Не можу забути людину
Доброго дня, можливо ви порадите що робити, я не можу забути одну людину вже 9 років, намагалася його забувати а коли починала спілкуватися з іншим хлопцем він найбільше мені йшов у голову, також були випадки коли я відчувала що щось сталося, він навіть періодично мені снився (так і було в його житті проблеми, де потрібно було грошей), хоча я з ним не спілкуюся але чомусь це відчувала. Ми з ним не зустрічалися але ми були закохані одне у одного, далі з певних причин ми не спілкувалися. В голові постійно його ім\'я і дуже багато спільних знаків у житті відбуваються (пісня, певні вислови, навіть його ім\'я я витягала декілька разів, коли ми гадали з дівчатами). Я не знаю що в таких випадках робити, розумію що це смішно читати але так, таке в житті буває і тут я не знаю що собі порадити.

Відповіді психологів
Доброго вечера!
Грустная история...
Вы тоскуете за ним да?
Вы видимо, не как не можете его отпустить - потому что, не прожили эти все глубинные чувства к нему... и не отпустили.
Не закрыли Гештальт с ним - это называется.
Как не прожитая история с ним вас держит - потому что, реальных отношений с ним не было как пары ( если я правильно поняла вас)
А так хочется прожить с ним свою историю полноценно! Это и держит!
Плюс видимо никто - так за 9 лет и не смог переплюнуть эти чувства к нему, с мужчин видимо у вас.
( предположение)
" Ми з ним не зустрічалися але ми були закохані одне у одного, далі з певних причин ми не спілкувалися." - по какой причине вы с ним не могли быть вместе практически? ( он женат или у него была девушка? или разные страны? Или разница в возрасте? Или против были родственники?)
У вас хорошая интуиция видимо - вы его на расстоянии чувствуете.
Ну и сами еще не отпустили его психологически.
И не начали жить новой жизнью.
Что у вас в личной жизни? Есть мужчина? Эти 9 лет - как вы жили вообще? Чем занимались?
И такой вопрос - ( неожиданный) вы уверены, что он вас действительно любил?
И что это не было вашей фантазией?
Может у него была влюбленность или влечение к вам или дружба?
( это важно прояснить - для понимания ситуации)
Ваш мужчина он какой - можете его описать характер? ( тот кого не можете забыть)
Есть ли между вами чтото общее? А что разное в характерах?
И еще вопрос - почему перестали с ним общаться? И кто первый разорвал общение?
С этим всем, однозначно лучше идти к психологу - и пытаться закрыть этот давний Гештальт.
Или хотя бы, понять как с этой тягой к нему жить - не раня при этом себя.
Ііноді наша пам'ять чіпляється не стільки за людину, скільки за ті почуття, які ми з нею колись пережили. У вас не було реальних стосунків, але було відчуття закоханості й особливих емоцій, саме їх прагне ваша психіка, а не конкретного хлопця.
Сни також не завжди є "знаком долі". Як писав Фрейд, вони складаються з прихованих бажань. Можливо вам бракує ніжності й близькості, це приходить в образі того хлопця .
Які відчуття Ви хочете повернути?
Спробуйте техніку "заміщення образу": коли виникає його ім’я чи спогад, подумайте "що я хочу відчути зараз?" і знайдіть спосіб отримати ці емоції у сьогоденні- знайомства, подорожі, творчість
Дев’ять років показник сили пережитих емоцій. Але це підказка: чогось бракує. Усвідомте що саме і рухайтесь до цього, тоді минуле перестане тримати
Доброго ранку!
цитата:
НЕ МОЖУ ЗАБУТИ ЛЮДИНУ
На звичному рівні таке явище ніби говорить про сильні почуття, які не відпускають. І це правда. Однак лише частина правди.
А друга частина - з нею складніше. Потужний образ того хлопця у вашій емоційній пам'яті мовби тримає вас на кілку, на прив'язі, не даючи змоги рухатись вперед. Зустріти нове кохання і створити взаємини, що будуть вас розвивати, з одного боку, і насичувати радістю та новими враженнями - з іншого.
Можливо, десь на глибині своєї свідомості ви не вірите у нове кохання. Ідеалізація в уяві того хлопця і того, що потенційно могло відбуватись між вами, проте не сталося в реальності, міцним фронтом стали на захисті минулого(!)
цитата:
Я не знаю що в таких випадках робити, розумію що це смішно читати але так, таке в житті буває і тут я не знаю що собі порадити.
Треба розібратись в тому механізмі. За допомогою психолога відновлювати об'єктивне сприйняття реальності, причому як в минулому, так і в теперішньому. Досліджувати, де було насправді, а де спрацювала ваша уява, бажання, сподівання тощо.
В цьому процесі відбувається переосмислення, а на його основі перепроживання почуттів з виходом на прийняття. Зрештою, ви його не забудете. Просто спогади про ваше минуле залишуться на своїй поличці вашої пам'яті, як приємна згадка, як частина вашого досвіду. Вони перестануть вас турбувати.