Важко знайти жінку після розлучення уже довгий час!
Розлучився з жінкою.
Живу один в Європі, крім тягот еміграціі ще й залишився сам. Вже довгий час живу сам і це дуже важко не можу бути один!
Вже довгий час не можу знайти нормальну дівчину/жінку, якась просто ілюзія вибору по сайтам знайомств . Мав вже сотні зустрічей но толку з цього дуже мало. Чи це я сильно поставив на це акцент щоб знайти жінку чи це в мене високі вимоги я сам заплутався.

Відповіді психологів
Краща відповідь
Дякую за доповнення!
цитата:
Також висновки я зробив велецечзний і сам себе змінив але вже пізно для новоі жінки я маю бути абсолютно інший.
Можете пояснити, що мали на увазі, написавши "вже пізно для нової жінки я маю бути абсолютно інший"?
Невже Вам здається, що таке в принципі можливо?
Слова "сам себе змінив" спричиняють бажання уточнити - з якого на якого нового себе змінили? Що у собі помічали і мали раніше, а тепер того всього нема?
цитата:
Точно ні всі образи я відпустив
Так може здаватись, бо під час розлучення і розставання не лише образи виникають в серці, є ще гнів, розчарування, відраза, сум, почуття покинутості, які спричиняють ось такий стан -
цитата:
не можу бути один
цитата:
І от нові відносини серйозні є страх починати щоб потім знову таку втрату не переживати.
Страх зазвичай закономірний в тих випадках, коли в людини підірвана здатність опиратись на себе(!) Коли вона невпевнена, що може витримати будь-які складні почуття через небажаний розвиток подій.
Тому можу припускати, що страх йде попереду Вас у спілкуванні з жінками. А вони, в свою чергу, зчитують Ваш емоційний стан і завдяки цьому не йдуть на зближення. От навіщо їм чоловік, що БОЇТЬСЯ вступати у стосунки?!
Водночас страх зіштовхнутись з уявною болісною перспективою утримує Вас самого на дистанції, а раціональна частина Вашої особистості з легкістю пояснює невдачі, мовляв, кожна нова жінка у спілкуванні - "не моя людина".
Скоріше за все, наведені мною чинники обумовили Ваше застрягання на самоті.
цитата:
Є проблема з вибором і відчуття що нова жінка має бути схожа на колішню але розумію що так не буде і не треба думати про минуле а житти майцбутнім!
Навряд чи майбутнім(!) Спочатку вчитись жити сьогоденням, змінючи і покращуючи його. Без цього майбутнє ризикує так і залишитись маренням.
Відредаговано автором 13-12-2025 14:26:34
На жаль, так буває. Стосунків та особистого щастя хочеться, а їх немає.
Ваші переживання можна зрозуміти. Коли дуже хочеш, прикладаєш зусилля, а нічого не виходить.
Прикро і боляче до розпачу.
Можна залишатися в почуттях, емоціях, смутку та розпачі. А можна, переживаючи їх, знайти вихід із ситуації, прожити цей біль та розпач, і зробити кроки назустріч нової реальності.
Для цього потрібно розібратися в собі, відпустити минулі стосунки та змінити свій психічний стан.
Тоді і почнуться зміни у житті.
Є сенс звернутися до психолога.
Доброго ранку, Mark!
цитата:
Чи це я сильно поставив на це акцент щоб знайти жінку чи це в мене високі вимоги я сам заплутався.
Крізь рядки відчувається Ваша розгубленість і розчарування пошуком жінки, з якою б було добре.
Поскільки вже заплутались, то варто робити об'єктивно необхідні кроки, аби вийти з цього стану.
Які кроки, спитаєте Ви?
Відповім - прості і послідовні.
Спочатку з'ясувати, які саме причини призвели до розлучення?
Які висновки про себе, про жінок і побудову нових стосунків Ви вже зробили?
Чи залишився шлейф негативних почуттів після розлучення і наскільки глибоко він впливає на Ваше сьогодення?
Цей грунтовний крок, а, по суті, усвідомлення свого способу контакту з реальністю, забезпечить можливість рухатись далі.
Власне, про що на цьому етапі йдеться? Насамперед, про Ваше послання жінкам - на яких жінок звертаєте увагу? який Ви для майбутньої партнерши? чого очікуєте від взаємин? по яких маркерах відчуваєте, мовляв, не Ваша людина? і т.д.
цитата:
Мав вже сотні зустрічей но толку з цього дуже мало.
Можливо, Ви аналізували, чому толку дуже мало? Вам не подобаються жінки? Ви їх не приваблюєте?
цитата:
Вже довгий час живу сам і це дуже важко не можу бути один!
Схована у Ваших словах причина може бути цілком вирішальною. Це Ваш емоційний стан. Здається, він пригнічений. Вам дуже важко переживати свою самоту(!) З огляду на цю обставину, складно уявити жінку, яка мріє зустріти чоловіка, щоби рятувати його від самотності. Правда, є і саме таким чином налаштовані жінки, проте більшість, здається, очікує вік чоловіка іншого - захисту, підтримки, опори. Тобто протилежне тому, що на сьогодні готові запропонувати Ви.
Отже, актуальне завдання - по-справжньому узятись за себе. Почати взаємодіяти з психологом, конструктивно прожити емоційні травми, вийти зі стану розчарування собою і життям. Повірити у інший сценарій власного буття.
Припускаю, що на цьому грунті і фоні у Вас від жінок не буде відбою.
Відредаговано автором 13-12-2025 10:43:37
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 387705 для Марія Радченко
2 роки назад
< Як Ви відчували себе під час розлучення?>
Була сильна депресія пив таблетки і проходив терапію
Критеріій немає аж таких просто своя людина! Просто коханя тут важна складова.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 387710 для Володимир Анатолійович
причини так аналіз проведений
Чи шлейф негативних почуттів після розлучення залишився - Точно ні всі образи я відпустив і не хочу про це думати так як прошло вже довго часу ми розіхались 2020 року але повністю розвелись в 2024. Довгі відносини 10 років це не просто закінчити для мене це був сильний удар но я це пережив.
Ні з привабленням немає проблем
Замечаю, что часто у тех, у кого сложности с кем-то выстроить отношения, идет формулировка при поиске "свой человек".
Кто этот свой человек?
Как вы определяете кто свой, а кто нет?
Как быстро это определяется?
Как долго вы общаетесь на сайте перед встречей?