Мені зрадила дівчина, чому?
Я зробив їй пропозицію руки і серця, вона сказала мені так!
На наступний день, вона уже з іншим!
Це як, як так можна?
Казала що кохає мене, що їй окрім мене, більше ніхто не потрібен!!!
Я був готовий заради неї, на все!!!
Вподобали: 1 з 1

Відповіді психологів
Краща відповідь
Павел Леонидович Басанский психолог
Київ ·
Тогда в ближайшее время есть необходимость записаться на приём к доктору-психиатру, пройти обследование и, при подтверждении депрессии, получить у него рецепт на антидепрессанты.
Со всем остальным можно будет разобраться позднее.
И главное: НЕ бередить себе душу мыслями, воспоминаниями, сомнениями и пр.
Это никому не нужно, Вам в том числе, но может только помешать прийти в нормальное состояние.
Учитесь переключаться на ЖИЗНЬ вокруг себя.
Доброго дня, Іване!
цитата:
МЕНІ ЗРАДИЛА ДІВЧИНА
Мої співчуття. Зрада - це величезної сили удар по емоціях і гідності.
цитата:
ЧОМУ?
Напевно, тому що вона ТАКА - схильна до обману, до зради і не вміє бути вірною(!)
Проблема в ній самій, хоча, мабуть, Вам від такого пояснення аж ніяк не легше. Можливо, лише трохи, а це вже щось доречне і важливе.
цитата:
Тепер Ви знаєте, скільки "коштують" слова і обіцянки зрадниць.
До речі, як давно Ви з нею познайомились? Наскільки добре пізнали її характер, звички, наміри? Можливо, щось раніше насторожувало, проте Ви у захопленні не звертали на ті деталі уваги, не надавали їм належного значення?
цитата:
Я був готовий заради неї, на все!!!
На що Ви сьогодні готові ЗАРАДИ себе?
Відредаговано автором 22-02-2026 11:15:20
Доповнення від автора питання ·
Знайомий з нею, зовсім не багато!
Але ж мені багато часу, не потрібно щоб зрозуміти, що саме ця людина мені потрібна!!!
Доповнення від автора питання ·
Я уже не знаю, на що саме я готовий, заради себе!!!
Вітаю !
Те, що з вами сталося, — це дуже боляче. Коли людина каже «так» на пропозицію, а наступного дня вже з іншим, це руйнує не лише стосунки, а й довіру до слів, до обіцянок, до самого сенсу близькості. Зараз у вас може бути суміш шоку, гніву, приниження, розгубленості. І будь-яка з цих реакцій природна.
Ви питаєте: «Чому?» І це дуже людське питання. Коли нас ранять, ми шукаємо логіку, щоб повернути контроль. Але іноді причина не в тому, що з вами щось не так. Інколи інша людина просто не готова до тієї глибини, до якої ви були готові. Інколи її «так» — це страх втратити, невпевненість, імпульс, а не внутрішня зрілість.
Важливо зараз не знецінити себе. Те, що ви були готові «на все», говорить про вашу здатність любити, вкладатися, брати відповідальність. Це ваша сила, а не слабкість. Інша річ — чи була ця готовність взаємною і усвідомленою з обох сторін.
Зрада часто болить ще й тому, що руйнує образ майбутнього. Ви, можливо, вже бачили спільне життя, плани, дім. І тепер потрібно попрощатися не тільки з людиною, а й з цим уявним майбутнім. Це процес втрати, і він потребує часу.
Зараз важливо дозволити собі прожити біль, а не одразу шукати пояснення або доводити щось їй чи собі. Поставте собі запитання: що саме мене ранить найбільше — її вибір, відчуття приниження, страх залишитися одному, чи зруйнована довіра? Відповідь допоможе зрозуміти, з чим саме вам потрібно бути обережним і турботливим до себе.
І ще одне. Те, що вона зробила, говорить про її спосіб бути у стосунках. А те, як ви зараз переживаєте це, — про вашу глибину. Ваш біль має сенс, бо ви вкладалися по-справжньому. І з часом ця здатність кохати може стати основою для більш зрілих і чесних стосунків. Зараз же головне — не зрадити себе, не переконати себе, що ви «недостатній». Ви були щирим. І це цінно.
Доброго дня Іване.
Зрада - одне з найважчих
випробовувань в стосунках. Яке інколи порівнюють, навіть, з маленькою смертю. Адже, разом із зрадою, вмирає довіра до людини і може зникнути віра в себе. А зважаючи, що на цю дівчину у Вас вже були цілком конкретні сподівання та дуже серйозні плани - відповідно і рівень болі та розчарування. З якого тепер Вам потрібно якось вийти, щоб зберегти себе, принаймні, собі.
