Стращннно бісить манікюрниця
Добрий день
Я вже давно ходжу до манвкюрниці, вона гарно робить і ціна влаштовує, але постійно роздратування
Вона працює вдома, бо у неї дитина інвалід, при цьому постійно відчувається що вона намагається конкурувати і кожна тема перетворюється в проблему
Минулий раз, я не могла записатись бо вона мені написала, що їде на море і немає мість, ну якось записалась
Цей раз вона розповідала про поїздку, проблема в тому, що яку тему не заведи, починається а я а в мене … і вона хоче спілкуватись під час манікюру, вихвалятись покупками і тд, вона і суші більше всіх їсть, і на концерти ходить, і в кіно, і от на море, короче … все вона в тренді
І коли записуюсь, вона починає, а в мене все розписано, а от у мене справи, я така загата .., при тому в неї може 5 клієнток
Я вже е знаю як не відчувати негатив
І також є бровистка, яка чомусь до моєї шкіри чіпляється, при тому в мене гарна шкіра, то шкіра жирна чи комбінована на її думку, якщо є якийсь прищик вона точно нагадає при інших а від чого в тебе прищі, або ой в тебе тут прищик .. мене це страшннно дратує .. але я від бровистки можливо піду

Відповіді психологів
Оксана Николаевна Третьякова психолог
Доброго вечора, Молі!
цитата:
Не думали про те, щоб змінити майстра?
цитата:
А Ви можете сказати їй, що Ви платите їй за манікюр і не налаштовані на спілкування?
цитата:
також є бровистка, яка чомусь до моєї шкіри чіпляється, при тому в мене гарна шкіра, то шкіра жирна чи комбінована на її думку, якщо є якийсь прищик вона точно нагадає при інших а від чого в тебе прищі, або ой в тебе тут прищик .. мене це страшннно дратує .. але я від бровистки можливо піду
Звичайно, дратує. Людина порушує Ваші кордони. Ви можете попросити її не робити так?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384545 для Оксана Николаевна
Я шукала, але знайти нормальну роботу за нормальні гроші важко
Не знаю як саме так зробити?
Коли я зайнята в телефоні вона типу ображається що я не спілкуюсь з нею
Все збираюсь вдягти навушники і дивитись серіал але кожного разу незручно
А розмови з нею мені кожного разу неприємні . Бо вона не веде адекватно діалог
Молі, Ви пишете, що манікюрниця ніби "намагається конкурувати "- а як за вашим внутрішнім станом, хто з вас цю "конкуренцію" виграє?
"Вона в тренді"- що це означає для Вас?
Як би Вам хотілося проводити час під час процедури- взагалі мовчати, чи час від часу про щось незначне, чи хотілося розповідати про себе, чи взагалі якось інакше щоб все відбувалося?
Ми не можемо керувати діями іншої людини, але можемо спробувати налагодити таке спілкування, яке влаштує нас.
Як на вашу думку, що саме може заважати Вам повідомити цю дівчину про вашу незгоду з таким проведенням часу?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384553 для Наталия Горская
Мені б хотілося, щоб спілкування було більш позитивне, при тому, яку тему я не заведу, вона ніби показує, що вона не гірше, а то і краще, тобто вона виграє, бо намагається ніби мене знецінити
Наприклад, після процедури каже до чоловіка: я хочу такий чехол, купи мені (як у мене на телефоні), при тому мені чогось вона не сказала гарний чохол, наприклад
Відчуваю якусь токсичність в набивання собі ціни, недоброзичливість
Я б хотіла адекватного спілкування… але якщо ні то взагалі менше ділитися і мовчати
Але я сама люблю щось сказати, а потім жалію, бо дружнього спілкування не виходить
Знецінення-це агресія.
Реакцією на порушення ваших кордонів є злість, і так і має бути.
Дівчина вирішує певні свої внутрішні проблеми за рахунок інших- і з цим Ви нічого зробити не можете.
Але.
Є сенс проаналізувати те, що відбувається всередині Вас.
Наприклад, можна припустити, що Ви потребуєте певного підтвердження ззовні, ніби якщо чохол гарний, то хотілося б почути таку оцінку від когось ще, крім Вас самої.
Її "конкурування" Вам не байдуже, воно ніби "включає" і вашу внутрішню готовність порівнювати себе з нею.
