Хочу разового сексу
Доброго дня я Олександр мені 29, ось думаю як краще мені вчинити або зняти дорогу елітну ескортницю, або спробувати завести тимчасові стосунки для сексу, наобіцяти дівчині що я її кохаю хочу зробити своєю дружиною, на розповідати який я класний, а потім мовчки видалити телеграм переписку і забути її. Я інтроверт меланхолік, люблю побути наодинці, також люблю тишу та спокій, сімейна суєта мені не довподоби, також не люблю крики, навіть ніколи не кричав ні на кого, ще я дуже добрий, завжди мені боляче кому комусь погано. У мене запитання наступне настільки боляче я зроблю дівчині, якщо я так вчиню, я боюся причинити комусь біль. Просто хочу перед 30 річчям ще позайматися сексом а потім він мені і не потрібен по життю. Стосунків я ніколи не мав так як не дуже красивий і невисокого росту 176 завжди ходив на побачення лише з маленькими дівчатками з ростом 150-165 см, але їм моя зовнішність не дуже подобалася і вони відшивали мене, мене це ображало часто і я приходив і ревів іноді через це. Секс був лише за домовленістю за гроші з 3 ескортницями в молодості.
Вподобали: 1 з 1

Відповіді психологів
А зачем вам секс до 30, если потом он вам не нужен будет?
И вам нужен разовый секс или отношения, но без перевода их в семейные?
Обманывать девушку, как вы и сами это понимаете, некрасиво. Т да, естественно, если вы обманете, то сделаете девушке больно. Вы и сами это прекрасно понимаете.
Есть немало девушек, кого вполне устроят и временные отношения, и разовый секс.
Добрий день Олександр! Ваші психологічні установки (про себе, про стосунки з дівчатами) впливають на розвиток вашої сексуальності. Необхідно пропрацювати та позбутися негативних установок. Вони блокують вашу можливість отримувати задоволення від проявів граней статевого життя. Розвиток сексуальності не можливий без переосмислення установок.
Ви пишете, що не гарний, не високого росту (176 см нормальний зріст). Але, якщо ви відчуваєте себе непривабливим та небажаним, це, швидше за все, завадить сексуальним контактам. Якщо вам не подобається те, що ви бачите в дзеркалі, це може навіть змусити вас взагалі відмовитися від сексу.
Ваша низька самооцінка і нелюбов до свого тіла можуть негативно вплинути на ваше емоційне здоров'я і благополуччя. Ще треба пропрацювати страх близькості, який в своїй основі має захисну функцію. Рекомендую звернутися до психолога і разом вирішити проблеми.
Доброго дня!
Я трохи спантеличений вам запитанням
цитата:
ось думаю як краще мені вчинити
, адже у вас є досвід -
цитата:
Секс був лише за домовленістю за гроші з 3 ескортницями в молодості.
Чому не рухаєтесь в уже опробованому напрямку?
цитата:
або спробувати завести тимчасові стосунки для сексу, наобіцяти дівчині що я її кохаю хочу зробити своєю дружиною
У цій частині речення, здається, відбувся прорив назовні ваших потаємних бажань - кохати дівчину і створити з нею сім'ю. Водночас ви так боїтесь стосунків, що ладні завдати людині болю, аби не ризикнути і не піти у справжін взаємини.
Тож чим ви налякані? Своїм минулим? Прикладом батьківської сім'ї? Чим?
Відредаговано автором 16-08-2025 16:18:48
Нікіта Гайдаш психолог
м Біла Церква ·
Доброго ранку, Олександр!
Якщо Вам хочеться сексу до 30-ти (це Ваш вибір і Ваше рішення), з ескортом у Вас досвід є, то цей варіант можна розглядати як точно працюючий. Чи заважає Вам щось скористатися цим варіантом, і разом з тим спробувати завести тимчасові стосунки із дівчиною?
цитата:
ще я дуже добрий, завжди мені боляче кому комусь погано. У мене запитання наступне настільки боляче я зроблю дівчині, якщо я так вчиню, я боюся причинити комусь біль.
А чи можливе втілення варіанту із тимчасовими стосунками без таких обіцянок:
цитата:
наобіцяти дівчині що я її кохаю хочу зробити своєю дружиною, на розповідати який я класний, а потім мовчки видалити телеграм переписку і забути її.
