Відчуття втрати...
У мене був друг з колишньої роботи. З самого початку мені здавалось що він залицяється але від цих думок мене стримував фактор ,що ми обидва були у стосунках і він не робив дуже романтичних жестів в мій бік,і їх можна було трактувати,як дружні жести. Пригощав чимось солодким,постійно підходив порозмовляти і час від часу відписував в месенджері. Потім я звільнилась і він почав інколи запрошувати на прогулянку, особливо нічого такого не обговорювали, як правило згадували роботу і він часто казав,що я єдина ,хто його розуміє і знає справжнього. Інколи порівнював зі своєю дівчиною і казав,що навіть вона стільки не знає,і що він приховує свої справжні емоції. Потім я розійшлась із хлопцем а він із дівчиною,і в якийсь момент він почав дуже часто проситись зустрітися,але вів себе занадто закрито,і це мене трохи бентежило. Один раз я відмовилась від зустрічі і він дуже різко затих. Я почала хвилюватись і відчула,що в мене виникають якісь почуття,прив'язаність, небайдужість і я сама почала активно запрошувати зустрітись. Наступні два місяці я була наче закохана,цінувала кожну мить і можливість зустрітися,а він погоджувався або проявляв ініціативу в залежності від настрою. Потім я почала ділитися своїми почуттями і казала,що відчуваю закоханість,він був трохи здивований, але водночас дуже сильно радів,і казав,що хотів цього сам і відчував те саме в якийсь період. Ми почали частіше обійматись не як друзі,не дивлячись на те,що вирішили повернутися до своїх колишніх і знову були у стосунках зі своїми партнерами. Але один раз я почала дуже відверто ділитися своєю вразливістю і почуттями через нього і він чомусь мене поцілував в губи, це відбулось після сварки з моїм хлопцем. Стосовно його дівчини,то він казав,що бачаться вони рідко,бо в неї багато роботи. Останній раз коли він мене кликав зустрітися,ми як завжди чудово провели час,обіймалися, жартували,хоч і без поцілунків. І на прощання він сказав,що у нього була думка,що мій хлопець нас знову побачить разом,і я сказала,що він навіть не знає,що я спілкуюся з цим другом. Після цієї прогулянки він чомусь перестав взагалі писати,двічі писала я і він просто відповідав але не цікавився у відповідь. Один раз я покликала погуляти 3 тижні тому,і він сказав "пробач,не можу,я зі своєю". І після цього ніхто нікому не писав. Мені дуже сумно і дивно,чому він так раптово відрізав мене,спочатку я відчувала злість,інколи Хотілось написати,але я вже і так тричі проявляла ініціативу,а він зовсім ні. Невже це кінець?

Відповіді психологів
Марина Дудник психолог
м Ізмаїл ·
Вітаю
цитата:
Невже це кінець?
Кінець чого? Що ви маєте на увазі?
цитата:
Ми почали частіше обійматись не як друзі,не дивлячись на те,що вирішили повернутися до своїх колишніх і знову були у стосунках зі своїми партнерами.
Хто ви друг для друга з цим хлопцем?
Здається, що ви граєте в емоціональну гру-гойдалку: зближення -віддалення. Як зі своїми партнерами, так і між собою з цим хлопцем. При зближенні - відчуття ейфорії, закоханності, відкритості почуттів, при різкому його віддалені без причини: тривога, сум, емоційний провал, вразливість, бажання написати, повернути тощо.. Така собі емоційна залежність.
цитата:
Мені дуже сумно і дивно,чому він так раптово відрізав
Він це робить постійно, принаймні ви написали, що ви тричі проявляли ініціативу до нього. А пропадати, не писати - для нього це нормальна поведінка. Ви шукаєте логіку, чому він так раптово себе поводить,чому він зникає. Але тут не про неї. Логічно було би якщо б він вас попередив про свої наміри, наприклад , взяти паузу в вашому спілкуванні, пояснивши чому йому так зараз потрібно це зробити. Тоді це було хоч трохи логічно і по дорослому зрілий вчинок. Але він вчиняє по іншому: мовчки, раптово зникає, обриваючи спілкування. Чому?Можливо тому, що вже отримав від вас якійсь ресурс на той момент, якій ви даєте у ваших стосунках з ним і поки що йому достатньо, можливо ваші сильні почуття до нього, ваша відкритість здаються йому надважкими для нього, можливо він не витримує цієї близької дистанції (якщо йому так здається), можливо банально стало нецікаво, можливо перевіряє вас "а точно ти підсіла на мене емоційно?". Це тільки здогадки, припущення. І я впевнена, що ви багато часу провели вміркуваннях, а що ви зробили не так, що йому могло не сподобатися, можливо він образився тощо.. На це й розрахунок у таких випадках. Тим паче, що ви не витримували цього мовчання і писали першою. Можливо і зараз він сподівається на це.
Тому
цитата:
Невже це кінець?
це буде залежати від вас. Що ви хочете для себе? Ви можете проаналізувати його поведінку, що постійно повторюється і яка вам не подобається. І сказати йому про це в розмові. Подивитися потім на зміни з його боку: будуть чи ні.
Але можливо головне питання, на яке вам потрібно відповісти спочатку: хто він для мене? Навіщо мені ці стосунки, якщо у мене є хлопець? Що я отримую від нього, що для мене важливе, цінне тощо? Якщо це кінець, що я втрачу?
Доброго дня!
У мене одразу виникає питання.
Я правильно Вас зрозуміла, Ви почали зустрічатися з цим чоловіком після того, як посварилися зі своїм хлопцем?
Потім помирилися зі своїм хлопцем і паралельно продовжили зустрічатися з ним? Так само, як і чоловік ді своєю дівчиною?
Як на Вашу думку, що саме визначає серйозність ставлення один до одного? І чи припустимо в серйозних стосунках ще мати когось на стороні?
Можливо, чесні відповіді на ці питання зможуть Вам допомогти зрозуміти, чому чоловік не захотів з Вами більше бачитися?
Відредаговано автором 10-12-2025 08:52:52