Чоловік виставив рахунок при розлученні
Всім доброго.
Мій шлюб був важкий, хоча й прожили 8 років.
Складно було і через непростий характер чоловіка, він замкнутий, холодний. і через зовнішні обставини, як в країні, так і часті проблеми на роботі у чоловіка. Останні 3 роки живем в еміграції, що теж додало багато стресу. Особливо те, що я перша приїхала, влаштувалась, перша знайшла роботу.
Десь 2 роки тому я зрозуміла остаточно, що в шлюбі нещаслива, самотня, чоловіка більше не люблю. Говорила з ним, був період ми пробували налагодити. І він включився, почав добиватися мене, почав готувати, брати на себе побут, дарував квіти, подарунки.
Але ні. Не змогла. В травні я переїхала в інше житло. І почалася жесть:
- ми жили в моїй квартирі (до того як поїхали з країни), він там допоміг з ремонтом. Тепер написав мені суму , яку я маю повернути.
- проти офіційного розлучення, погрожує наслідками
- іноді пише мені довгі повідомлення, з вмовлянням, з детальними описами яка я погана, що розбила сімʼю
- дуже давить на тему дитини. Що я наношу доньці травму, що вона хоче жити з 2-ма батьками, і тд
- газлайтить. Каже, що то я себе накрутила, бо я заморочена, щось собі вигадала. На рівному місці розвалила сімʼю.
- іноді може випалити щось жорстке, типу «що, хочеш розлучитися і бути як твоя прошм@нда мать?»
(Признаю, я теж казала погане йому, до того як вирішила піти. Казала, що він надто слабкий для мене, інертний, не здатен дбати сімʼю, тощо)
- також сказав повернути половину коштів, які він витратив за рік коли намагався повернути мене.
(Коли казала, що я теж витрачала, наприклад платила оренду, він - ой, та що ти там витрачала)
- він колись подарував мені дорогу білизну, красиві піжамки. Коли сказала, що йду - то забрав ту білизну, і викинув.
- я зробила велику помилку - призналася (рік тому) що подобається інший чоловік. (стосунків не маю, симпатія не взаємна була) Думала, що так чоловік не буде намагатися втримати мене. Але ні. Він це використовує, як тиск. Також, погрожував, що дізнається хто це, і розбереться з ним.
- проявляв фізичну силу. Не бив, але Міг прижати мене до стіни, або не давати пройти, тощо. Ще й сміявся - «що, я наче худий, але сильний ага ж?»
- використовує те, що я колись розповідала йому, проти мене.
Зараз ми живемо в різних квартирах, 3 місяці як. Відповідальність за дитину ділемо.
Чоловік думає, що я перебішусь і повернусь.
Я хочу офіційно розлучитися, відправила документи адвокату. Вже був оформлений позов в суд, ще взимку. Та він став погрожувати, і позов не направили в суд.
Живемо зараз в Европі. Знаю, тут працюють закони, та я боюсь наслідків.
Хочу хоча б підтримки.

Відповіді психологів
Краща відповідь
Я прекрасно понимаю, что хочется тихо мирно и у вас ребенок.
Но не со всеми так получается и ваш муж тот вариант
Поэтому план такой :
Юрист и четкое понимание своих прав
Развод
Узнать про возможную депортацию, чтобы обезопасить себя и держать его подальше
Прекратить переживать за то, как отреагирует дочь. Если вы будете перепуганной постоянно, это будет хуже, чем если ваш муж вернется в Украину и там будет умничать издалека. Не все отцы нужны детям. Им нужны адекватные
Психолог себе, чтобы не впадать в панику, иметь поддержку и опору
Сочувствую, что вы сталкиваетесь с таким гадким поведением мужа. И слава Богу, что решились уйти от такого - он себя сейчас показывает во всей красе.
Давайте разделим вашу ситуацию на два момента - чисто юридический и психологический.
То, что он какие-то счета выставляет, что-то хочет, ждет денег за ремонт и тп, то это его проблемы. Пусть хочет. Тем более, что в ответ можно выставить счет за то, что он жил у вас) Но если серьезное, то это то, что решается с помощью хорошего адвоката. Все только через законы и формальную сторону развода. Не надо поддаваться на его манипуляции и пытаться откупиться. Все вещи и ценности вам понадобятся - не отдавайте в надежде, что он отстанет. Не отстанет, и нервы трепать будет, и без вещей останетесь. Так хоть ценности и вещи будет при вас.
По поводу переживаний и ваших страхов.
Что конкретно вы боитесь?
Вот прямо по пунктам важно расписать с конкретикой, а не общими фразами.
Правильно ли я поняла, что муж с вами в Европе?
Разводиться вы будете через посольство/консульство или как это происходит там?
Муж украинец или иностранец?
Доброго дня!
"Десь 2 роки тому я зрозуміла остаточно, що в шлюбі нещаслива, самотня, чоловіка більше не люблю. Говорила з ним, був період ми пробували налагодити. І він включився, почав добиватися мене, почав готувати, брати на себе побут, дарував квіти, подарунки.
Але ні. Не змогла. В травні я переїхала в інше житло. І почалася жесть:" - а по какой причине вы его разлюбили?
Как вы это осознали? Это же всегда после какогото события происходит!
"- проти офіційного розлучення, погрожує наслідками" - ну он не какого права не имеет вам угрожать!
Тут нужно юриста подключать!
Он вам мстить начал - за то что, вы его разлюбили и больше не хотите быть с ним ( и терпеть его не простой характер)
Очень похоже на токсичного нарцисса ( манипулятора - возможно психопата)
"- іноді пише мені довгі повідомлення, з вмовлянням, з детальними описами яка я погана, що розбила сімʼю" - ну вот да, он не как не может принять этот факт - что уже все - что больше вы вместе не будете!
"- дуже давить на тему дитини. Що я наношу доньці травму, що вона хоче жити з 2-ма батьками, і тд" - ну тут он прав конечно - это в любом случае травматично для ребенка - любой развод бесследно для детей не проходит - но он уже этим манипулирует и пытается ж вас остановить таким способом.
"- газлайтить. Каже, що то я себе накрутила, бо я заморочена, щось собі вигадала. На рівному місці розвалила сімʼю." - это от бессилия и злости...
А была ли семья? Или только видимость под семью...
