Не склалось
Доброго дня! Багато років я не маю чоловіка. Колишні стосунки остаточно закінчились з початком карантину. Після були спроби зі сторони колишнього, але мені то вже було не потрібно. Він пив, бив і все у такому дусі(. Пройшло багато років, мені вже не хочеться на комусь відігратись, можна сказати що я прийшла у себе . Виникло бажання познайомитись з чоловіком. Тож вирішила зареєструватись на сайті знайомств. Зустрілась з одним-якось не те, через пару днів зустрілась з іншим. Як же я раділа , було наче у кіно коли після побачення аж підстрибуєш. Адекватний, ввічливий, уважний, ще й доволі симпатичний. Наступного дня запросив знов зустрітись. Але це був останній раз. Він більше не писав. Тоді я вирішила що втрачати немає чого і написала йому питання "що пішло не так? " І чому він не хоче зі мною спілкуватись. Він написав що я йому сподобалась, але він подумав що не цікавий мені тому що я не дала йому свій номер (дійсно я мабуть тупанула)., а запропонувала переписуватись на сайті. Тож я написала йому номер а він обіцяв на наступний день зателефонувати, але так цього і не зробив. Потім ми знов списались на сайті , він написав що якби я раніше зайшла на сайт то він би приїхав. Я розумію що це якась підстава, адже і номере телефону у нього мій є навіщо було писати на той сайт якщо міг напряму написати у вайбер або зателефонувати. Розумію що вся ця історія дивна і деякі його розповіді здались дивними. Але він мене дуже зачепив. Я дуже чекала що все ж таки він затефонує. І от вже другий місяць він не виходить у мене з голови. Я так повірила що я нормальна, що можу зустрічатись із нормальною людиною. Після цього у мене взагалі пропало бажання з кимось ще знайомитись. І дуже образливо що відчуття виявились не взаємними.

Відповіді психологів
Вы не написали свой вопрос и какую бы помощь вы хотели получить на сайте.
Напишу тогда то, что вижу из вашего сообщения.
Вы пережили травматичный опыт с мужчиной, который был зависим и который распускал руки, было физ.насилие.
Это тот опыт, который важно прожить, разобрать и провести серьезную работу, чтобы не оказаться снова в таких же отношениях.
Вы пишите, что вы поверили, что вы нормальная. И это грустно. Грустно, что вы в это верите только потому, что появился мужчина. Вроде нормальный. Но чтобы строить здоровые отношения, свою ценность нужно ощущать самой, не через других, не потому, что кто-то проявил интерес к вам.
По поводу сайта знакомств, то это вообще не показатель, потому что много слишком тех, кто просто развлекается, ищет подтверждение своей значимости и привлекательности и не хочет отношений. Поэтому даже десяток подобных случаев может произойти, чтобы встретить кого-то адекватного.
Но первично я бы рекомендовала вас поработать с психотерапевтом на тему вашей самооценки и прошлого опыта. Иначе каждый отказ вы будете раниться и очень сильно. Да и шансы на здоровые отношения не очень велики, если вы к себе не оч.хорошо относитесь
Марина Дудник психолог
м Ізмаїл ·
Добрий день, Таня
Так як ви не ставите конкретне питання, давайте просто проаналізуємо ситуацію з різних боків
цитата:
. І дуже образливо що відчуття виявились не взаємними.
Так, звісно, це неприємно, коли людина не відповідає взаємністю. Але, це цілком нормальна ситуація, коли не співпадають почуття. І розуміння того, що нікого неможливо примусити відчувати те, щоб хотілось - не дає скочуватися до сильних негативних емоцій, до образ. По суті, образа саме в таких випадках, коли люди ледь знайомі - це образа не на саму людину, а на завищені ваші очикування від неї. Очикування, що він обов'язково відповість взаємністю, відреагує так як вам хотілось би. Але... Він проявив себе так як проявив, як того сам бажав.
цитата:
Я так повірила що я нормальна, що можу зустрічатись із нормальною людиною.
А які критерії "нормальності" для вас? До цієї зустрічі ви не вірили в те, що ви "нормальна", а якою ви себе вважали?
цитата:
Але він мене дуже зачепив.
Чим саме він вас зачепив?
цитата:
Я розумію що це якась підстава, адже і номере телефону у нього мій є навіщо було писати на той сайт якщо міг напряму написати у вайбер або зателефонувати. Розумію що вся ця історія дивна і деякі його розповіді здались дивними
Так, Таню, ви вірно підмічаєте, що щось не сходиться між його словами, відмовками і діями. Справа часто в тому, що якщо у людини є бажання, зацікавленість то вона каже про це, про свої наміри і робить саме те, що каже. Тобто, якщо б він хотів ще продовжувати спілкування, то він би це просто робив: писав, дзвонив, запрошував на побачення... Якщо він цього не робить - дуже вірогідно, що він просто цього не хоче. І всі ці причини, які він вказує, що не дала номер телефону, що пізно зайшла на сайт - це все спроба "красиво" віддалитися.
