Як знайти відповідь
До війни в мене були улюблені російські пісні і фільми. Зараз пісні не слухаю російські, і немає бажання їх слухати. Але є улюблені фільми чи серіали з російськими акторами, навіть такі які робилися в Україні, наприклад серіл пес дуже подобається, і деякі серіали 4 серійні. Зараз часом дуже хочеться подивитися фільми які колись подобалися, і є бажання подивитися чи є нові фільми улюблених російських акторів. Але через то шо в Україні війна через росію, сама себе мучу питаннями чи можна дивитися фільми які подобаються з російськими акторами. Знаючи скільки людей померло через росію, скільки людей в полоні часом собі задаю питання чи правильно роблю коли дивлюся ті фільми. Як знайти відповідь якщо дуже фільм подобається але з російськими акторами?

Відповіді психологів
Доброго дня!
цитата:
Як знайти відповідь якщо дуже фільм подобається але з російськими акторами?
Можливо, варто подивитись, яку позицію по відношенню до агресивної війни проти України займають ті актори?
Не така вже таємниця, хто там путіністи та українофоби. Здебільшого свої антилюдські погляди вони не приховують, навіть навпаки розпалюють ненависть де тільки можуть.
Добрий вечір. Багато хто з нас виріс на російських фільмах і піснях. І те, що зараз це викликає у вас внутрішній конфлікт нормально.
Дозвольте разом з вами дослідити ваші почуття..Що для вас означає перегляд цих фільмів зараз?
Ви підтримуєте сучасне російське кіно(переглядами, підписками) чи йдеться про старі стрічки?
Чи можна знайти альтернативу, що не викликає внутрішнього болю?
Як ви себе почуваєте після перегляду ?
І головне: чи дозволяєте ви собі бути живою людиною, а не ідеальною картинкою?
Ваша чесність і біль уже свідчать що ви на боці світла. З повагою
Доброго дня!
Напевно - це питання задавали собі багаото хто з нас!
Як залишити минуле в минулому... ( навіть якщо воно колись подобалось та ємоційно чіпляло за душу)
Але реальність - показала нам всім інше обличчя росії...
Тут у кожного свій вибір и відповідальність - у кожного свій час, щоб дозріти до такого кроку - що взагалі відвикнути від минулого та російского...
Так шо, я не раджу вам сильно себе картати - себе за це.
Але і частіше собі нагадувати - яку ціну ми всі платимо - за минуле з росіею ( спеціально пишу з маленької букви)