Раніше писав та тепер подробиці
Я зізнався в коханні своєму психотерапевту через СМС. Ми не бачилися три роки, а в останні роки переписувалися рідко, переважно з питань ліків і консультацій. Вона завжди добре до мене ставилася, навіть коли я був у лікарні, приносила свою бритву на моє прохання.
Пізніше я дізнався, що у неї є хлопець. Вона прочитала моє повідомлення, але нічого не відповіла й просто лягла спати. Вже о пів на другу ночі я написав ще раз, що якщо щось пішло не так, то зробимо вигляд, що нічого не сталося, і продовжимо спілкування як раніше.
Після цього, схоже, вона запідозрила якісь проблеми в моїй сім’ї та зателефонувала моїй мамі. Після їхньої розмови всі раптом стали дуже спокійними та лагідними зі мною. Я перевірив історію вхідних дзвінків у телефоні матері, і вона була очищена, хоча раніше вона такого не робила.
З того часу психотерапевт так і не відповіла на моє повідомлення. Тепер мені соромно перед нею і страшно знову з нею спілкуватися чи навіть просто потрапити їй на очі. Як перебороти страх і хвилювання?

Відповіді психологів
Доповнення від автора питання ·
Я хочу продовжити спілкування
Марія Радченко психолог
Дніпро ·
Доброго вечора.
Пам'ятаю Ваш минулий допис. Любовний перенос в терапії - часте явище, і цілком нормальне. Бо на психолога чи психотерапевта клієнти можуть проектувати свої емоції, бачити в терапевтові значущу фігуру, варту довіри. А також намагатися компенсувати певні емоційні дефіцити, тобто очікувати від психолога чогось, чого не вистачає в реальному житті.
Психолог в такому випадку не має права відповідати клієнту взаємністю та робити якісь жести романтичного чи сексуального характеру, бо це суперечить професійній етиці. Потрібно обов'язково обговорювати з клієнтом його переноси (проекції зі своєї уяви та з реального життя на психолога), бо це дуже цінний матеріал для аналізу, перш за все, особистісної динаміки, динаміки стосунків та емоційних потреб клієнта. Тобто, нормально якщо психологиня Вам не відповіла одразу, але з її боку було б добре запропонувати Вам обговорити Ваші переживання на наступній сесії з нею. Бо це явно не формати переписки чи телефонної розмови, тому що містить особисту інформацію про Вас.
Далі по тексту в мене чогось одні питання та жодної відповіді.
Психологиня зателефонувала Вашій мамі. З приводу чого? Адже Ви повнолітні, і якщо Ви повністю дієздатні (над Вами немає юридично оформленої опіки), то самі за себе відповідаєте, і психолог не має права обговорювати з Вашими родичами щось, що відбувається у Вашій з нею терапії. Навіть якщо клієнт неповнолітній, особисті подробиці з консультацій розкривати не можна, за винятком випадків, коли щось загрожує життю клієнта (наприклад, ризик самогубства), або клієнт порушив закон.
Ви не суїцидальні, закон не порушувати (нема закону, який би забороняв Вам закохуватись в своїх психологів). Якщо у Вас загострення ментального розладу, то про це повинен був повідомляти не психолог, а психіатр, і в першу чергу не Вашу маму, а Вас особисто. І те, що Ви дивилися історію дзвінків в телефоні мами, говорить про недовірливі стосунки у Вашій бальківській родині. Коротше кажучи, ситуація по меншій мірі дивна.
Стосовно бритви, то в психіатричних лікарнях ці предмети заборонено мати при собі суто з мір безпеки, щоб пацієнти собі не нашкодили. Тобто, навіть якщо Ви було в здоровому глузді і просто хотіли поголитися, дії терапевтки тут контроверсійні, бо на ній була б відповідальність, якщо б Ви (або інший пацієнт) використали бритву не за призначенням.
Щодо Вашого бажання спілкуватися з психологом далі. Підозрюю, що це радше перенос, який відчувається як симпатія до неї як до людини, аніж бажання працювати з нею як з психологом і надалі. В голові клієнта ці дві речі можуть перемішуватися, задача ж психолога - їх розділяти та дотримуватися професійної етики.
Також в мене виникло багато питань. Який у Вас діагноз (якщо Ви готові його оприлюднювати) ? І чи знаєте Ви свій діагноз взагалі? Яка була причина госпіталізації (чому Ви потрапили в лікарню)? Які у Вас відносини з батьками?
І окремо я б рекомендувала, за можливості, змінити психолога, бо тут дуже спірна професійна етика з її боку.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 377420 для Марія Радченко
Психіатр сказала що в мене просто психоз і все . Тобто суїцідальні думки та галюцинації типу ріжу себе та тече кров з горла. Більше нічого.Важає мене розумним.
Доповнення від автора питання ·
Вона приносила бритву з дому.
Доповнення від автора питання ·
Вона говорила типу якщо що то я завтра принесу
Доповнення від автора питання ·
Питання як перебороти хвилювання в спілкуванні
Доповнення від автора питання ·
Як потрапив ? В окупації чогось накрило.
Російські бойовики до мене добре относилась. Чогось. Українці з Донецька (днр.лнр)були також під прапором Росії воювали. Я як виїжджав то на контроль пропуску російські солдати обшукували. Я виложив документи. А там з собою був військовий білет. То він спитав що це , я кажу нічого. Він подивився. На мене , навіть в руки не взяв . Каже ну ладно. Я собрав вещи і ми поїхали .
Доповнення від автора питання ·
Старанно що нічого мені не зробили
Доповнення від автора питання ·
Я як приїхав в Україну мені психолог волонтер сказала що мені повезло. Але не сказала чому , хоть. Я нічого і не розказував
Марія Радченко психолог
Дніпро ·
Якщо у Вас психоз, то головне, - щоб Ви регулярно спостерігалися в свого психіатра і приймали ліки за його призначенням. А також лягали в лікарню в періоди, коли у Вас загострення (галюцінації, тощо). Коли Ви в лікарні, при Вас не повинно бути ніяких гострих предметів (бритви, ножиці, тощо), щоб собі не нашкодити, якщо у Вас буде змінений стан свідомості.
З блокпостом ДНР дійсно пощастило, що Вам нічого не зробили, коли знайшли у Вас військовий квиток. Основне зараз - берегти себе та лікуватися.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 377429 для Марія Радченко
Та питання не в цьому.
Питання як перебороти хвилювання в спілкуванні з людиною
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 377429 для Марія Радченко
Вирішив написати...🫣 Побачім що буде... Завтра напишу ...
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 377429 для Марія Радченко
Сказала треба прекратить общение 😭
Я сказав що ще приїду до неї
Доповнення від автора питання ·
Питання в общем як не волноваться коли явлюсь до неї
Доповнення від автора питання ·
Написала що я не розрішала мені звонить или писать. Еслі будете написувати то обратиться в полицию.
І що тепер ?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 377429 для Марія Радченко
Марія що ви порадите ?