Мій моральних стан
Доброго дня, мені 15 років. Ще з дитинства під час перевірок на ЕКГ мій пульс був підвищений, схилялися до того що я просто емоційна дитина та хвилююся. Також роки 3 у мене є головні болі разом з нудотою. Під час фізичних занять мені постійно було погано. В цьому році мене відправили на стаціонар в Кардіологію. Спочатку ставили тахікардію. Пульс був 120-140 постійно, навіть уві сні. Я пила таблетки бісопролол. А минулий раз мені поставили ВСД з епізодами тахікардії. Приписують легкі заспокійливі. Мене не хочуть чути коли я говорю свої симптоми. Я погано сплю, у мене бувають приступи паніки коли я задихаюся, царапаю себе. Я постійно про щось думаю та хвилююся. Мені поставили повну заборону на фізичні вправи та нерви. Легкі заспокійливі мені зовсім не допомагають. Такі як магнікум та нейрокор. Пульс під час прогулянки спокійної піднявся до 180. У мене є проблеми з прийняттям себе та життєві негаразди. Я не знаю чи є сенс до 18 років намагатися просити лікарів щось приписати, що справді буде діяти

Відповіді психологів
👋 Доброго часу доби.
Дякую, що поділилася. Те, що ти звернулася за порадою — це вже дуже правильний і дорослий крок. Я відчуваю твоє хвилювання, і воно справді має підстави. Це все непросто, особливо коли відчуваєш, що тебе не чують або не сприймають серйозно.
👉 Лікарі, як правило, перш за все перевіряють те, що стосується їхньої спеціалізації. Тобто серце, пульс, фізіологічні показники — вони шукають, чи є в цій сфері якась небезпека. Іноді, коли ці показники не мають чіткої органічної причини, а залишаються тривожними, варто також подивитися в іншу сторону — на емоційний стан. І ти дуже вчасно звернула на це увагу. Це окремий напрям, який потребує уваги не менш ніж фізичне здоров’я.
👉 Давай разом подумаємо про зв’язок між твоїм психологічним станом і тим, як ти себе почуваєш. Чи помічала ти, що пульс або загальне самопочуття змінюються в моменти хвилювання чи стресу? Чи вимірювала ти тиск або пульс в моменти сильних емоцій і в моменти спокою — чи є різниця?
👉 Якщо ти вже маєш такі спостереження, і бачиш, що погіршення самопочуття співпадає з періодами тривоги, то це може бути важливим сигналом. Тут вже варто задавати собі питання: що саме мене хвилює, про що я думаю, чому я не можу зупинити ці думки?
👉 Якщо ти зможеш відповісти на ці запитання, хоча б частково, — психолог або психотерапевт зможе тобі в цьому допомогти. І коли тривога стане меншою, можливо, зміниться і твоє фізичне самопочуття. Ти зможеш краще зрозуміти себе і відчути, де саме зароджується напруга. Разом із фахівцем ви зможете розбирати ситуацію за ситуацією, і з часом тобі стане легше. Ти знатимеш, чому так відбувається і що можна зробити, щоб допомогти собі.
Ти не одна в цьому. І твій стан не «вигаданий», не перебільшений. Те, що ти відчуваєш — реальне, і його потрібно поважати.
Я з тобою. Якщо буде потрібно — пиши. Ми ще разом розберемося.
🌿 З повагою.
Доброго дня. Підвищений пульс, задишка, головний біль, панічні приступи, складнощі зі сном усе це реальні й виснажливі симптоми. Ваше тіло справді реагує і джерело проблеми, скоріше за все, не в серці, а в тривожній системі мозку.
Ваш опис дуже схожий на тривожний розлад із панічними епізодами, можливо з елементами іпохондричного розладу.
Поясню коротко, що з вами відбувається. Ви щось відчуваєте в тілі, лякаєтесь, з’являються думки "зі мною щось не так", "це небезпечно", серце ще більше б’ється, з’являється задишка , страх зростає і так по колу. Це замкнене коло тривоги. Чим більше ви шукаєте, тим більше знаходите, бо тривожний мозок завжди щось "знайде".
Що ви можете зробити вже зараз.
Вести щоденник тривоги (що відчуваю, які думки, які дії). Вивчити дихальну техніку "глибокий видих", як тільки накривае.Перестати вимірювати пульс без потреби це лише підсилює тривогу.Підлітковий психолог в кпт напрямі.
Подумайте над цим. З повагою.