Ми розійшлись бо у мого хлопця зникли почуття
У нас була лгбт пара 2 хлопці, ми по тихеньку розвивались, але мій партнер був відкритий гей, а про мої відносини ніхто з рідних не знав. Ми прозустрічались 2.5 роки, я його сильно люблю, намагався завжди його ставити на перше місце приділяти увагу і турботу. В якись момент він став більш вілнішим через те що в нього зявилось бронювання, а я майже весь час був дома і працював.
З часом я почав відчувати що він не приділяє мені достатньо уваги, часто хоче побудти без мене і каже шо хоче побути один, хоча в цей момент він може зустрічатись з новими знайомими і навіть їздити до них в інші місця, я спробував обговорити цю ситуацію і він сказав що все добре. Так тривало десь місяці 4 і я в решті решт наважився серйозно поговорити і сказав давай спробуємо щось змінити, на що він відповів ні нам потрібно розійтись, я намагався запропонувати якісь компроміси і дати один одному місяць, щоб пропрацювати стосунки, обговорити всі наші проблеми і намагатись змінитись, але він не захотів. Він сказав шо перегорів і в нього до мене дружні почуття. Мені дуже важко тому що я дійсно його люблю, основною причиною розриву по його словам стало те, що він не бачить спільного майбутнього зі мною.
Я хочу якось повернути ці стосунки і готовий до змін, але що мені робити ?

Відповіді психологів
Доброго дня. Дуже шкода, що Вам довелось зіткнутись з таким одностороннім завершенням стосунків, це буває дуже і дуже не просто.
З Ваших слів видається, що Ви і до цієї розмови про розставання були готові йти на зустріч, докладати зусиль і відверто говорити з партнером. Проте зараз, ця відвертість особливо важлива, враховуючи Ваші останні речення.
цитата:
- звучить наче Ви переконані, що Ваші зміни можуть повернути стосунки. Чи правда це так?
Звідки у Вас думка, що Вам потрібні ці зміни?
Важливо прояснити про яке "спільне майбутнє" йшла мова, яким Ви його бачили, і якщо почуття партнера стали "дружніми" чи може бути ще спільне майбутнє??
Ці питання може не дуже про те, що Вам власне робити, але це одні з тих питань з яких важливо почати і бути відвертим з собою.
Це може бути не просто, але і Вам не обов*язково проходити це самому.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 391317 для Яна Дмитрівна Кузик
Дякую за відповідь
Про спільне майбутнє, він хотів планувати на 5-10 років наперед, я ж у свою чергу не можу так завчасно шось планувати, оскільки не знаю, що може бути зі мною завтра і я не звик просто говорити, а потім цього не робити, я завжди показую своє ставлення не словами, а діями в цьому була наша рощбіжність.
Стосовно дружніх почутів, то він сказав що в нього зникла пристрасть до мене і почуття є, але вони більше як дружні.
Стосовно змін то так, я люблю цю людину і готовий заради неї змінюватись, тим паче, що я сам запропонував обговорити всі наші проблеми і щось змінити, щоб двоє почували себе люблячими в цих відносинах