Як позбутися думок про самогубство?
Добрий день. Як позбутися думок про самогубство? Нічого поганого в мене в житті не відбувається, але такі думки присутні вже декілька місяців. Як можна себе підтримати в такому стані?Буду вдячна за відповіді.

Відповіді психологів
Добрий день. Вам обовʼязково треба звернутися до лікаря-психіатра. Суїцидальні думки можут бути симптомом депресії. І треба медикаментозне лікування. Не ігноруйте свій стан, будь-ласка, і як можна скоріше запишіться до лікаря.
Вітаю!
Підтримаю колегу вище: суїцидальні думки - показання для консультації лікаря-психіатра.
цитата:
Нічого поганого в мене в житті не відбувається, але такі думки присутні вже декілька місяців.
Просто так на рівному місці з'явились ці думки? Чи можливо їх виникненню передувала якась подія?
Доброго дня!
цитата:
ЯК ПОЗБУТИСЯ ДУМОК ПРО САМОГУБСТВО?
Судячи з усього, ці думки не поодинокі, з'являються впродовж тривалого часу і мають нав'язливий характер.
До речі, першу їх появу з чимось пов'язуєте? Мається на увазі якісь негативні події, що сталися напередодні і десь ще півроку до того?
Поруч з вами хтось є, хто міг би вас вислухати, підтримати? З ким ви можете відверто розмовляти про себе?
цитата:
Як можна себе підтримати в такому стані?
Коли так звертаєтесь, то, очевидно, ресурсу самопідтримки на сьогодні бракує. А реальною допомогою і підтримкою, як уже наголошували колеги, може стати звернення до лікаря-психіатра або клінічного психолога. Вони можуть професійно визначити ваш стан і за необхідності призначать медпрепарати, щоби приборкати нав'язливі думки.
Пізніше буде необхідно звернутись до психолога, щоби розібратись з вашим життям, світоглядом, бажаннями і потребами, а також здатністю до саморегуляції.
Зрозумійте одразу - ці думки спричинені хворобливим станом. Це не ви якась не така. І повірте - в разі ваших правильних дій проблема зникне(!)
Вітаю. Мені дуже шкода, що вам доводиться через це проходити. Такі думки - сигнал про глибоке виснаження чи внутрішній біль, навіть якщо зовні все виглядає нормально. Ви не самі й це не означає, що з вами «щось не так».
Коли приходять такі думки, важливо одразу про них говорити - із близькими або з фахівцем. Це знижує їхню силу. Спробуйте також вести щоденник стану: фіксувати, коли думки виникають, що передувало - так ви знайдете тригери. Добре працюють техніки КПТ: описувати думку, називати її лише «думкою», не фактом, і свідомо переводити увагу на щось конкретне (дихання, предмет у кімнаті, звук).
Якщо думки стають нав’язливими або інтенсивними - звертайтесь по допомогу негайно (психолог, психіатр, гаряча лінія). Ви не повинні залишатися з цим самі.