Депресія чи що ….
Добрий день.
Не зовсім розумію, що зі мною відбувається, але останнім часом у мене немає мотивації, і здається, що життя не має сенсу.
Я постійно відчуваю втому, майже ні на що немає сил. Часто багато сплю, особливо коли в голову лізуть негативні думки.
Не знаю, як з цим справитися і з чого почати. Хотілося б отримати підтримку та розібратися, що зі мною відбувається.

Відповіді психологів
Нажаль, спочатку це треба віднести до лікаря на обстеження. Якщо вже є прояви по тілу - то спочатку виключити органічни причини. А далі - від того що скаже лікар.
Доброго дня!
цитата:
ДЕПРЕСІЯ ЧИ ЩО ….
Можливо, але варто дослідити усі обставини і знайти причини ТАКОГО стану. Спочатку відвідати лікаря загальної практики, за необхідності пройти відповідні обстеження, здати аналізи, перевірити гормони.
Вже потім звернутись до психолога особисто, адже в людині усе з усім пов'язане і на усьому позначається(!) Тобто процеси в тілі відбуваються паралельно процесам на рівні думок, емоцій, та енергій.
Давайте спробуємо разом дещо з'ясувати.
цитата:
але останнім часом у мене немає мотивації, і здається, що життя не має сенсу.
Останнім часом - це відколи?
Можливо, зможете з чимось поєднати зміну свого стану - події, переживання і таке ін.?
До позначеної зміни що було з вашою мотивацією - чого прагнули? Які сенси бачили і які цілі намагались досягти?
цитата:
Часто багато сплю, особливо коли в голову лізуть негативні думки.
Тривалий і надмірний сон може бути захисною реакцію від емоційного навантаження, способом втекти від реальності і поганих думок. До речі, ваші негативні думки про що?
Ірино, Ваш стан – це один із видів тривожного розладу.
Зрозуміло, що з Вами відбувається. Але пояснити це тут не етично, можна лише на консультацїі.
Хочу відразу попередити, що самі Ви не впораєтеся.
Починати треба із психіатра. Ця проблема вирішується клінічним психологом або психотерапевтом разом із психіатром. Потрібна фармокологічна підтримка роботи психолога.
Доброго часу доби!
Те, що ви описуєте, може говорити як про депресивний стан, стан після тривалого стресу, так і про емоційне вигорання чи індивідуальні особливості вашої психіки, або тривожні розлади, або схильності до глибокого переживання або підвищеної чутливості, або гормональних порушеннях...багато чого може бути.
Щоб краще зрозуміти, що саме відбувається, потрібна індивідуальна діагностика у психотерапевта і обстеження у сімейного лікаря. Це допоможе визначити, чи йдеться про реакцію на стрес, депресію, чи про інші фактори.
То що ви можете робити вже, це повернутись до базових речей , які допомагають стабілізуватись - налагодити режим сну, харчування, фізичну активність і мінімальні соціальні контакти.
Відредаговано автором 20-10-2025 00:53:34