Накручиваб себя так как еду в поездку и боюсь заболеть
Я їду на хрестини до племінниці . Три тижні тому перехворіла ,і дізналась що буду хресною і буду їхати за кордон. З цього моменту почалась паранойя заболіти перед поїздкою. Я всі три тижні берегла себе як могла , пила противірусні,мазала в носі і тд.
Працюю в салоні краси і вже 5 день завтра роблю (зазвичай я стількі не роблю ніколи , максимум 2/2 а це перед поїздкою відробляю 5 день по 13 годин)
Вчора показалось що заболіло горло, голова болить третій день,температура нормальна , сьогодні цілий ден. Смоктала звичайні конфети і на вечір зʼявились в роті на горлі такий ніби прищик невеликий і він болів а на вечер ще один. Я не розумію чи це від конфет які я смоктала цілий день , чи це я заболіла … я на роботі температуру міряла кожних 2 години. Прийшла додому 36.9 ц я розридалась просто , істерика. А вчора коли заболіло горло аж трясло всю ,руки тремтіли (…. Де курю і вже себе накрутила що ці точки в горлі це якись рак , вже думаю як мені в суботу бігти зранку до лора перевіряти горло, бо ввечері. Я уїжаю ..( можливо тут хтось зможе мене трошки заспокоїти ((..

Відповіді психологів
Схоже, ви дуже переживаєте через майбутню поїздку і боїтеся захворіти. Ви багато думаєте про це, прислухаєтеся до свого тіла, помічаєте різні відчуття. На фоні тривоги та напруження ваш мозок починає сприймати звичайні внутрішні сигнали тіла як потенційну загрозу. Ви починаєте обдумувати це, аналізувати, і це посилює фізіологічну реакцію тіла - серцебиття, м’язове напруження, пітливість, спазми, голова стає важкою. Мозок бачить у всьому підтвердження небезпеки, тривога зростає лавиноподібно, і виникає замкнутий цикл самопідтримуваної тривоги. В результаті навіть найдрібніші сигнали вашого тіла здаються загрозливими, навіть якщо реальної небезпеки немає.
Зараз можу трохи вас заспокоїти: те, що ви відчуваєте, - це реакція тривоги і вона не означає реальну хворобу. Ви накручуєте себе думками, і саме це підтримує цикл тривоги.
Проблема в тому, що такі ситуації можуть повторюватися, тому важливо з цим розбиратися в індивідуальній роботі з психологом щоб навчитися зупиняти цей лавиноподібний процес і повертати контроль над власним тілом та думками.
Відредаговано автором 21-11-2025 02:18:28
Добрий день. Погоджуюсь з колегою. Ви переповнені тривогою перед відповідальною подією + виснажились на роботі. Все це посилює напруження і важливо його знизити. Якщо візит до лікаря допоможе вам прояснити ситуацію, то зробіть це (зазвичай, у питаннях здоров’я - це єдиний єфективний метод). Також добре було б взяти собі час, щоб перепочити, спокійно зібратися, бо такий швидкий темп втомлює і тіло на це теж реагує.
Доброго ранку!
цитата:
НАКРУЧИВАБ СЕБЯ ТАК КАК ЕДУ В ПОЕЗДКУ И БОЮСЬ ЗАБОЛЕТЬ
Видно, що ви сама усвідомлюєте причини появи отих усіх симптомів та проявів, ніби хвороби. НАКРУЧУЮ СЕБЕ - цей процес відбувається поза вашим свідомим контролем. Тобто несвідомо.
Через що таке відбувається - з цим треба розбиратись разом із психологом. От коли повернетесь після хрестин додому, раджу звернутись до спеціаліста. Напевно, ви перебільшуєте важливість майбутньої події на тлі власної високої відповідальності. Ці складові запускають маховик тривоги з усіма супутніми наслідками, а з вашого боку включається супер контроль, аби вчасно вжити лікувальні дії. Так це виглядає з вашого допису.
Що я ще вам раджу.
Перше узяти в дорогу необхідний набір ліків від застуди.
Друге - сказати собі: "Мій організм впорається з будь-чим, адже я молода і сильна!" Третє - дати собі спокій і відпочинок, зайнятись тим. що зазвичай приносить вам радість і задоволення - читання, прогулянки, спілкування, перегляд цікавого фільму і таке інше, на ваш смак.
І пам'ятайте, не все у світі відбувається за планом. Щось трапляється випадково. Тому зайвий контроль шкідливий, тим більше на усі без виключення випадки він не розповсюджується. Замість нього варто довіритись природному плину подій і реагувати по ситуації.
Відредаговано автором 21-11-2025 10:47:16
Хочу вас теж заспокоїти – ви не захворіли. А від цукерок можлива алергічна реакція.
Ваш стан називається - іпохондрія - страх захворіти. Це завжди негативно позначається на якості життя людини. Вона постійно перебуває у напрузі.
Іноді люди починають відчувати іпохондрію через перенесений потужний стрес, і навіть не один.
Накопичуючись, психологічні травми запускають процес, коли людина підсвідомо завмирає між цими подіями, хоча може їх не пам'ятати.
.Основна рекомендація — почати зміцнювати здоров'я, наприклад, заняття спортом та медитація, прогулянки дозволяють сформувати відчуття стійкості перед хворобами.
Іноді самостійно впоратися з іпохондрією та глибинними страхами досить важко, оскільки за ними стоять потужні психотравми, про які психіка намагається забути, але вони просочуються у свідомість у вигляді страху захворіти,
Від Іпохондрії можна позбутися за допомогою психотерапії. Адже ці стани виникають із голови, а отже, ними можна свідомо керувати..
А поки що, заспокойтеся і скажіть чарівну фразу - "У мене все добре, а буде краще, ніж я можу собі уявити".
Ця фраза на енергетичному рівні формуватиме позитивні події.
Відредаговано автором 21-11-2025 15:58:32
Павел Леонидович Басанский психолог
Київ ·
Самое ужасное, что может произойти - это смерть.
Чтобы так панически её бояться, нужно быть ужасным эгоистом и самовлюблённым человеком (попросту говоря нарциссом).
Имеются такие проявления?
Добрий вечір. Схоже, що ви все таки, захворіли і вам найперше,варто заспокоїтися, знайти собі відповідне лікування, щоб знизити рівень тривоги і температури.
Мені знайомий лор казав про те, що у жінок рак горла майже неможливий, для цього прям треба дужеее багато палити.
Якщо це вас заспокоїть.
Щодо ваших реакцій та вміння "накручувати" себе,якщо це вам заважає, звісно, звертайтеся в індивідуальну роботу з психотерапевтом.
Гарної дороги.