Боязнь, что умру и забуду все пережитое
Добрый день. У меня высокая тревожность. Принимаю антидепресанты более 5 лет. С недавнего времени появилась жуткая депрессия, которая высасывает все жизненные силы. Появилась мысль, что я умру и забуду всех родных, все хорошие воспоминания и вобще забуду что я жил. Хотя я верующий, а следовательно душа существует, я все равно испытываю страх и не могу жить сейчас. Я будто уже жду смерти или точнее уже умер. Не могу наслаждаться моментами жизни. Будто не существует настоящего и будущего, есть только пустота, а следовательно не имеет смысла то что сейчас происходит. Не знаю почему мой мозг мне такое выкидывает. Окружающая обстановка усугубила мои проблемы с головой? Есть ли шанс выбраться? Хочется жить

Відповіді психологів
Краща відповідь
Доброго дня ArturKorya.
Судячи з того, що Ви пишете, у Вас є всі ознаки депресивного стану. А що таке депресія? Це, насамперед, такий собі "глухий кут", внутрішня зупинка, нерозуміння, куди рухатися далі, втрата сенсу життя. А отже, недосформований, або неправильно сформований, світогляд
Ви пишете "Появилась мысль, что я умру и забуду всех родных, все хорошие воспоминания и вобще забуду что я жил...".
Любити життя та своїх рідних - це чудово і це Божий дар! Але якщо людина занадто "прикипає" до цього - це вже повна катастрофа.
Бо в такому випадку, світогляд людини обмежується стосунками з її рідними та одним конкретним життям. А в таких випадках, навіть, думка про втрату чогось з цього, запускає механізм самознищення. Яким і може бути та сама депресія.
"Хотя я верующий, а следовательно душа существует, я все равно испытываю страх и не могу жить сейчас. Я будто уже жду смерти или точнее уже умер".
Те, що Ви пише на про себе, швидше, стосується релігійності, а не віри. Бо віра, на відміну від релігії, не є чимось ілюзорним, а спирається на дуже конкретні знання про те, хто ми є насправді і як побудоване наше життя. Наприклад, що "ми - є душа, а " не душа є в нас".
Окрім того, світогляд людини формується з дитинства. Коли дитині, несвідомо, на рівні генетичної пам'яті, передаються певні життєві установки. І якщо, наприклад, у батьків з покоління в покоління була гарна сім'я, благополучне життя, тоді у дитини страх втратити все це - може сформувати сильну психо-емоційну залежність від цього всього. Або ж, у батьків, наприклад, просто був присутній підвищений рівень страху втратити рідних, життя і все, що з ним пов'язане: їжа, одяг, комфорт тощо. Тоді у дитини, за законами динаміки, вже може сформуватися стійка фобія втратити це все. І отже, потрібна індивідуальна психотерапія, однозначно.
Тому, щоб спробувати Вам максимально допомогти, знайшовши "коріння" проблеми, необхідно більше інформації.
Які стосунки між Вашими батьками?
Які пріорітетні вподобання у Ваших батьків? І які стосунки у Вас є Вашими батьками?
Добрый день. Да, к сожалению, у Вас серьёзные проблемы, если Вы принимаете антидепрессанты более 5 лет и у Вас высокая тревожность и жуткая депрессия. Вы принимаете одни и те же, которые были назначены когда-то или Вы на связи с врачом и коррректируете лечение?
Здравствуйте
«Принимаю антидепресанты более 5 лет. С недавнего времени появилась жуткая депрессия, которая высасывает все жизненные силы.
Если вы принимаете АД согласно назначению врача, регулярно посещаете психиатра и корректируете лечение, ухудшение состояния маловероятно. Вы сообщили лечащему врачу о вашем состоянии?
Что, по- вашему мнению, могло повлиять на ухудшение вашего здоровья?
Доповнення від автора питання ·
Корректирую, на связи с врачем, был долго в ремиссии и на малых дозировках. Сейчас принимаю 1.5 таблетки Лафаксина, 1 эглонила, 3 табл спитомина и 1.2 квитерона на ночь
Добрый день!