Тобто можна припустити, що Вас чіпляє її поведінка не тільки тому, що вона дійсно токсична, а ще й тому, що всередині Вас щось ніби потребує "довести, що Ви не гірша ".
Чи включається в якихось інших ситуаціях, з іншими людьми схожий внутрішній сценарій - порівняти, хто "кращий "(або ніби хтось порівнює Вас із собою )?
І ще такий момент, "вона не гірша, а то і краща, вона виграє"- хто в це вірить?
Ви вірите в те, що вона "виграє "?
Чи може хтось інший в це вірить?
Відредаговано автором 28-08-2025 17:11:17
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384555 для Наталия Горская
Буває часом включає, також ще одна манвкюрщиія, від якої я пішла, часто хвалилася і виставляла себе успішнішою інших теж бісило
Ну хочеться адекватного сприйняття
Тобто мама постійно каже що я дуже звертаю на це увагу?
Але справді порушує кордони і це викликає агресію
Тоді як мені бути? Реагувати на такі випадки
Ну може на хвалити, але нащо казати що хоче такий самий
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384557 для Наталия Горская
Я себе відчуваю
Проблема що мої успіхи ніби знецінюють
Чи ваші успіхи можуть втратити цінність від того, що хтось їх не оцінить?
А якби були певні "сходинки успішності", де б стояли Ви, а де ці дівчата маникюрниці?
Якщо розширити коло людей- чи виникає схоже відчуття (що хваляться , знецінюють) в колі колег по роботі/навчанню?
Або серед близьких людей?
І ще. Як саме Ви визначаєте, чи людина хвалиться, чи ділиться приємними враженнями (від відпочинку на морі, наприклад)?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384559 для Наталия Горская
Ну я написала, що у людини токсичне спілкування
Буває з іншими подібними людьми теж відчуття ніби знецінюють і псується настрій
Я дуже відчуваю хто в як до мене відноситься
Вони цінність не втратять але це впливає на настрій і сприйняття коли тебе намагаються принизити .. а ти маєш якось відбиватись
На форумі складно врахувати всі деталі та зайти на глибину.
Але Вам є сенс проаналізувати свої внутрішні відчуття, "аргументи ", емоції і розібратися в тому, що саме так емоційно зачіпає.
Звісно, знецінення неприємне.
Але ж це саме Ви наділяєте певних людей "владою " проникати вглиб вашої впевненості в собі.
І тут важливо виокремити, що то за категорія людей, які так сильно емоційно включають Вас і розхитують вашу впевненість в собі.
Адже не всі люди, які не цінують ваші успіхи, зачіпають емоційно.
Напевно ж є люди, думка яких Вас не чіпляє. Важливо зрозуміти, що їх відрізняє від тих, хто тригерить.
Звісно можна просто занести людей до списку токсичних і шукати нових майстрів.
Але тут просвічує і ваше болюче місце, і варто було б його укріпити.
Для цього важливо з'ясувати всі деталі , щоб зрозуміти внутрішні причини того, що розхитує вашу впевненість в собі і щоб знайти такі варіанти вирішення ситуації, які б дозволили Вам і не порушити свою самооцінку, і отримати необхідну послугу від майстра.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384561 для Наталия Горская
Ну напевно від знайомих не дуже приємно
Потім мені важко їй аргументувати .. бо вона майстер, я прийшла за послугою і розраховую на нормальне ставлення, може тому це тригерит
Звісно, послуга, за яку платиш гроші, має задовільняти, і знецінення не входить до списку того, що очікуєш отримати.
І знов таки, можна просто знайти нового майстра, але важливо було б на цьому прикладі краще зрозуміти себе, чому вихваляння манікюрниці так зачіпають, що виникає відчуття наче вона "виграла ".
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384563 для Наталия Горская
Ну вона ж манікюрниця, а веде себе так, ніби вона вспвшніша і багатша за мене
Ну і знаєте, манікюрниця, яка хоче підкреслити, що вона їде на море, с я наприклад ні (не казала їй), виглядає дивно
Тобто вона нижче по статусу, а постійно намагається поннувстмся
Я розумію що це відсутність інтелекту
Але справа в тому що вона постійно конкурує
" відсутність інтелекту "- це вже знецінення з вашого боку)
Адже ніхто не міряв її інтелект, а в даному випадку, її інтелекту вистачило, щоб поїхати на море (так спланувати свій бюджет).
