Як позбутися енергетичного вампіра у собі
Доброго дня! Під час спілкування зі мною близькі скаржаться, що я поглинаю їхню енергію, дівчина взагалі називає енергетичним вампіром. Підсвідомо задаю питання, які провокують на подільші непорозуміння Хочу позбутися цієї риси. Допоможіть мені
Вподобали: 1 з 2

Відповіді психологів
Доброго вечора!
цитата:
ЯК ПОЗБУТИСЯ ЕНЕРГЕТИЧНОГО ВАМПІРА У СОБІ
Гарне питання. І, мабуть, доречне.
А щоб позбутись того вампіра, спочатку треба з ним ПОЗНАЙОМИТИСЬ(!)
На щастя, його існування в собі визнаєте.
Запитати в нього, навіщо він вампірить? От для чого, власне? Хіба не може по-іншому? Він же підставляє вас...
А, може, "підгодовує"?..
Якщо так, то цікаво ж дізнатись, чим саме - якими емоціями?
Словом, до чого я веду? Звісно, до співпраці з психологом. Це якщо самотужки розібратись з ним не вдасться.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384593 для Ірина Віталіївна
Відчуваю постійно якусь невпевненість у чомусь, підкорюють мене сумніви, і тому постійно словами раню навколишніх! А хотів би під час розмови мати душевний спокій, позитивні емоції і дарувати співрозмовникам теж позитив
Доброго дня!
Енергетические вампиры - это такие жертвы - которые часто жалуются... или все время говорят только о себе... чем утомляют других людей.
Тут бы, вам себя спросить - а насколько часто вы жалуетесь другим о своих проблемах?
Насколько много раздражаетесь по мелочам?
Насколько много в разговоре говорите чисто про себя и свои желания?
( если ответите честно - то тогда поймете попадаете ли вы под эту характеристику)
Енергетические вампиры так же, часто сидят в детской позиции, и боятся брать на себя ответственность за свои решения или проблемы - пытаются это все спихнуть на свое окружение - что вот вы виноваты, или вы решайте, или это из за вас все и т д.
Что само по себе не справедливо и люди это чувствуют и устают от такого.
Но что с позитивного могу сказать - редко какой вампир вообще задумается, что он вампир ( обычно они этого даже не видят)
Вы же задумались и хотите это проверить - это уже очень хорошо!
Ну и важно еще понять - не наговаривает ли на вас окружение лишнего или несправедливо?
Не находитесь ли вы сами в окружении вампиров?)
( такое тоже может быть)
Вообщем, тут нужен детальный анализ вашего поведения и мотивов, и вашего окружения - как оно себя ведет с примерами из жизни и только потом делать выводы - кто с вас вампир и насколько)
Доброго дня!
Те, що близькі називають вас енергетичним вампіром, може означати різні речі. Ми не можемо автоматично прийняти їхнє визначення за істину. Тут важливо розібратися: чи справді ви часто вимагаєте від інших уваги, підтримки, питаєте так, що людина відчуває виснаження? Чи, можливо, ви просто проявляєте емоційність і відкрито говорите про свої потреби, а для ваших близьких це незвично чи важко? Чи могли у ваших стосунках виникнути інші причини, через які вони використовують слово вампір, наприклад, щоб дистанціюватися чи уникати близькості?
Важливо дослідити, що саме стоїть за цим ярликом.
У консультації ми можемо розібрати механізм цього енергетичного голоду звідки він береться, що він прикриває, і як знайти здорові способи контакту з іншими.
"Відчуваю постійно якусь невпевненість у чомусь, підкорюють мене сумніви"
Дякую за ваше важливе доповнення. Схоже що багато складних переживань у спілкуванні із близькими. Тому така Захисна реакція "як вампір", неможливо розслабитись, довіритись. Чому, що таке роблять по відношенню до вас близькі?
Гарно було б попрацювати з психологом про відносини - яка ваша роль, що ви собі можете дозволити, які ваші потреби задовольняються , а на які заборона, тощо
Або самостійно спробувати за цим наглядати у відносинах - Що з вами та в чому більш всього дискомфорту, тощо. А потім вже підбирати нові форми спілкування, які спочатку будуть задовольняти вас, в потім інших.