Вы первая прозрели и захотели уйти! Имеете полное право!
Жить так, как вы хотите и с тем, с кем вы хотите. ( и не дети, не бывшие мужья - тут никто не вправе вас удерживать)
"- також сказав повернути половину коштів, які він витратив за рік коли намагався повернути мене." - ой какой же он мелочный... и где ж его любовь? Только деньги, одни деньги у него на уме и власть...
"- він колись подарував мені дорогу білизну, красиві піжамки. Коли сказала, що йду - то забрав ту білизну, і викинув." - это очень хорошо, что вы от такого мужчины уходите! И пройдет время вы точно в этом убедитесь!
Главное, сейчас старайтесь меньше обращать внимание, на его эти все обвинения надуманные, и лицемерные - потому что это ваши силы забирает.
Поставили цель развестись - то идите до конца! Вы все верно делаете!
(Связались с токсичным нарциссом - и просто очень мелочным человеком и слабым да - духовно слабым)
"Також, погрожував, що дізнається хто це, і розбереться з ним." - это все понты и не более - не бойтесь - врядли он на это пойдет - побоится!
"- використовує те, що я колись розповідала йому, проти мене." - поэтому больше нечего ему не рассказывайте!
"Я хочу офіційно розлучитися, відправила документи адвокату. Вже був оформлений позов в суд, ще взимку. Та він став погрожувати, і позов не направили в суд." - угрожать кому вам или суду?
"Живемо зараз в Европі. Знаю, тут працюють закони, та я боюсь наслідків.
Хочу хоча б підтримки." - а родственники у вас есть или друзья?
Или вы одна в этом всем находитесь?
Вам очень сейчас важна поддержка да!
Если есть возможность найдите психолога - чтоб вместе этот путь не простой пройти.
С юристом работаете уже хорошо!
А с мужчиной не спорьте - нечего не доказывайте и полный игнор - лучше и на сообщения и звонки его не отвечать!
Только через юриста общение - чтоб как защита вам была от его влияния.
Пусть юрист с ним общается ( но не вы ) посредник нужен - тогда он не будет так давить.
Сил вам и веры в себя!
Дуже шкода, що ви мали такий досвід. Співчуваю вам.
Але вся поведінка вашого чоловіка (всі ці маніпуляції, аб'юз) доводить, що ви зробили правильно, що вирішили з ним розійтися. Вам не треба чоловік, який так ставиться до вас.
Чим більше ваш чоловік вами намагається маніпулювати, тисне на вас, нехай це буде ще більшими доводами бути без нього.
Я вас не знаю. Але, якщо ви не проти, я на відстані обіймаю вас. Ви впораєтесь і з цим також. Буде важко, але у вас є сили. Ви змогли від нього піти. А це вже багато. Перші кроки - найважчі.
Сил вам!
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384757 для Валентина Михайловна
"Что конкретно вы боитесь?"
Що він не відчепиться, буде маніпулювати, давити.
Мені важко витримувати конфлікт, боюсь ескалаціі конфлікту.
Що зробить щось з квартирою.
Але також боюсь, що донька буде дуже це переживати. І якщо звернусь за допомогою, то його депортують, донька не буде бачити батька.
"Правильно ли я поняла, что муж с вами в Европе?" так
"Разводиться вы будете через посольство/консульство или как это происходит там?"
Через суд в Украіні, інтереси буде представляти адвокат.
Можна і по місцевим законам. Тут мінімум рік потрібно прожити окремо, або навіть 2, там є нюанси.
"Муж украинец или иностранец? "
Ми украінці, він і я.
Манипулировать можно тем, кто ведется на манипуляции.
Чем конкретно муж может манипулировать? Вот прямо распишите все ситуации, как вы себе их представляете в своих страхах.
По поводу квартиры, то вы про квартиру в Украине? Она была куплена до брака? Если да, то ничего у мужа не выйдет.
По поводу дочери - ну неадекватный отец, который преследует и угрожает матери ребенка, не особо нужен. Поэтому если почувствуете угрозу, то предварительно узнав все нюансы в стране где живете, напомните мужу про его очень шаткую позицию там.
Даже если будет дочь настраивать против, то всегда можно сделать так, чтобы он уехал.
Вы в более выгодной позиции сейчас.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384762 для Ірина Миколенко
"а по какой причине вы его разлюбили?
Как вы это осознали? Это же всегда после какогото события происходит!"
Не було однієі причини.
Колись фразу почула: "смерть від 1000 порізів бумаги". Дуже схоже.
Колись мені було важко, зотіла підтримки, говорила - а він мовчки, відвернувшись посидів, або навіть вийшов з кімнати.
Десь не сказав, десь не почув, проігнорував, десь потролив, висміяв. І так 1000 раз.
Одною з останніх капель, я памятаю: ми тоді були далеко один від одного. Я написала "ти мені сьогодні снився". А він нічого не відповів. Я тоді вклала малу спати, і пішла гуляти. 2 години ходила, багато думала. Після того, як наче щось вмерло в мені.
Ну а зовсім контрольний вистрі був, коли закохалась в іншого. Нехай і не було стосунків, та я зрозуміла - серце живе, хоче любові. Але з чоловіком це не можливо.
"ну вот да, он не как не может принять этот факт - что уже все - что больше вы вместе не будете!"
Не може! Ви не увляєте що він творить.
То він раніше вставав, готував сніданок, квітами закидував. Зараз звісно, нема цього. Але він не приймає "ні". Коли приізжаю дитину забирати, абощо. То він чіпляється з розмовами, давить на слабкі місця, може погладити приобняти. Хочу прошу не робити цього. Розповідає, як прекрасно ми будемо жити разом. Планує якісь відпустки, обіцяє подарунки, тощо.
Це важко пояснити. Все складніше, ніж я описую.
Мені здається він ніколи не відчепиться (((
"и где ж его любовь? Только деньги, одни деньги у него на уме и власть..."
Він казав, цитую "ну любовь, наверное есть понятие такое,но не только поєтому люди вместе живут". Тобто, що любов не обовязково для того, щоб разом жити. Моі слова, що я його вже більше року точно не люблю, і не хочу з ним жити - не аргумент.
"Поставили цель развестись - то идите до конца! Вы все верно делаете!"
Я знаю. Впевнена що правильно.
Невпевнена, що вистачить сил.
"угрожать кому вам или суду?"
