Чоловік каже що мати йому важливіша
Чоловік сказав: мати мене народила, вона важливіша, а ти сьогодні є завтра може з іншим. Живемо ми окремо. В різних країнах. Вони спілкуються по телефону не можу сказати що часто, раз на тиждень приблизно. Я не помічала в нього такої привʼязаності до мами а тепер він видає отаке. Що мені робити і як на це реагувати? Дякую

Відповіді психологів
Доброго ранку!
цитата:
Що мені робити і як на це реагувати?
Ви питаєте, що робити і як реагувати. Однак Ви вже якось реагуєте і щось робите або ні. Тому прошу розповісти, які емоції відчули у відповідь на слова чоловіка
цитата:
мати мене народила, вона важливіша, а ти сьогодні є завтра може з іншим.
?
Що ці слова означали для Вас?
Чи не помітили Ви, що передувало такому зізнанню, можливо, якісь непорозуміння між вами? Ознаки охолодження та віддалення?
Упевнений, що варто враховувати ці моменти задля відтворення цілісної картини вашої з ним реальності.
Отже, на цьому етапі бажано не вдаватись до якихось кардинальних змін і рішень. В чоловіка можна спитати, що його підштовхнуло до озвучення тих висновків? З якою, власне метою, він зробив оту заяву?
Він раніше як ставився до Вас? Чи прислухався до Ваших бажань і потреб? Як ставився, коли Ви говорили йому про свої почуття у зв'язку з його поведінкою і відношенням до Вас?
Чому уточнюю, пояснити легко, адже взаєморозуміння у парі досягається завдяки діалогу, коли обоє партнерів відкриті в прояві емоцій, коли можуть з повагою говорити про те, що їх турбує або не задовольняє. Важливо самому чути і також бути почутим(!)
Такий спосіб контактування унеможливлює маніпуляції, надумування і бажання триматись за ілюзії замість справи з реальністю.
Відредаговано автором 06-12-2025 10:38:01
Доброго дня!
Підтримуючи запитання, задані вам колегою доповню ще кількома, що, можливо, допоможуть вам прояснити свій стан у зв'язку зі словами вашого чоловіка:
1) Що вам хотілося б почути від нього замість
цитата:
"мати мене народила, вона важливіша, а ти сьогодні є завтра може з іншим"
?
2) Як ви оцінюєте свої стосунки з чоловіком на даному етапі їх існування? Наскільки вони вас задовольняють (можна зробити це за шкалою від 1 до 10, де 1 - зовсім не задовольняють, 10 - задовольняють на всі 100%)?
3) Чим прив'язаність вашого чоловіка до своєї матері загрожує вашим з ним відносинам? В чому це буде проявлятися, на вашу думку, якщо вона таки становить загрозу? (конкретні його дії, які, як ви думаєте, послідують за даною фразою і будуть наслідком цієї прив'язаності)
Відповіді на ці питання допоможуть усвідомити і свої почуття, і свої потреби. Про власні потреби і очікування їх задоволення можна і варто говорити зі своїм чоловіком. І ще важливо чути потреби й емоції свого партнера, бо вони у нього теж є і, можливо, за сказаною фразою ховаються ті, що поки що відчуваються незадоволеними. Слухайте і спробуйте почути одне одного.
Доброго дня!
Щоб спробувати Вам дати якусь пораду, потрібно мати більше інформації.
Ви пишете "Живемо ми окремо. В різних країнах".
Я правильно зрозуміла, мається на увазі, що мама живе в іншій від Вас з чоловіком країні? Це перше.
Друге. Судячи з Ваших слів, з боку мами чоловіка немає якоїсь нав'язливості, і чоловік вже психо-емоційно сепарувавсявід мами. А отже, не можна говорити, що мама чоловіку щось диктує та нав'язує, ним маніпулюючи у власних інтересах.
"Вони спілкуються по телефону не можу сказати що часто, раз на тиждень приблизно. Я не помічала в нього такої привʼязаності до мами..."
Отже, має щось бути таке, що могло спрацювати як тригер, і змусило чоловіка зробити певне глибоке переосмислення почуття довіри. І не просто переосмислити, але ще й це озвучити Вам.
Що у вашому з чоловіком житті відбувалося останнім часом? Які події, ситуації, можливо, з оточуючими вас людьми? Чи були моменти флірту у Вас з іншими чоловіками, можливо, на які Ви навіть не звернули уваги? Адже, навіть незначне слово, сказане просто так в буденній розмові, може запустити процес повного перезавантаження сприйняття оточуючого.
Чи були зради в сім'ї його батьків, знайомих, друзів?
До тих пір, поки не буде знайдено причини таких змін у твердженнях чоловіка, певне, не варто робити поспішних висновків, щоб не ускладнити ситуацію. Хіба що Ви рефлекторно вже якось одразу відреагували на його слова. Я
"Що мені робити і як на це реагувати..."
Якщо Ваша реакція вже все ж була, краще б її озвучити. Бо, як не дивно, але навіть просто думка жінки про те, що вона могла б знайти собі і кращого чоловіка, аніж той що є зараз, може викликати зовні акт недовіри у чоловіка до дружини. Близькі люди завжди несвідомо сканують стан одне одного і реагують, не стільки на зовнє, скільки на внутрішнє.
Добрий день!
цитата:
Що мені робити і як на це реагувати?
В принципі, на Ваші питання відповісти доволі просто:
1. Що би Вам хотілося робити?
2. І як би Вам хотілося реагувати?
Схоже на те, що Ви відчуваєте, можливо, розгубленість, сором, вину, і це стримує Вас від Ваших іістинних реакцій і дій. І, скоріш за все, стримування себе від того, що Ви насправді хочете, - не одноразова акція, а це відбувається дуже часто і приносить відчуття нещастя в житті, як мінімум. Чи не так?