Майже нема лібідо
Вже 7 років в стосунках, останніх декілька лібідо максимально низьке, декілька років приймала КОК, але в листопаді 25року, перестала приймати, але ситуація з лібідо не покращилася, взагалі як будь то стало гірше, да в нас стосунки не найкращі, і маю багато втоми, але хочеться щоб бажання все-таки було

Відповіді психологів
Вітаю!
Ви заначаєте, що
цитата:
Майже нема лібідо
тобто Ваші сексуальні бажання, можна сказати, "перебувають уві сні". Шкода, я співчуваю Вам.
Водночас наявність цієї проблеми змушує шукати відповідь - а чому таке відбувається?
По-перше, уточніть, з якою метою приймали КОК? Адже ці препарати рекомендують приймати через цілу низку причин, де їх протизаплідна функція далеко не єдина...
цитата:
да в нас стосунки не найкращі, і маю багато втоми, але хочеться щоб бажання все-таки було
Ось це Ваше визначення містить в собі підказку, в який бік треба рухатись, аби спочатку зрозуміти причини ослабленого лібідо, а вже потім шукати дієвий спосіб вирішення проблеми.
Для мене у Вашому речені/погляді на ситуацію міститься протиріччя. Ба більше, напевно, конфлікт. Який? Між чим і чим? Відповім - між вашим станом втомленої молодої жінки на фоні не радісних взаємин, з одної сторони, і бажанням мати повноцінне сексуальне життя - з іншої(!)
Треба усвідомити важливий принцип - в організмі людини усе з усім ВЗАЄМОПОВ'ЯЗАНЕ. Бажання з емоціями та думками, загальний стан з рівнем енергії і так далі. Тобто, коли на якомусь рівні людина страждає, то це обов'язково відбивається на інших рівнях. Говорячи прямо, невдовлення стосунками, особливо тоді, коли накопичується тривалий час, на додачу з фізічною і моральною втомою - МОЖУТЬ суттєво пригнічувати сексуальний потяг(!)
Йдучи за цією логікою, варто прибирати негативні фактори, що пригнічують лібідо. Для цього звертаються до психолога. Що Ви, власне, і зробили. Тут на форумі отримаєте первинні поради. Завдяки їм зможете зробити вибір фахівця і звернутись до нього особисто - очно або онлайн.
Передумовою є обстеження у лікарів - гінеколога, в першу чергу. Можливо, знадобиться здати певні аналізи. Якщо тілесних причин не буде знайдено, тоді до психолога. Вірте, Вам обов'язково допоможуть. Ну і Ви також робіть виважені кроки.