цитата:
БОЯЗНЬ, ЧТО УМРУ И ЗАБУДУ ВСЕ ПЕРЕЖИТОЕ
Думаю, что понимаю, насколько Вам сложно. Фобия и депрессия - серьезные составляющие одной общей проблемы -
цитата:
Я будто уже жду смерти или точнее уже умер. Не могу наслаждаться моментами жизни. Будто не существует настоящего и будущего, есть только пустота, а следовательно не имеет смысла то что сейчас происходит.
цитата:
Принимаю антидепресанты более 5 лет. С недавнего времени появилась жуткая депрессия, которая высасывает все жизненные силы. Появилась мысль, что я умру и забуду всех родных, все хорошие воспоминания и вобще забуду что я жил.
Уверен, что Вам следует обратиться к психотерапевту, помимо взаимодействия с врачом психиатром.
В психотерапии есть возможность исследовать Ваши внутренние процессы, открыть причины образовавшейся пустоты и обусловленной ею утраты хоть какого-нибудь смысла в жизни(!)
цитата:
Не могу наслаждаться моментами жизни.
Увы, не можете. И это печально. Для радости, удивления, удовольствия, реализации смыслов и целей необходима свобода желаний внутри, оптимистический взгляд на мир, вера в себя и свою способность справляться с вызовами... Например, этим
цитата:
Окружающая обстановка усугубила мои проблемы с головой
и многими другими.
цитата:
Есть ли шанс выбраться?
Полагаю, что есть - особенно, учитывая
цитата:
Хочется жить
Этот шанс дает ПСИХОТЕРАПИЯ.
Расскажите, до ощущения пустоты чем Вы были наполнены?
цитата:
Принимаю антидепресанты более 5 лет.
В связи с какими переживаниями/состояниями 5 лет назад обратились за медикаментозной помощью?
Чем Вы занимаетесь по жизни?
Состоите ли в отношениях?
Согласен с Владимиром Анатольевичем касательно психотерапии. Антидепрессанты играют свою роль и без них Вы бы себя чувствовали ещё хуже, но они не работают с мыслями о смерти, о жизни и её смысле, с вопросами веры и сомнениями. Возможно за время лечения врач рекомендовал Вам психотерапию и у Вас был уже такой опыт работы с мыслями
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389814 для Алла Григорівна
Добрий день. Зараз я багато провожу часу с батьками і нічого не роблю із того, що мені подобалось. Тренування з боксу, прогулянки, театр,кіно. Все це не доступне зараз для мене в силу обставин. Тільки вихожу на подвір,я на деякий час.
Ви праві стосовно, того що батьки дуже турбувалися за мене. Про це особисто сказала мені мама декілька днів тому. Також вона дуже переживала за свою рідну сестру, котру нажаль втратила.
Стосунки зараз в мене набагато кращі ніж були років 10-15 тому.Повне порозуміння, не має сварок.
Дякую Вам за доповнення.
Написане Вами, підтверджує мої припущення.
Діти та батьки єдині на рівні підсвідомості. І якщо у мами є схильність до сильної прив'язливості до близьких людей, а отже, сильних переживань та підвищеному рівню тривожності, ці схильності у Вас, судячи з усього, вже перейшли на рівень величезного страху та фобій. Що підсилилося сидінням вдома, в абсолютно замкнутому просторі і перейшло в депресію. Яка, у Вашому випадку, як це не дивно, але може гальмувати розгортання програми "злипання" з матеріальним, і відігравати роль гальмування на шляху до повного самознищення.
Тому,як на мене, поки Ви сидите вдома, потрібно максимально часу приділити серйозній психотерапевтичній роботі із страхами та фобіями і почати працювати над створенням гармонічного, цілісного світогляду. Що є найголовнішим, на мою думку. Адже, як писано: де є світло, там немає темряви, де є Бог, там немає страждань.
Це перше.
Друге.
Ви пишете "Стосунки зараз в мене набагато кращі ніж були років 10-15 тому.Повне порозуміння, не має сварок".
І, насправді - це чудово!
Але для підсвідомості немає поняття часу. Тому, якщо в дитинстві та підлітковому віці були проблеми, психо-емоційні травми, швидше за все, вони нікуди не ділися. І, в тому числі, можуть дуже сильно провокувати як страхи втрати рідних людей, так і самого життя.
Я правильно зрозуміла, були проблеми в стосунках з батьками?