Поняття "статус" достатньо умовне, і в кожного своє, як і "успіх ".
І тут важливо не те, що хоче і думає манікюрниця, а те, що в цьому зачіпає Вас.
Вона може щиро радіти з своєї поїздки і ділитися враженнями.
Але Ви це сприймаєте, як "вихваляння "., та протиставлення Вам.
А чому вона не може поїхати на море?
Це ж не палац купити, це просто звичайне море?
Як тут впливає "статус" або "успіх "?
Чому вона не може бути багатшою?
Може її забезпечує чоловік , їй не треба багато працювати і вона обрала робити манікюр, щоб "чимось зайнятися "?
Життя інших людей може бути будь яким. Людина може хотіти розповідати про те, чим пишається, або чому радіє .
Але чи має це емоційно включати?
Як виявити саме "вихваляння "?
Як Ви визначаєте для себе "статус" людини?
Що туди входить, які критерії?
Чи дратує Вас, коли людина насправді "багатша " розповідає про свої успіхи?
Чи тільки дратують ті, хто відчуваються Вами, як "нижчі за статусом ", ніби як вони спеціально дражнять (може навіть перебільшують і прибрехують для цього)?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384565 для Наталия Горская
Так, я для себе багато чого визначаю, але я в пості написала про що мова, і це мені потрібна допомога справлятись з неприємною людиною, доволі обмеженою і токсичною, ви ж замість цього для чогось звинувачуєте мене, теж доволі токсично
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384565 для Наталия Горская
Ні, не умовне, статус манікюрниці ніколи не буде високим, бо це манікюрниця, ще й доволі обмежена і тупа
Не може манвюрниця бути багатою
В чому Ви бачите моє "звинувачення "?
І в чому "токсичність "?
Тут Ви можете висловитись абсолютно відверто, тут ніхто не знецінить ваші почуття.
Я написала багато питань.
Можливо певні з них сприймаються Вами як недоречні до описаної Вами ситуації- поясню: це спроба дістатися справжніх глибинних причин.
Бо, як я казала, справа не в токсичному майстрі, якого можна замінити на іншого, а в тому, щоб точно знайти той тригер, який вмикає вашу реакцію "відстояти свою значимість ", причому перед людиною, яку Ви ж самі вважаєте "нижчою за статусом ".
Щоб зрозуміти "як допомогти" важливо точно зрозуміти "з чим потрібна допомога ".
З того, як Ви відреагували на мої питання, можна помітити, що Вас дратує навіть припущення того, що "манікюрша" і Ви можуть кимось зрівнюватись в "статусі ".
І це не про "токсичну манікюршу" а про якісь ваші внутрішні больові моменти, які можуть впливати на підвищену емоційну реакцію в певних ситуціях.
Оксана Николаевна Третьякова психолог
цитата:
Чому Вас так турбує те, що вона може образитися? Ви платите їй за послугу. Хіба Ви обіцяли їй бути подругою?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384571 для Оксана Николаевна
Так, але я ніби відчуваю себе винною і що мушу з нею спілкуватись .. не можу зайнятись своїми справами якось незручно
"Ні, не умовне, статус манікюрниці ніколи не буде високим, бо це манікюрниця, ще й доволі обмежена і тупа
Не може манвюрниця бути багатою"
а можно вопрос - а у вас какая профессия?
"Так, я для себе багато чого визначаю, але я в пості написала про що мова, і це мені потрібна допомога справлятись з неприємною людиною, доволі обмеженою і токсичною, ви ж замість цього для чогось звинувачуєте мене, теж доволі токсично"
А может вы просто манипулируете - и не хотите слышать правду про себя??
И все неудобные для вас вопросы или ответы - сразу воспринимаете агрессивно и токсично.
Может - это вы не умеете выдерживать критику, и слышать другую точку зрения.
И может, на самом то деле - нет у вас сильных успехов - потому вас так треггирит, чужой успех мастера по маникюру.
( это так на подумать вам)
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384573 для Ірина Миколенко
Можливо ви такий собі психолог і вам не місце на сайті? Бан