Чому вона зрадила?
Навряд чи хтось зможе дати точну відповідь, хіба що зробити якісь припущення.
Така поведінка може бути наслідком будь чого: легковажності, не дуже великих моральних цінностей дівчини, повторення сценаріїв стосунків своїх батьків, наслідком того, що її до Вас з хтось зрадив, а тепер - це просто акт помсти всім чоловікам без розбору, в тому числі, один із варіантів заниженої самооцінки, який потребує постійного підтвердження у вигляді перемоги та обману над тими чоловіками, які на неї звертають увагу...
В любому випадку, коли хтось задається питанням "чому мені зрадили?", як правило, шукати починає причину в собі. Що є, як на мене, є найбільшою помилкою. Адже, у кожної людини своя внутрішня точка відліку і своя відповідальність.
Можливо, краще спробувати розібратися, а чому саме така дівчина Вам сподобалася?
Чим саме вона Вас привабила?
Що в ній виявилося такого, що змусило Вас в неї закохатися?
Адже, знаючи "гачок", набагато легше потім його позбавитися, щоб в майбутньому уберегти себе від таких ситуацій.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 388951 для Алла Григорівна
Я навіть не знаю, що саме вам відповісти!
Про те, що саме мені в ній сподобалось!
цитата:
Здається, Ваш підхід виявися хибним. Ви самі себе підвели поспіхом.
Розкажіть, з чого складається Ваше розуміння - зустрів "потрібну людину?
Стан закоханості?
Спільні інтереси?
Сексуальний потяг?
Вона в усьому Вам догоджає і хоче сподобатись?
Не виказує своїх бажань і думок, які розходяться з Вашими?
цитата:
Я уже не знаю, на що саме я готовий, заради себе!!!
Як не дивно прозвучить, проте цей момент може бути вкрай доречним приводом переосмислити свою модель вибору партнерки і побудови близькості. Вважаю, що найбільш ефктивно це можна зробити у діалозі з психологом. Без цього висока вірогідність спробувати на смак ті ж самі граблі. От навіщо наражатись?
Відредаговано автором 22-02-2026 15:23:32
Але, насправді, саме це і може Вам допомогти не лише зрозуміти причину того, що сталося, але і в майбутньому не потрапити на той же "гачок".
От спробуйте розповісти, яка вона? Який у неї характер? Вона любить говорити, чи ні? Які у неї.друзі? Чи є у неї якісь бажання? І так далі. Чи знайомила Вас зі своїми батьками? З якої вона сім'ї?
Почему она так поступила вряд ли мы узнаем достоверно.
Поступок подлый и я сочувствую вам, это тяжелый удар. Особенно после того, как девушка дала согласие стать вашей женой.
Как давно вы были вместе?
Объяснила ли она как-то свой поступок?
Вы поговорили?
Как узнали про измену?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 388965 для Валентина Михайловна
Не довго, ні, не обьяснила, ні не спілкувались!
Вона мене не хоче не чути, не бачити!!!
Зрада - це біль, завданий партнеру, він реальний і величезний. Як правило, дізнавшись про зраду, чоловік розриває стосунки і навряд чи колись забуде чи пробачить це жінці.
Громадська думка схильна засуджувати, виносячи швидкий та однозначний вердикт. Проте наше завдання не судити, а зрозуміти. Зрозуміти ті глибинні, часто приховані від самої людини, процеси, які штовхають її на шлях, що завдає страждань і собі, і близьким.
Говорячи про жіночу невірність, дуже важливо відійти від спрощених схем та стереотипів.
Зрада — це майже завжди історія не про пошук кращого партнера чи банальну сексуальну незадоволеність. Це симптом, «крик душі», деструктивна спроба вирішити внутрішній конфлікт, який тривалий час залишався поза увагою.
Фундаментальним аспектом зради може бути емоційний голод. Стосунки можуть бути зовні благополучними, але за цим фасадом може ховатися порожнеча, відсутність глибокої душевної близькості.
Зрада в такому контексті — це не пошук кращого коханця, а пошук «людини для душі», того, хто заповнить емоційний вакуум, хто дасть відчуття тепла.
Не можна ігнорувати внутрішні причини, не пов'язані безпосередньо з Вами. Зрада може бути деструктивною стратегією подолання особистої кризи. Коли внутрішній біль стає нестерпним, новий зв'язок може відчуватися як анестезія, спосіб відволіктися, отримати дозу яскравих емоцій, які тимчасово заглушають тугу та відчай. Ця втеча не стільки від партнера, скільки від самої себе та свого болю.
