відчуватимеш самотність то пиши.

Відповіді психологів
Доброго ранку, Василино!
цитата:
ЧОМУ ЧОЛОВІК ЗАЙМАЄ ПОЗИЦІЮ, ЯКЩО НІКОГО НЕ ЗНАЙДЕШ ТО ПИШИ МЕНІ, А ПЕРШИЙ НІЧОГО НЕ РОБИТЬ?
У Вас є питання, на які психологи можуть відповісти лише власними припущеннями. От як і Ви це робите -
цитата:
ЦЕ ЗАНИЖЕНА САМООЦІНКА?
Ймовірно, так воно і є - занижена самооцінка. Справжню відповідь знає лише він. І то, неупевнений, що до кінця її усвідомлює. Можливо, відштовхується від попереднього досвіду, коли дівчини зі столиці йому неодноразово відмовляли, мотивуючи тим, що провінція їм не цікава.
Припускаю, що можуть бути інші, більш приховані мотиви. Скажімо, таким зверненням одразу закладає можливий сценарій майбутнього, коли жінка вже у стані відчаю від самотності і тоді на арену виходить він - в якості РЯТІВНИКА(!) Мовляв, ти нікого не знайшла, то тримайся з усих сил за мене.
Звісно, в нього будуть відповідні почуття до себе, що символічно поставить на один рівень чоловіка з райцентру і жінку з Києва, наче це має якесь принципове значення для ЯКОСТІ взаємин.
Напевно, можуть бути і більш "вишукані" резони, проте, вважаю, на цьому етапі не варто зайве фантазувати.
цитата:
ПЕРШИЙ НІЧОГО НЕ РОБИТЬ?
З досвіду знаю, що деяким чоловікам бажано, аби перші кроки до зближення робила жінка. Так виходить, ніби вона більш зацікавлена у взаєминах, ніж чоловік. За такого сюжету матимемо відповідні наслідки в подальшому...
Натомість у мене питання до Вас. Що Вам дасть знання відповіді щодо позиції того чоловіка? Чому його повідомленню надаєте аж таке значення?