мені. Позов в суд не був надісланий. Хоча я хочу.
"а родственники у вас есть или друзья?
Или вы одна в этом всем находитесь?
Вам очень сейчас важна поддержка да!
Если есть возможность найдите психолога - чтоб вместе этот путь не простой пройти."
Мама тут є, але вона не підтримує. З нею все складно, бо... думаю, психологам зрозуміло, яке в мене було дитинство, раз я в цих стосунках вже 9й рік.
До психолога іноді звертаюсь.
Вирішила ще на форумі написати.
Друзів тут, нажаль, немає.
Если можно вас приобняв, лезть с разговорами и тп, значит есть проблемы с отстаиванием границ. Разве все вас могут обнять и говорить тогда, когда вам не хочется? Какие чувства к мужу? Что с вами происходит, когда он приезжает?
Сколько ребенку лет?
Психолог вам нужен не иногда, а не постоянной основе, чтобы получить поддержку, опору, научиться отстаивать себя, справиться со страхами. Разовые, точечные встречи это чисто для "слить" эмоции. Но дальше вы не двигаетесь, а значит ничего не изменится.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384791 для Валентина Михайловна
"Если можно вас приобняв, лезть с разговорами и тп, значит есть проблемы с отстаиванием границ. Разве все вас могут обнять и говорить тогда, когда вам не хочется? "
Так, є проблеми.
Я відсторонююсь, відходжу. А він - перестань, ти чого така? І знов через якийсь час, то погладить, потрогає, ще щось.
"Сколько ребенку лет?" 8 років
"Какие чувства к мужу? Что с вами происходит, когда он приезжает?"
Навіть не знаю, які. Іноді почуття якоісь приреченості, що він же не відчепиться, буде давити. Не чує слова "ні".
А я не знаю, що з цим робити. Крім того, що повторюю - ні, ми не поідемо у відпустку, ні не підемо в кафе, ні не буде сексу, так я і далі хочу жити окремо. І так далі.
Цю напругу. і його агресію, мені витримувати важко.
Нора Маркман психолог
Київ ·
вітаю! Дуже шкода, що ви потрапили в таку ситуацію. Схоже, що ви були в аб'юзивних стосунках. Те, що ви описуєте - це емоційні гойдалки, і вам справді не завадила б підтримка як друзів, родичів, так і спеціаліста. І можливо, якщо він, як ви зауважили "боїтесь, що він ніколи не відчепиться" - ще і допомога з боку законодавчих органів. Ви вчинили правильно, якщо були нещасливі з ним. Наскільки його дії змушують вас сумніватися? Якщо він надалі буде погрожувати і маніпулювати в переписках, дзвінках, розмовах - спробуйте записувати це (звичайно, щоб він не помітив). Це може допомогти потім, якщо він буде саботувати розлучення або вдавати з себе святого, тощо. Звичайно, я не знаю всієї ситуації, але можливо знизити емоційний тиск допомогло б мінімальне ваше включення у будь-яку з ним бесіду, якщо вони будуть відбуватися. Заготовити якісь відповіді "може бути", "давай якось потім це все обговоримо", "немає часу сьогодні" - тощо. Якщо ваш чоловік вдавався до фізичного і емоційного насильства, якщо поруч з ним вам неприємно і страшно - хіба це ті стосунки, про які ви мріяли? ( І ви точно не заслужили цього всього і ви не маєте бути з цим на самоті. Чи можете ви знайти групу підтримки хоча б онлайн, щоб не залишатись сам на сам з цією проблемою? А також щоб вивчити чужий досвід виходу з подібних ситуацій. Сил вам і терпіння, дорога авторко!
"Мені важко витримувати конфлікт, боюсь ескалаціі конфлікту." - мать тоже вас в детстве так же, тиранила и давила на вас морально? Или отец?
"Але також боюсь, що донька буде дуже це переживати. І якщо звернусь за допомогою, то його депортують, донька не буде бачити батька." - давайте проясним - то что вы с мужем разведетесь - это еще не значит, что он автоматически лишиться права отцовства ( не воспринимайте это так)
Видь именно это, вас и останавливает! ( плюс его угрозы и манипуляции)
Иначе бы вы - уже подали заявление в суд - на развод.
""угрожать кому вам или суду?"
мені. Позов в суд не був надісланий. Хоча я хочу."
Вы не отбираете у ребенка отца!
Вы наоборот, обезопасиваете себя и ребенка от неадекватного человека ( так он себя ведет)
Так что, вы наоборот защищаете себя и ребенка - от этого стресса и непредсказуемости мужа. ( его реакция и слов)
Ребенку ж уже 8 лет - многое понимает и чувствует. ( в какой не здоровой обстановке растет)
А отцом он всеравно останется ( биологическим точно) а там уже от него зависит - будет ли заботиться о ребенке после развода или нет.
Честно вашему мужу бы к психиатру - потому что, его поведение не совсем адекватное моментами. ( может у него это из за стресса - а может свойство характера и личности его)
Я понимаю, что он не как не может смериться с разводом - для него это крах его картины мира - потеря смысла даже наверное.
Утрата власти над вами - потому что он классический манипулятор.
Вот поэтому, вам так тяжело - даже описать его действия - я понимаю.
"Це важко пояснити. Все складніше, ніж я описую.
Мені здається він ніколи не відчепиться ((("
Манипуляторы умеют запугать - знают куда надавить морально.
Умеют то кнутом - то пряником... то ласково... то жестко проявятся... это вас и дезоориентирует и запутывает.
Тут надо всегда себе напоминать - что вы уже знаете его ходы - что вы все это уже видели.
Что всеравно все тоже самое - что он уже не поменяется ( а только видимость создает)
Что вы уже решили, что не хотите быть с этим человеком!
"Мама тут є, але вона не підтримує. З нею все складно, бо... думаю, психологам зрозуміло, яке в мене було дитинство, раз я в цих стосунках вже 9й рік." - да... корни вашей проблемы от мамы с детства.
"Не було однієі причини.
Колись фразу почула: "смерть від 1000 порізів бумаги". Дуже схоже." - он вас просто доконал своим равнодушием...
Зато как вы по настоящему начали все рушить - тут то он и включился - только он не вас потерять боится - а власть над вами.