Але розуміння цих механізмів не виправдовує зраду.
Криза, викликана невірністю — це шанс для обох партнерів, хай і через нестерпний біль, поставити собі чесні питання про своє життя, свої незадоволені потреби і про те, що насправді зруйнувало вашу близькість.
Відредаговано автором 22-02-2026 22:32:40
Павел Леонидович Басанский психолог
Київ ·
Хорошо, что девушка проявила свой НАСТОЯЩИЙ характер уже сейчас.
А представьте, что было бы, если бы вы поженились и узнали о её изменах только!!! через год-два-три-пять-десять?
Значит вам ещё капитально повезло. А тому парню - наоборот, не повезло.
Потому что подобные барышни изменяют ВСЕМ, ему тоже изменит.
Тут больше вопрос к вам: КАК смогли так вляпаться?! Из-за чего?
Наивность, глупость, доверчивость? Склонность идеализировать людей?
Другое?
Думаю, есть над чем поработать с психологом, чтобы больше НЕ попадать на подобных. Вот такая польза от ситуации.
Доповнення від автора питання ·
Як справитись?
Прожить утрату, то есть все чувства, которые есть, отделить, где изначально про девушку, а где ваши фантазии и ожидания. Ведь разрыв отношений, предательство это не только про утрату самого человека, но и про самооценку, отвержение, утрату надежды, планов, статуса и тд.
Есть сложно самому, то лучший вариант это психолог. Будет быстрее и с поддержкой.
Зависит от того, как долго вы были вместе. Но в целом, проживание утраты это не про неделю-две погрустить.
Первые месяцы самые тяжелые, потом легче.
Павел Леонидович Басанский психолог
Київ ·
Кроме индивидуальной работы с выбранным психологом ничего иного посоветовать не могу.
В результате, во-первых, сможете экологичней и легче прожить свои чувства разочарования, обиды, злости, и в результате отпустить эту девушку внутренне.
А во-вторых, проведёте подробный анализ того, как попали в такие отношения, как сделали свой выбор и что помешало рассмотреть суть человека раньше - сделаете полезные для себя выводы и в дальнейшем будете защищены от аналогичных или других неприятных ситуаций.
Доповнення від автора питання ·
Для чого тоді вона, сказала мені так, якщо у неї був інший???
Павел Леонидович Басанский психолог
Київ ·
Суть не в тому, для чого вона так сказала (може просто брехала за звичкою і все), а в тому, "ЧОМУ я їй повірив?!"
Це питання в цілому важливе для Вас. Бо, чогось мені так здається, для Вас є характерною ця надлишкова довірливість. А от ЯК фона сформувалась і ЯК її переформатувати-змінити на щось більш корисне та ефективне для Вас - це питання на індивідуальну роботу з психологом. І звісно не за перепискою на сайті. Бо воно надто глибоке для цього - потрібні спеціальни психологічні техніки і режим живої розмови.
Вопросов много и ответы важны. Но вы это не узнаете. А вот про вас полезнее узнать и возможно - как выбрали, как строили отношения? Вы пишите, недолго были вместе и к этому тоже любопытство - недолго это сколько, насколько хорошо знали ее и тп?
Відредаговано автором 01-03-2026 21:57:10
Доповнення від автора питання ·
Я тут дізнався дуже цікаву інформацію, про те що в цієї дівчини яка зрадила мені!
У неї є, обсесивно компульсивний розлад.
Як бачите, питання щодо особистості дівчини були не такі вже і безпідставні. Зрозуміло, коли тільки зароджується кохання, все бачиться ідеально. Та все ж, не просто так наші предки, перш, ніж брати шлюб, завжди цікавилися з якої сім'ї кохана дівчина, хто у неї батьки, які вони мають статки та стосунки... І це питання не стільки статусу людини, скільки спадковості. Адже, величезна кількість хвороб, особливо, психічних, передаються, в тому числі, на рівні генетики.
Думаю, що вдалося б уникнути такого болю від зради та розчарування, якщо б трохи більше знали про кохану дівчину ще у перші місяці знайомства з нею.
Зважаючи, що отримавши таку надважливу інформацію про дівчину, Вам вдасться легше прийняти те, що вже сталося.
Ми, як правило, намагаємося зрозуміти вчинки інших через призму своїх внутрішніх установок та моральних стандартів. Тоді як у дівчини явно стандарти відрізняються від Ваших, зважаючи на її психічний стан. Тому і всі намагання її якось зрозуміти, щоб зрозуміти вчинок, як на мене, не мають сенсу.
