Допоможіть розібратись в поведінці
Доброго вечора ,на даний момент спілкуюсь з хлопцем і ось вчора ми гуляли ,і він почав задавати якісь дивні питання ,так як я працюю в сфері обслуговування,він почав задавати дивні питання ,чи багато у вас працює дівчат працює,чи часто знайомляться клієнти,що далі відбувається,потім я недавно збільшила губи на 1 мл,це небагато,але трішки зміни вони форму ,він почав говорити ,що нічого не видно ,і зря гроші витратила ,але він і перед цим казав коли я хотіла ще збільшити губи ,він такий ти що,куди більше,коли іду на якісь процедури,він каже покажи результат ,а чому моє питання ,мені здається чи це він самоствержується так ?

Відповіді психологів
Важко щось коментувати, не знаючи Вашого хлопця.
Можна тільки припускати.
Є Ви — особистість, яка хоче чи не хоче робити косметологічні процедури.
І тут хтось заявляє про своє право розпорядитись Вами.
З чого він вирішив, що може Вам наказати щось робити з собою чи не робити, що має право Вас контролювати?
Людина, яка таким чином Вами розпоряджається, може виявитися аб'юзером, який намагається підкорити Вас собі, позбавити уваги чоловіків, впевненості в собі та знизити самооцінку.
Тому ще раз: Ви і тільки Ви вирішуєте, що робити з Вашою зовнішністю!
Відредаговано автором 27-04-2026 18:45:46
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 390155 для Ирина Константиновна
Доброго дня ,так я з вами згідна і намагаюсь робити так як вважаю за потрібне,просто мені навіть питання здались дивні,чи багато у вас дівчат на роботі чи часто знайомляться (я працюю в сфері обслуговування)відчуття наче це ревнощі чи мені здається ?
Якщо я правильно Вас зрозуміла, Ви не так давно почали спілкуватися з хлопцем
Більшість чоловіків абсолютно нормальні, адекватні, і хочуть із дівчиною довірчого теплого спілкування, романтичних стосунків, душевної близькості.
Вам має бути цікаво разом.
Цікава сама розмова, ви смієтесь, Ви цілком природно починаєте обговорювати майбутнє.
«Що ти робиш завтра ввечері?», «Які плани на вихідні?», вам легко домовитися, у вас немає різко протилежних поглядів на те, що відбувається у світі в цілому та вашому світогляді зокрема.
Вам комфортно не лише говорити, а й мовчати разом, вам спокійно.
Але можуть бути і тривожні дзвіночки.
Усі розмови із серії: «ти неправильно витрачаєш гроші, навіщо тобі косметологія» — це ознака агресії. Ви доросла людина, захочете самі навчитеся, причому у професіоналів на курсах, а не у самопроголошеного «вчителя».
Моралі — окрема тема. Є чоловіки, які одягають маску «сенсея» і так вживаються в роль сивого мудреця.
Питання про дівчат і знайомства з чоловіками на роботі — це ще не ревнощі, а контроль. Потім це буде приводом дорікати Вам.
Доброго ранку, Іро!
цитата:
ДОПОМОЖІТЬ РОЗІБРАТИСЬ В ПОВЕДІНЦІ
Для цілісного сприйняття варто розібратись не лише в поведінці хлопця, а і у Вашій реакції на його слова і дії(!)
цитата:
він почав задавати дивні питання ,чи багато у вас працює дівчат працює,чи часто знайомляться клієнти,що далі відбувається
У психологів можуть бути свої припущення, навіщо хлопець про це питає. Водночас, вони є і у Вас -
цитата:
відчуття наче це ревнощі чи мені здається ?
Вам здається, що це прояв ревнощів з його боку, але сумніваєтесь. Тож погляньте - які емоції виникли у Вас внаслідок його запитань?
Чому це важливо? Поясню - щоби Ви орієнтувались на СЕБЕ, на свої почуття і відчуття, на свої погляди і цінності. Саме вони, напевно, будуть визначати Ваші дії в подальшому. Згодні?
Йдемо далі.
Чи приємно Вам чути подібне -
цитата:
він почав говорити ,що нічого не видно ,і зря гроші витратила ,але він і перед цим казав коли я хотіла ще збільшити губи ,він такий ти що,куди більше,коли іду на якісь процедури,він каже покажи результат
?
А тепер резюмуємо. Якщо у спілкуванні з кимось Ви здебільшого відчуваєте дискомфорт, тиск і негативну оцінку, то себе доречно запитати, навіщо я з такою людиною маю справу?
Тобто усі питання мають бути повернуті до Вас - до Ваших очікувань, Ваших емоцій і, зрештою, висновків.
Відредаговано автором 28-04-2026 10:16:00
Як зрозуміти людину? Спробуйте не шукати одразу ярлики чи діагнози. Набагато важливіше зрозуміти саму людину: відчути, як вам поруч із нею, що ви до неї відчуваєте.
Подивіться на нього уважно: як вам поряд із ним? чи подобається він вам? які вчинки робить? що обирає? про що думає? чи чує вас?
Розкажіть йому, що для вас важливо у стосунках, що вам приємно, а що ні. І далі дивіться, чи готова людина це почути і щось скоригувати у своїй поведінці.
Стосунки це процес. Це живі людські стосунки, ідеальних не буває. Важливо не шукати ідеальність, а дивитися, чи є між вами повага, готовність чути одне одного і бажання будувати контакт
Відредаговано автором 28-04-2026 16:13:41