"Але він не приймає "ні". Коли приізжаю дитину забирати, абощо. То він чіпляється з розмовами, давить на слабкі місця, може погладити приобняти. Хочу прошу не робити цього. Розповідає, як прекрасно ми будемо жити разом. Планує якісь відпустки, обіцяє подарунки, тощо." - он в какомто своим мире живет... а он всегда таким был?
Всегда слово нет - не воспринимал от вас?
Всегда только по его должно было быть?
"Він казав, цитую "ну любовь, наверное есть понятие такое,но не только поєтому люди вместе живут"" - увы он не знает, что такое любовь. И судя по всему - любовь для него - это власть над человеком.
"То він раніше вставав, готував сніданок, квітами закидував. Зараз звісно, нема цього." - это когда было?
Тут надо - как то вам, с ним по мудрому действовать - он психологически зависим от вас - как и вы от него.
У вас созависимость причем нездоровая - надо с одной стороны показывать ему что уже все - назад дороги нет.
А с другой как то может это все переводить в формат приятелей друзей - может так ему будет легче, все это пережить и уже смериться постепенно - что уже вы теперь живете каждый своей жизнью.
Плавный переход нужен - но при этом своих позиций четко держаться как крепость. И не отступать от своих решений вам.
а еще вопрос - у него есть родственники? Или друзья?
И как он с ними общается?
Есть у него какаято поддержка? Или он тоже один?
Просто ощущение - что кроме вас у него, то не кого и нет.
Потому так тяжело вас отпускает...
"Нет" звучать может по разному.
Адекватный человек слышит любое "нет", но есть люди, которым плевать на это и они прут как танки. И вот с такими тихое "нет", не уверенное и неубедительное, вовсе не аргумент.
Как у вас обстоят дела с агрессией? Умеете вы злиться, раздражаться? Ощущаете ли, но не можете дать отпор или даже чувств таких нет?
И скажите, ваше "нет" не слышит только муж или другие люди тоже часто игнорируют ваши слова?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384789 для Валентина Михайловна
« По поводу квартиры, то вы про квартиру в Украине? Она была куплена до брака?»
Так.
Погрожує, що у нього є хороші юристи.
Або також може подати на розподіл машини моєї, наприклад.
Ще каже - ти що, хочеш мене просто кинути? Отак ти? Я просто хочу повернути своє. Ремонт же тобі лишається.
Звісно, ніяки доводи не діють. Типу - ремонт робили 9 років тому, і жили потім там скільки років.
З ним взагалі вести діалог, домовлятися неймовірна важко. Він перекручує, міняє тактику, каже одне потім друге, по кругу багато разів.
« Как у вас обстоят дела с агрессией? Умеете вы злиться, раздражаться? Ощущаете ли, но не можете дать отпор или даже чувств таких нет?»
Вмію. Але не так щоб.
Конфлікти витримую погано, це правда.
Мені ближче вирішувати домовленостями, розмовами. Ніж агресивними конфліктами.
« И скажите, ваше "нет" не слышит только муж или другие люди тоже часто игнорируют ваши слова?»
Тільки чоловік.
У мене самої думки такі були. Що може я невнятно кажу «ні».
Та ось якраз нещодавно ситуації. На роботі - сказала «ні», мене почули.
Ухажор один запросив, сказала «ні» - не став вмовляти, сказав - добре, я почув.
Це буквально на цьому тижні.
« "Нет" звучать может по разному.
Адекватный человек слышит любое "нет", но есть люди, которым плевать на это и они прут как танки.»
Дуже схоже. Так і є.
Я кажу , що не хочу з ним бути, не люблю. І дію так. Чого мені вартувало зняти інше житло і переїхати. Це тільки звучить легко.
В чужій країні, житла мало, українцям не хочуть здавати. Пів року шукала.
Йому пофіг. Веде себе так, наче ми сімʼя . Вчора казав про другу дитину. І що він мені машину подарить… нема слів.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384793 для Нора Маркман
« вітаю! Дуже шкода, що ви потрапили в таку ситуацію. Схоже, що ви були в аб'юзивних стосунках. Те, що ви описуєте - це емоційні гойдалки, і вам справді не завадила б підтримка як друзів, родичів, так і спеціаліста.»
Дякую
« Наскільки його дії змушують вас сумніватися? Якщо він надалі буде погрожувати і маніпулювати в переписках, дзвінках, розмовах - спробуйте записувати це (звичайно, щоб він не помітив).»
Поясню - у мене нема сумніву на рахунок рішення, своїх дій. Є сумніви, що я витримаю тиск, що хватить сил.
Записи в мене є. Він мені голосове скинув, на 30 хв. Я десь 10 прослухала, там було самі звинувачення.
Є запис, де він вимагає повернути гроші за ремонт.
« Звичайно, я не знаю всієї ситуації, але можливо знизити емоційний тиск допомогло б мінімальне ваше включення у будь-яку з ним бесіду, якщо вони будуть відбуватися. Заготовити якісь відповіді "може бути", "давай якось потім це все обговоримо", "немає часу сьогодні" - тощо.»
Саме так роблю
Тільки він це сприймає, як шанс повернути стосунки.
А я просто хочу приятельских відносин, бо в нас дитина.
Про що казала йому.
« Якщо ваш чоловік вдавався до фізичного і емоційного насильства, якщо поруч з ним вам неприємно і страшно - хіба це ті стосунки, про які ви мріяли? ( І ви точно не заслужили цього всього і ви не маєте бути з цим на самоті. Чи можете ви знайти групу підтримки хоча б онлайн, щоб не залишатись сам на сам з цією проблемою? А також щоб вивчити чужий досвід виходу з подібних ситуацій. Сил вам і терпіння, дорога авторко! »
Дякую
Групу онлайн я шукала, поки невдало. Пошукаю ще.
До речі, одна з причин чого я виходжу з цих стосунків - моя особиста криза
В один момент я зрозуміла, що живу не те життя, не моє, не так як відчуваю.
Довго була в цьому, багато рефлексувала. І вирішила йти в самітність, пустоту. Хоча і страшно, і важко що одна.
І чоловік розуміє це. Давить також.
Бо іноді зʼявляється думка - в може повернутися в стару зону комфорту.
Хоча і швидко ця думка минає.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384794 для Ірина Миколенко
мать тоже вас в детстве так же, тиранила и давила на вас морально? Или отец?»