Єдине, що можна зробити реального - це подбати максимально про себе і спробувати якомога швидше відновитися, щоб жити далі.
Якщо відчуваєте, що все ж впоратися до кінця з негативними почуттями не вдається, краще ці почуття пропрацювати з психологом, а не намагатися "просто все викинути з голови". Адже, непропрацьовані почуття мають особливість "застрягати" всередині, щоб потім ставати тригерами і не давати створити інші щасливі стосунки.
Відредаговано автором 04-03-2026 08:51:23
Доповнення від автора питання ·
Можете мене привітати, у мене депресія!
Павел Леонидович Басанский психолог
Київ ·
Поздравляю! Было бы с чем.
А с психологом, как я рекомендовал, ситуацию измены проработали?
И вообще обращались к специалисту лично? (не по переписке)
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389500 для Павел Леонидович
Ні, не звертався!
Не має можливості!
Павел Леонидович Басанский психолог
Київ ·
Тогда не удивительно, что пришла депрессия.
Одними переписками проблема не решается.
И если затягивать с помощью - так часто и бывает.
Как определили у себя депрессию?
Или депрессии ранее у Вас уже случались?
Если да, то имеете антидепрессанты? Или рецепты на них.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389503 для Павел Леонидович
Ні, не маю!
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389511 для Валентина Михайловна
Тому що, я військовий.
Военные тоже имеют возможность онлайн работать с психологом. Конечно в таких условиях часто невозможно выбрать одно и тоже время, но в целом все равно работа возможна.
А к психиатру стоит обратиться и начать пить препараты если депрессия и правда есть. Само не пойдёт
Іване, доброго вечора.
Вирішила ще раз спробувати поговорити з Вами.
Найважче випробовування в житті - це зрада. Зрада людини, якій відкриваєш душу та серце і віриш як самому собі...
Та саме такому пристрасному ставленні до дівчини, як це не дивно, і може критися причина самої зради... Бо в цьому світі існують певні закони та закономірності. Один з яких: чим сильніше ми віримо в людину, чим глибше їй довіряємося та чим більшого значення вона набуває для нас, тим швидше така людина поведе себе підло і негідно.
Адже, дівчина - це не вершина ідеалу, а просто людина зі своїми недоліками, своїми вадами і, знову ж таки, своїми життєвими цінностями. Які просто відрізняються кардинально від Ваших.
Ви пишете "Я був готовий заради неї, на все!!!" І це говорить про Вас як про людину цілеспрямовану та глибоку... Але...
Така палка пристрасть притаманна, як правило, тим, хто ідеалізує близьких людей, готовий повністю, до краю, віддатися коханій людині, а отже, розчинитися в ній, стати її тінню, щоб з часом повністю себе втратити... Що, в любому випадку, призводить до дуже сильних розчарувань. Адже, немає людей, які б ніколи в житті не схибили, не сказали болючі слова, не образили, не помилилися в якийсь непередбачуваний момент життя і завжди поводили себе гідно.. В цьому світі немає нічого ідеального, постійного та вічного...
Любити - так, бути поруч, коли потрібно - так, допомагати, вчитися розуміти - так, але...
Довіряти і при цьому обов'язково перевіряти, усвідомлюючи, що жінка - це не ідеал Творця.
Думаю, що непомітно сталася глибинна внутрішня підміна основ життя: жінку переплутали з Богом і почали в неї, як в Бога вірити. А коли вона повела себе неідеально, не як Богиня, світ, який будувався навколо неї, в одну мить зруйнувався і з'явився депресійний стан. Адже, депресія - це втрата себе, втрата розуміння сенсу життя, це зупинка на роздоріжжі, коли не знаєш куди іти далі і що зі своїм життям далі робити. А в таких випадках, антидепресанти, певне, на якийсь час, приглушать біль і навіть можуть допомогти трохи оговтатися... Але вони не допоможуть знайти себе знову...
Що робити?
Як мінімум, змінити саме питання.
Не "чому вона зрадила", а "для чого ця ситуація потрібна" та "чому ця болюча ситуація навчає"...
Якщо є можливість, почніть довготривало, повільно бігати на природі, або багато та швидко ходити. Під час бігу відбувається не лише фізичне оздоровлення, але оздоровлюються під час фізичних навантажень і сама душа.
Спробуйте знайти людину, якій ще важче, ніж Вам і почніть їй допомагати.
Депресійні стани відступають самі собою тоді, коли знайдений основний сенс людського життя.
Відредаговано автором 17-03-2026 19:00:05