Дитина не хоче ходити в садочок
Доброго дня, живу у маленькому селищі, наш садок працює лише до 13:00, через це я не працюю і дитина зі мною, в садок ходити не хоче, бо їй не цікаво, вдома в неї багато хороших іграшок, а в садку не дуже, поробки вони роблять не кожного дня, а приміщення групи невелике, дочка не мотивується спілкуванням з дітками, їй достатньо бачитись з ними іноді на майданчику, говорить що садок нецікавий і вихователька нецікава та й іграшки не цікаві, чи є сенс змушувати ходити в цей садок? Мені дочка не дуже й заважає вдома, переживаю чи не роблю я їй гірше тим, що не привчаю до садка
Вподобали: 0 з 1

Відповіді психологів
А чем, как вы думаете, вы можете ей сделать хуже?
Заставлять ходить в садик не нужно, ведь вы и сами понимаете, что условия так себе и главное, как я понимаю, воспитательница не особо старается. Дочка вполне сможет играть с детками вне садика.
А какой возраст дочки?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 383872 для Валентина Михайловна
Дякую за відповідь. Боюсь, що в школу не захоче ходити, дочці через 3 місяці буде 4 роки
Если школа будет такой же - то может и не захотеть)
Но я б не меряла этим критерием. Есть дети, которые не ходят в садик и отлично адаптируются к школе. Есть те, кто ходил в садик и в школе рыдают.
До школы вам еще не скоро. И очень бы рекомендовала отдавать в 7 лет. Это, несмотря на новые правила, очень важно и разница между 6 и 7летками колоссальная.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 383876 для Валентина Михайловна
Дякую вам
Доброго вечора, в мене є теж для Вас питання, яке можливо, допоможе знайти відповідь і більш впевнено прийняти рішення, тому що садочок зараз сприймається, як стандартні, обов'язкові умови для розвитку дитини.
Якщо взяти історію людства загалом, коли і на якому етапі розвитку людства, з'явилися дитячі садки? Для чого вони були створені, насамперед? Як обходилися люди, не роками і навіть не віками, а тисячоліттями - без існування дитячих садочків, як таких?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 383963 для Віталій Вікторович
Доброго дня, напевно, на якомусь етапі розвитку людства з'явились садки, коли обом батькам необхідно було працювати, думаю дитина таки може обійтися й без садка і добре себе почувати, але яка ж буде розлука з матір'ю, коли необхідно буде йти до школи. Хоча звісно, нема гарантій того що дитина після садка точно захоче в школу. Просто дитині зі мною настільки класно, що жоден місцевий садок не може замінити це
В основному дитячі садки почали з'являтися в 20 столітті. Тобто 100 років маємо можливість досліджувати таке явище, як дитячий садок.
Цікаво, що перші садки були створені як притулки для дітей позбавлених батьківського піклування і дітей із дуже бідних сімей.
Якщо Вашій дитині добре з Вами і є можливість, навіщо змушувати її до гіршого ніж вона має.
Ви можете дати їй набагато більше ніж садок, через індивідуальний підхід. Важливо при цьому не лише давати знання і виховання в односторонньому порядку, але заохочувати дитину давати зворотній зв'язок, щоб вона коментувала, відповідала і задавала питання повними реченнями і якомога більше - для розвитку мовлення
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 383982 для Віталій Вікторович
Дякую вам!!!
Доброго вечора. Дитина вам каже про іграшки у садку, дітей та вихователя, що їй не цікаво і це може бути пов'язано з різними причинами. По перше, як що дитина тільки почала ходити до садочку і вона ще не відчула себе в безпеці й не встигла «роздивитися», що там є цікавого. По - друге, вдома іграшки, книги, ігри — знайомі, «свої». У садочку все чуже, може здаватись простішим або «не таким гарним, як вдома». По третє, найчастіше дітям цікаво не стільки через іграшки, скільки через спілкування. Якщо ваша дитина ще не знайшла «свого друга», їй може бути нудно. Також, якщо у дитини немає відчуття тепла й довіри до дорослого в садку, дитина може знецінювати все, що відбувається -«там нецікаво». Це форма вираження свого дискомфорту. І ще, у садочку багато нових стимулів: шум, діти, правила. Дитина може реагувати виснаженням і казати: «мені не цікаво». Якщо садочок підходить дитині й сім’ї — чудово. Якщо ні — це теж нормально. Дитині може бути корисним дитячий садок для того, щоб вона навчилася взаємодіяти з однолітками, ділитися, домовлятися, вирішувати конфлікти. Також, у садочку вона вчиться поступово обходитися без постійної вашої присутності і знайомиться з колективними правилами, режимом, організованими заняттями. Але, як що вашій донці добре вдома, і вона має достатньо спілкування з однолітками (на гуртках, дитячих майданчиках, з родиною), то з садочком можна не поспішати.
Якщо ваша дитина чутлива і важко адаптується до нових умов, а ви можете приділити їй більше часу вдома, та створити умови для розвитку, також можна не поспішати із садочком.
Дитячий садок не є обов’язковою умовою здорового розвитку. Якщо дитині добре вдома, вона спілкується з іншими дітьми й розвивається — можна не поспішати.
Відредаговано автором 26-08-2025 22:08:12