І мати, і батько. Не хочу навіть піднімати цю тему. Не було у мене турботливої люблячої опорної людини, ніколи - це коротко
« Вы не отбираете у ребенка отца!
Ребенку ж уже 8 лет - многое понимает и чувствует. ( в какой не здоровой обстановке растет)»
Я розумію. А все одно важко. Бо я розбиваю і її сімʼю, не тільки свою. Вона буде переживати.
І чоловік звісно, давить на це. Вчора скинув фото, як вона виклала «мама папа я ♥»
« Честно вашему мужу бы к психиатру - потому что, его поведение не совсем адекватное моментами. ( может у него это из за стресса - а может свойство характера и личности его)»
Та ні. Він хороший батько, багато з дитиною. Ще й працює, готує. Хороший сімянин, заради мене як старається.
Це у мене якісь проблеми, накрутила себе, надумала. Веду себе неадекватно.
Ну, по його словам, і наших знайомих.
Казав що говорив з психологом, і той сказав про мене «людина з нормальною психікою так не вчиняє» або колись казав, що знайомі в нього питали - а вона взагалі нормальна? Стоїть щось думає своє.
Я це до речі, багато чула. Від близьких зазвичай. Що я странна, чудна, дивакувата, з головою щось, собі на умі, тощо.
« Манипуляторы умеют запугать - знают куда надавить морально.
Тут надо всегда себе напоминать - что вы уже знаете его ходы - что вы все это уже видели.»
Оооо так
Відчула дай Боже, і Кнут і пряник одночасно може бути. Що завгодно.
«Дивись, що тут написала ти? А як ти сказала то, се.», або по больним місцям типу «от ти мені розповідала, як мати з тобою. А з дитиною ти як зараз вчиняєш??» і тут же «я куплю нову машину тобі, з шкіриням салоном»
« всегда таким был?
Всегда слово нет - не воспринимал от вас?
Всегда только по его должно было быть?»
Так.
І знаєте, у мене тут більше до себе питання. Він часто ігнорував, що я кажу, так ніби я і не казала. Або прямо казав - ти того не казала мені, я не памʼятаю.
І я то все хавала. Бо цінність сімʼї була для мене надто високою.
І тільки зараз я збагнула, що мої інтереси мені вищі. Не любу ціну я готова платити, щоб мати сімʼю.
« увы он не знает, что такое любовь. И судя по всему - любовьдля него - это власть над человеком.»
Я теж не знаю. Нажаль. І це мене засмучує набагато більше.
« это когда было?»
Коли він намагався мене повернути
« У вас созависимость причем нездоровая - надо с одной стороны показывать ему что уже все - назад дороги нет.
А с другой как то может это все переводить в формат приятелей друзей - может так ему будет легче, все это пережить и уже смериться постепенно - что уже вы теперь живете каждый своей жизнью.»
Повністю згодна.
І тут важко. Бо, коли я по хорошому, то він це сприймає наче ми разом. Коли чітко кажу - ні, сорі, я їду. То може бути агресія.
Приходиться балансувати. А це важко.
"І мати, і батько. Не хочу навіть піднімати цю тему. Не було у мене турботливої люблячої опорної людини, ніколи - це коротко" - не хотите - не будем ( я понимаю)
Просто это вам на будущее - корни вашей такой глубокой зависимости от чужого мнения, и тяжело вам отстаивать свои границы с мужем - именно ж, от туда с детства - что не было опоры - не сформировалась она. ( потому надо - свою опору в себе, формировать самой желательно с психологом)
"Я розумію. А все одно важко. Бо я розбиваю і її сімʼю, не тільки свою. Вона буде переживати." - давайте так - ваша дочка в любом случае будет переживать - это факт реальности.
( да это жутко не приятно) - но через это придется пройти - иначе не как - если вы таки хотите поменять свою жизнь!
Многие дети через это проходят ( увы - но это жизнь)
Но это лучше - чем жить в иллюзии семьи, которой уже нет... а дочка, да ей нужно будет время на адаптацию и работа с ней ваша - все объяснить и поддержать - сказать что мама и папа у нее всеравно есть - что всеравно ее любят.
Но вот так в жизни бывает - что иногда люди уже не могут жить вместе.
( тут главное быть с ней честной - но в тоже время терпеливой)
Если нужно будет - отвести ее к детскому психологу - (чтоб смягчить удар от развода).
Просто логически старайтесь себе фактами разъяснять - так будет легче противостоять мужу ( он же на эмоции ваши давит)
А вы на противовес логикой работайте.
И совет не увеличивайте проблему - до масштаба катастрофы.
Да проблема - да кризис - но не катастрофа.
"Та ні. Він хороший батько, багато з дитиною. Ще й працює, готує. Хороший сімянин, заради мене як старається.
Це у мене якісь проблеми, накрутила себе, надумала. Веду себе неадекватно." - конечно у него могут быть, и есть плюсы.
И вы их перечислили - но это не отменяет его минусов ( а их много) - вот оно - как вы даже тут, стали заступаться за него сразу... а себя обесценивать - тем самым и попадаете в зависимость с ним... ( не замечаете этого?)
А вы уверены, что он ради вас старается? А не ради себя?
"Казав що говорив з психологом, і той сказав про мене «людина з нормальною психікою так не вчиняє» або колись казав, що знайомі в нього питали - а вона взагалі нормальна? Стоїть щось думає своє." - вам добрый совет - не верьте всему - что он говорит ( манипуляторы могут врать или приукрашивать - поверьте, не просто так говорю - опыт)
А даже если и сказал правду - конечно он у психолога - вас явно с плохой стороны описал, наверняка - а себя таким заботливым приподнес и т д ( а про свои косяки и минусы наверняка умолчал)
и еще не факт, что там за психолог его консультировал ( тоже под вопросом) - так что, не стоит верить его словам - лучше 50 на 50 расценивать.
Вы же верите ему на слово - на это он вас и ловит.
"Стоїть щось думає своє" - вы имеете право думать то, что вы хотите и именно свое. Это нормально!
(Как и они - как и все люди).
"Я це до речі, багато чула. Від близьких зазвичай. Що я странна, чудна, дивакувата, з головою щось, собі на умі, тощо." - а вы не думали может - это с ними чтото не то?)) Если не думали - то подумайте.