І ще такий момент. Не всі, хто є на сайті знайомств переслідують одну мету. У кожного вона може бути своя: від легкого флірту, інтріжки, поверхневих знайомств на один раз, до серйозних цілей - знайти собі людину для довгих серйозних відносин. І про це теж завжди треба пам'ятати, що при знайомстві важливо дізнаватися дійсно ми переслідуємо однакову ціль, або ми про різне? Щоб потім не впадати в сильні розчарування.
цитата:
І от вже другий місяць він не виходить у мене з голови.
Тобто ви більше не пробуєте знайомитися? Що зараз відбувається у вас, окрім того, що ви думаєте про цього чоловіка?
і ще:
цитата:
Колишні стосунки остаточно закінчились з початком карантину. Після були спроби зі сторони колишнього, але мені то вже було не потрібно. Він пив, бив і все у такому дусі(.
Ви були в довготривалих деструктивних стосунках, дуже добре було би якраз зараз, коли ви бажаєте нових відносин, але усвідомлюєте, що хочете саме нормальних, здорових відносин із новим партнером, розібрати цю тему з психологом в індивідуальній терапії
Доброго дня!
Мужчину чтото останавливает... говорит одно - а делает другое.
И вы его объективно очень мало знаете - чтоб делать выводы - про то какой он человек.
Конечно вы увидели - как бы только часть его ( его характера)
Но человек обычно многослойный ( там много чего может скрываться)
Если он изначально - сам не знает, хочет ли с вами продолжения общения?
То зачем вам мужчина, который так сомневается в вас?
Вам просто очень не хватает мужского внимания, и потому так зацепило вас ( вы давно одна)
Ну и тактика мужчины - сначала приблизил, потом отдалил - тоже могла зацепить. ( психологически)
Тут бы вам разобраться - почему так спешите с выводами про мужчин?
И видимо у вас есть проблемы с самооценкой ( раз отказ воспринимаете так остро)
Все это на проработку с психологом.
Доброго ранку!
цитата:
Багато років я не маю чоловіка.
Напевно, існують причини. Чи знаєте ви, через що не вдається побудувати стосунки з чоловіками? Які у вас думки з цього приводу?
цитата:
Він пив, бив і все у такому дусі(.
Шкода, що подібне відбувалося з вами.
Ймовірно, ви були слабкою, без почуття самоповаги, позаяк терпіли і дозволяли до себе так погано ставитись.
цитата:
ож вирішила зареєструватись на сайті знайомств. Зустрілась з одним-якось не те, через пару днів зустрілась з іншим. Як же я раділа , було наче у кіно коли після побачення аж підстрибуєш. Адекватний, ввічливий, уважний, ще й доволі симпатичний.
Ще б пак, цей же виявися на перший погляд абсолютною протилежністю чоловіка, що пив і знущався над вами.
цитата:
Розумію що вся ця історія дивна і деякі його розповіді здались дивними.
І добре, що помітили невідповідність дій його словам.
цитата:
Але він мене дуже зачепив.
Здогадуєтесь, чим зачепив? Ось чим -
цитата:
Точніше, крихким відчуттям, що може щось гарне між вами скластись. Що ви гідні любові та теплих взаємин.
От тільки цінність жінки не вимірюється чоловіками(!) Це треба визнати.
І ваше розчарування цілком логічне... з точки зору звичного, переважно критичного ставлення до себе.
Тому це сприйняття себе потрібно змінювати. Потрібно зрощувати в собі самоповагу і відчуття самоцінності. А це шлях, який варто пройти у співпраці з психологом, розібравшись спочатку з вашим спадком, що узяли від батьків в дитинтстві.
А потім опановувати нові моделі сприйняття світу, стосунків з чоловіками і побудови здорових партнерських взаємин.
Відредаговано автором 14-10-2025 10:38:51
Добрий день.[дайте]Я так повірила що я нормальна, що можу зустрічатись із нормальною людиною.[/quote]
Цікаво, що вас змусило сумніватися у своїй нормальності? Чоловік з дивною поведінкою, який може хотів лише легких відносин без зобов'язань?
Я не знаю,на яку допомогу ви очікуєте,але вам варто звернутися до себе із запитанням, чого ви хочете і кого ви бачите поряд із собою?
Ви описуєте свій попередній досвід як абьюзивний,і травматичний, з цим вам варто почати працювати в індивідуальній роботі з психотерапевтом, щоб не залипати на дивне відношення, не шукати причини в собі і не втрапити ще раз в негарну історію.