Якщо можливо, тоді ви зможете розійтися, наприклад, словами «Мені це не підходить, тому ми розходимось». Оскільки люди самі в праві починати і закінчувати відносини, ваше рішення щодо цього є абсолютно нормальним.
Я лише запропонував Вам, Олександр, на мою думку можливий варіант, щоб мінімізувати можливо спричинений дівчині біль. Оскільки Ви за це переймайтеся, можу припустити, що завдавши болю іншому Ви зробите боляче собі.
цитата:
Стосунків я ніколи не мав так як не дуже красивий і невисокого росту 176 завжди ходив на побачення лише з маленькими дівчатками з ростом 150-165 см, але їм моя зовнішність не дуже подобалася і вони відшивали мене, мене це ображало часто і я приходив і ревів іноді через це.
Тут відчувається травма і біль від неї. У роботі зі психологом можливо загоїти рану, аби вона не "кровоточила" і не боліла в подальшому.
Як-то кажуть «Рани загояться, шрами залишаться — але боліти вже не будуть, лишившись лише як пам'ять»
Гарного Вам дня, Олександр!
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384214 для Нікіта Гайдаш
Ой та немає ніяких травм, просто сучасним жінкам треба лише гроші по 50000$ на місяць тому краще не будувати нічого серйозного, я подивився відео і шокувався трохи з них, а потім обрадувпвся, що я нічого спільного з ними не маю, якщо не вірите подивіться відео https://www.instagram.com/reel/DJ4fbDGtAbv/?igsh=MWV6M3NrcndqOHFzMQ== Висновок буду жити соло просто знайду собі разовий секс Тай все, з такими інстасамками я точно жити не буду, в мене дохід в айті 700-1000 доларів, думаю інстасамками цього не вистачить, то нехай самі сидять мені до них діла немає.
Доповнення від автора питання ·
Тільки як видалити тепер аккаунт з цього сайту я не знаю, а то свої дані тут лишати не хочу.
Нікіта Гайдаш психолог
м Біла Церква ·
Дійсно, є такі мадам за 50k $ і їх чимало. Але через декілька (та навіть якщо -надцять) таких дівчат робити висновок про всю жіночу стать — це "надмірне узагальнення", що є когнітивним викривленням. Кожна людина — унікальна особистість, до того ж, особисто знайомий з дівчатами, у яких людські почуття і відносини є пріорітетами, а товщина гаманця не важлива
Доброго дня!
"ще я дуже добрий, завжди мені боляче кому комусь погано. У мене запитання наступне настільки боляче я зроблю дівчині, якщо я так вчиню, я боюся причинити комусь біль. "
У меня вопрос - не видите ли вы тут противоречие??
Как можно быть одновременно добрым - и так наперед все спланировать такую " пакость" - как вы описали - хладнокровно наврать человеку - наобещать - попользоваться ее - получить, что что вы от нее хотели - секс - и по английски уйти...
И потом муки совести - я ж добрый - я ж ей не сделаю больно??
Вы нас хотите в этом убедить или самого себя?
Или и правда не понимаете, что это как минимум не по джентельменски...
Но выбор конечно ваш...
Запутались сами... капитально... и девушку хотите запутать ... и ради чего - просто ради секса, непонятно какого качества.
Я понимаю, вы одинокий мужчина - и вам по своему тяжело - но лучше, действовать не кого не обманывая не себя - не других - чище карма будет.
Еще вопрос - вы бы хотели, чтоб девушка с вами подобным образом поступила - наобещала вам, что вы будете вместе - а потом тихо ушла - без объяснений.
Встаньте на место девушки - может так получите ответ - на свой вопрос.
"але їм моя зовнішність не дуже подобалася і вони відшивали мене, мене це ображало часто і я приходив і ревів іноді через це. Секс був лише за домовленістю за гроші з 3 ескортницями в молодості." - или вы уже были в этой роли?
И так нечего и не поняли??
А подсознательно хочется отомстить да? Но это такое мнимое удовольствие...
( специально вам показываю ваши болевые и теневые стороны - для анализа)