Вы довольно откровенно отвечаете на форуме - не увиливаете - говорите четко - за что вам спасибо!
( так что я скорее - поверю вам - чем словам вашему мужу или знакомым о вас)
Хотя конечно, психолог должен все стороны учитывать - тогда картина целостнее.
"Відчула дай Боже, і Кнут і пряник одночасно може бути. Що завгодно.
«Дивись, що тут написала ти? А як ти сказала то, се.», або по больним місцям типу «от ти мені розповідала, як мати з тобою. А з дитиною ти як зараз вчиняєш??» і тут же «я куплю нову машину тобі, з шкіриням салоном»" - ну вот ваш муж играет как может - он пытается любой ценой вас удержать - потому что, до него видимо дошло, что вы уже не шутите - что у вас закончилось терпение.
( потому и пускает в ход все свои фокусы - противоречит во многом сам себе - вы это замечаете?)
То он говорит - что продаст вашу машину и заберет ее у вас - то останься я тебе новую куплю - этож явные противоречия и манипуляции с его стороны.
Он уже и запугивает и шантажирует - и явно есть моменты где он врет... и по забирал у вас ваши вещи ( в наказание ) и подозревает вас в измене... и постоянно вы у него плохая - а он весь такой хороший.
Но этож мягко говоря не объективно, так оценивать - с его стороны нет объективной оценки ситуации.
Он пытается вас удержать - и делает вам еще больнее - а потом снова пытается задобрить ( когда понимает что угрозы не срабатывают или не до конца )
Тут вопрос его мотивов - осознал ли он всю глубину проблемы, или только делает видимость??
И просто снова уговаривает - чтоб только вас удержать возле себя - а сам меняться не собирается.
Вы пробовали уже все исправить - но по факту - он так нечего и не понял - только еще больше на вас обиделся, и начал мстить и обвинять вас.
(Это говорит о том - что он не хочет признавать свои ошибки - а их было не мало )
Ну и как в таком случае - чтото с ним менять?
Больше похоже - что просто хочет вас удержать - чтоб вы просто были возле него - но были несчастливы с ним ( как говориться не себе, не людям - пословица)
С ним вы страдаете - он вас в комплексы вогнал... но и не отпускает от себя... вот что он делает.
Плюс боится - реально у него страх, что вы уйдете - и у него уже не будет семьи ( я ж не просто так спросила - есть ли у него родственники еще и друзья - ощущение что - без вас у него пустота...)
"І знаєте, у мене тут більше до себе питання. Він часто ігнорував, що я кажу, так ніби я і не казала. Або прямо казав - ти того не казала мені, я не памʼятаю." - еще один признак манипуляции - и избегание ответственности - а еще он видимо хочет слышать только себя и свое мнение - потому в упор, вас не хочет слышать.
"І я то все хавала. Бо цінність сімʼї була для мене надто високою.
І тільки зараз я збагнула, що мої інтереси мені вищі. Не любу ціну я готова платити, щоб мати сімʼю." - да, потому что подсознательно хотелось вам получить семью нормальную - которой не было в детстве...
И хорошо, что поняли - что не любую цену хотите заплатить - ощутили эти границы - это очень ценно!
Наконецто ощутили себя и свои желания!
Вообщем решимости вам - в новое всегда идти не просто - но иногда это единственный путь, чтоб спасти себя!
Вот вам песенку - под вашу ситуацию - https://www.youtube.com/watch?v=10Ml21L3ZOs
Может она вам откликнется)
цитата:
Погрожує, що у нього є хороші юристи.
Або також може подати на розподіл машини моєї, наприклад.
А хорогие юристы это какие? Те, которые будут оспаривать законодательство Украины?
В вопросах раздела имущества есть закон, а не угрозы мужа и его хотелки.
Это чисто психологическое давление, не более.
цитата:
Конфлікти витримую погано, це правда.
Тут скорее не про агрессивные разговоры, крики и какие-то эмоциональные стычки, а про внутреннее ваше твердое "нет". Знаете, как бывает - кто-то так говорит "нет", что даже мысли нет что-то еще в ответ сказать. Я про это.
Какие ощущения, чувства, мысли возникают при ваших разговорах с мужем, что вы пытаетесь договориться с тем, кто вам угрожает и давит на вас?
цитата:
А я просто хочу приятельских відносин, бо в нас дитина.
Что значит в вашем понимании приятельские отношения с мужем?
И почему не подходят суто деловые - пришел, взял ребенка, привел обратно. Скинул алименты.
цитата:
Что комфортного было в отношениях для вас?
цитата:
Бо я розбиваю і її сімʼю, не тільки свою. Вона буде переживати.
А что в вашем представлении семья?
И как думаете, когда вы все вместе жили, она не переживала? Видела картинку любящих друг друга папу и маму?
цитата:
Він хороший батько, багато з дитиною
Простите, но хороший отец уважает женщину, которая родила ребенка.
Отец, который угрожает матери своего же ребенка не ребенка любит, а себя в статусе отца, ребенок больше как атрибут, не более. И что он дочери даст - картинку, как мужчина унижает и прессует женщину? Иллюстрацию, что стремно начинать отношения и рожать от мужчины, потому что он может оказать неадекватом, который угрожает потом? В каком месте тут хорошесть проявляется?
Знаете, в семьях, где ребенок рос в нездоровых отношениях, он видит семью, любовь и заботу в сильно искаженном виде. Потому что как выглядит нормальная любовь, забота и принятия он не знает. И потому ценность семьи воспринимается, как надо сберечь формально семью любой ценой, в любом каком-то адекватном поведении видится что-то супер чудесном, а на любое нездоровое действие хочется закрыть глаза и найти оправдание. Так работает психика, чтобы уберечься от тяжелых переживаний и выжить.
Но важно заметить, что вы уже не ребенок, вы сможете справиться и постепенно осознать и принять, что было хорошим, а что плохим и не искать оправданий, не цепляться за то, чего нет.
И потому и говорю про психотерапию, потому что это болезненный и долгий процесс, но по итогу больше свободы, хорошее отношение к себе и возможность выбрать здоровые отношения.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384810 для Ірина Миколенко
« давайте так - ваша дочка в любом случае будет переживать - это факт реальности.
( да это жутко не приятно) - но через это придется пройти - иначе не как - если вы таки хотите поменять свою жизнь!»
Я розумію
« И вы их перечислили - но это не отменяет его минусов ( а их много) - вот оно - как вы даже тут, стали заступаться за него сразу... а себя обесценивать - тем самым и попадаете в зависимость с ним... ( не замечаете этого?)»
Це був сарказм, до речі
« А даже если и сказал правду - конечно он у психолога - вас явно с плохой стороны описал, наверняка - а себя таким заботливым приподнес и т д ( а про свои косяки и минусы наверняка умолчал)
и еще не факт, что там за психолог его консультировал ( тоже под вопросом) - так что, не стоит верить его словам - лучше 50 на 50 расценивать.»
Я ж тут тет описала, і ви написали за психіатра для чоловіка.
Так що, 1:1. Він говорив погане про мене, я про нього.
« а вы не думали может - это с ними чтото не то?)) Если не думали - то подумайте.»
))
Мене взагалі це вкурвлює - казати на повністю функціональну людину, що у неї щось з головою. Просто за прояв емоцій. Ну що це?
Не памʼятаю, щоб я так робила. Якщо згадаю - подзвоню вибачусь)
« Вы довольно откровенно отвечаете на форуме - не увиливаете - говорите четко - за что вам спасибо!»
Вам дякую за підтримку, та відповіді
У мене за плечима пару років само рефлексії. Багато зрозуміла про себе, відкрила. І ще багато попереду.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384814 для Ірина Миколенко
« ну вот ваш муж играет как может - он пытается любой ценой вас удержать - потому что, до него видимо дошло, что вы уже не шутите - что у вас закончилось терпение.
( потому и пускает в ход все свои фокусы - противоречит во многом сам себе - вы это замечаете?)»
Так, все так.
І коли я ще намагалася говорити, то він казав - визнаю, що теж був не правий. Я питала, де саме? Відповів - не дав тобі в необхідний момент емоцій.
Все.
Я чую, що в його репліках десь так: 5% його провина, потім десь 30% обставини, ну і то все (65% виходить) я. Отак на його думку порушилась наша сімʼя.
« Плюс боится - реально у него страх, что вы уйдете - и у него уже не будет семьи ( я ж не просто так спросила - есть ли у него родственники еще и друзья - ощущение что - без вас у него пустота...)»
У нього є сімʼя. Але в Україні.
Є близькі знайомі, українці. Вони спільні знайомі, та підтримують його і на його боці. Є ще друзі, та вони далеко (у мене так само з друзями )
Він не лишиться сам. Але я бачу, що дуже велика потреба в мені.
Мені це дивно, якщо чесно. я не хочу з ним бути, навіть не поважаю його, колись було принижувала. Нащо втримувати людину, яка не хоче? Реально я не розумію.
Навіть якщо людина класна. Він колись проговорив це, що такої як я не зустріне більше.
« Ну и как в таком случае - чтото с ним менять?» ніяк. Він хоче просто, що все було як було, його все влаштовувало.
Ми жили, по суті, просто поряд. Кожен займався своїми справами. Ми майже не розмовляли. Навіть так - він мене по імені не називав навіть.
« да, потому что подсознательно хотелось вам получить семью нормальную - которой не было в детстве...
Наконецто ощутили себя и свои желания!»
Так, у мене було упередження- що якщо чоловік не йде від мене, не бʼє, навіть працює, то збережу сімʼю, якби не було.
Ні! Багато років мені знадобилося, щоб зрозуміти - хочу зберегти себе.
Нормальна сімʼя - так, це так і лишилось мрією. Нажаль. Що вже є.
Сімʼя у мене, схожа по відчуттям, як я жила в батьківський. Коли хтось просто є. Не любить, не чує, не приймає, Просто є фізично.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384815 для Валентина Михайловна
« А хорогие юристы это какие? Те, которые будут оспаривать законодательство Украины?»
Так. Які зможуть відстояти саме його інтереси.
« Какие ощущения, чувства, мысли возникают при ваших разговорах с мужем, что вы пытаетесь договориться с тем, кто вам угрожает и давит на вас?»
Я зрозуміла. Кажу мʼяке «ні», замість твердого. Чому? Боюсь агресіі. Не хочу чути «поверни мені гроші», не хочу тиску.
Я боюсь, що він якимось чином забере мої гроші, або матеріальні надбання, які належать мені.
« Что значит в вашем понимании приятельские отношения с мужем?
И почему не подходят суто деловые - пришел, взял ребенка, привел обратно. Скинул алименты.»
Спілкування на рахунок дитини. Як поділити обовʼязки, хто і як проводе час, де коли з ким дитина. Суто про дитину.
Ніякого більше спілкування не хочу.
« Что комфортного было в отношениях для вас?»
Для мене ці відносини були зоною комфорту, це те що було мені звично.
« А что в вашем представлении семья?
И как думаете, когда вы все вместе жили, она не переживала? Видела картинку любящих друг друга папу и маму?»
Вона точно бачила кращу сімʼю ніж я. Але все ж… я не була щаслива, тож вона не бачила щасливу сімʼю, і здорові відносини.
Нажаль, я їх теж не бачила, і не знаю як це виглядає зсередини.
« Простите, но хороший отец уважает женщину, которая родила ребенка.
Отец, который угрожает матери своего же ребенка не ребенка любит, а себя в статусе отца, ребенок больше как атрибут, не более. И что он дочери даст - картинку, как мужчина унижает и прессует женщину? Иллюстрацию, что стремно начинать отношения и рожать от мужчины, потому что он может оказать неадекватом, который угрожает потом? В каком месте тут хорошесть проявляется?»
Я то писала як сарказм.
Але те що ви пишите заставляє задуматись
« Знаете, в семьях, где ребенок рос в нездоровых отношениях, он видит семью, любовь и заботу в сильно искаженном виде. Потому что как выглядит нормальная любовь, забота и принятия он не знает. И потому ценность семьи воспринимается, как надо сберечь формально семью любой ценой, в любом каком-то адекватном поведении видится что-то супер чудесном, а на любое нездоровое действие хочется закрыть глаза и найти оправдание. Так работает психика, чтобы уберечься от тяжелых переживаний и выжить.
И потому и говорю про психотерапию, потому что это болезненный и долгий процесс, но по итогу больше свободы, хорошее отношение к себе и возможность выбрать здоровые отношения.»
Все правильно.
Точно про мене, так воно і було. Я виділяла все нормальне, як наче щось дивовижне . Закривала очі, виправдовувала погане.
Успокоила бы вас консультация юриста или даже двух на предмет того, что муж может сделать с квартирой, машиной и вашими финансами?
Потому что это та сфера, где его желания ограничены законом. Мужчины часто манипулируют имуществом, детьми, но часто закон как раз на стороне женщины. Ну и муж, напомню вам, в стране, где, как вы сами писали, его могут депортировать. А в Украине его ждет мобилизация. Ну и если выехал во время войны, то вопросы будут как. Так что ему не выгодно вас прессовать.
Какой именно агрессии вы боитесь? Кроме финансовых вопросов.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384829 для Валентина Михайловна
« муж может сделать с квартирой, машиной и вашими финансами?»
Теоретично - у нього є доступ до квартири, він може через когось там щось зробити.
Він казав колись «якщо я заберу все, що там зробив, ти азерееш что от квартири останется»
Машину - так, може суд зобовʼязати поділити.
Кошти на карті- теж, половину щоб йому.
Теоретично це ж законно.
Чорт(( сьогодні побачила, що деяких документів немає
Або я їх сховала, і не памʼятаю, або він встиг їх забрати.
Це капець
« Какой именно агрессии вы боитесь?»
Я думаю, що він здатен зробити мені підлість. Яку, навіть не уявляє.
Переслідувати, пресувати далі, ще щось.
цитата:
Теоретично це ж законно.
Это мнение юриста или ваши страхи?
цитата:
А вот пофантазируйте.
Потому что, когда нет конкретики, просто накрывает тревога и паника.
Когда понимаете, что может сделать по вашему мнению, то есть шанс разобраться в том, как себя обезопасить.
И повторю еще раз - вам нужна консультация юриста хорошего, а лучше двух, чтобы вы не додумывали, что можно, а чего нельзя, а точно знали. Как и про права мужа и последствия его депортации. Это ваше спокойствие и ваш возможно козырь
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384831 для Валентина Михайловна
По хорошому не вийде, я себе обманюю. Змягчити не вийде,
Вчора остаточно в цьому переконалась.
Послухала, що він каже мені.
Я сказала, як би нормально поділити відповідальність за дитину , він відповів - нормально ніяк.
Що якби я не призналась в симпатії, то можна було нормально. А так як я рот відкрила, то ні.
Там ще була помилка велика з моєї сторони. Я розповіла про проблеми одній дівчині, а вона це рознесла всім. І до чоловіка дійшло. Там ще плітки прикрутили, що наче мене бачили з чоловіком якимось, що я зустрічаюсь з кимось.
Казав, що я багато чого наробила і якщо буде розлучення, то відповім за це.
Але якщо перегортаємо сторінку, то він все забуде і все буде гаразд.
Торкався, коли говорив. Я відходила, і казала цього не робити.
Сказав - я сам вирішу. Скажи спасибі, що я себе стримую. (Натяк, що взяв би силою)
Знайду юриста на наступному тижні.
Треба твердо підняти тему розлучення.
І можливо… бл@ха, підключити поліцію
Це жесть.
Сама не вірю, що це відбувається зі мною
Нора Маркман психолог
Київ ·
Прочитала ваші доповнення - ох. Люба авторко, ці перші кроки які ви зробили, - вони вірні. Ви не заслужили на насильство. І всі ці питання про звідки ці корені, з дитинства чи ні - це все ви зможете згодом усвідомити, і можливо попрацювати зі спеціалістом чи з групою підтримки - чому і як. Зараз ваше завдання не зійти з того шляху, який вам підказало серце і розум. Щось допомогло вам витримувати оце все, окрім співзалежності, як такої? Які ваші власні якості допомогали вам? А те, що ви описуєте як відчуття недовіри до реальності "що це саме зі мною відбувається" - це, на жаль, частий супутник у таких складних станах. Звертайтеся за допомогою туди, куди можете, залучайте максимум підтримки і розголосу, і не виправдовуйтесь, якщо якісь коментарі ззовні будуть недоречними. Якщо ви боїтесь його дій, якщо він погрожує - поговоріть про це обов'язково з юристом, попередьте когось із друзів якщо є така можливість і майте запасний телефон (будь який, десь схований, з якого у разі чого ви змогли б викликати поліцію або когось із знайомих). Якомога менше виясняйте з чоловіком щось взагалі, станьте в діалогах "максимально нудною" поки вирішуєте основні питання. Ваше завдання зараз - це безпечний простір для себе і доньки - це найважливіше. І якщо ви маєте змогу - зверніться за консультацією до психолога також. Сил вам!
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384960 для Нора Маркман
« всі ці питання про звідки ці корені, з дитинства чи ні - це все ви зможете згодом усвідомити, і можливо попрацювати зі спеціалістом чи з групою підтримки - чому і як. »
Доброго дня.
Так, я знаю. Просто не на часі.
Але іноді я туди йду, розбираю
« Щось допомогло вам витримувати оце все, окрім співзалежності, як такої? Які ваші власні якості допомогали вам?»
Так. Я цілеспрямована. Якщо мені щось хочеться, і я знаю, або думаю що знаю як - то я йду до цілі.
Тут моя головна мотивація - добробут моєї доньки. І я зрозуміла, що так для неї краще. Що мій шлюб отруйний для мене, і я хочу вийти.
Хоча перша реакція була, коли я зрозуміла нарешті, що я нещаслива, і ніколи не зміниться ані чоловік ані шлюб - лишитися, і жити заради дитини, щоб у неї була повна сімʼя.
« Якомога менше виясняйте з чоловіком щось взагалі, станьте в діалогах "максимально нудною" поки вирішуєте основні питання. Ваше завдання зараз - це безпечний простір для себе і доньки - це найважливіше.»
Він зараз «хороший».
Вмовляє повернутися, каже давай перелиснем цю сторінку. І далі будемо жити разом. У нас донька, їй так краще коли мама і тато разом. Каже, що все зрозумів, зробив висновки (але без конкретики)
Ще казав (писала вже) - я дивлюсь тобі машину. (Хоча це не перший раз коли він обіцяє подарунок. Або розповідає, що вибирає його. Але потім подарунка немає)
Також, після цих вмовлянь, знов обвинувачення: «а ти написала те, а потім сказала те».