Хлопець відчуває симпатію до подруг
Добрий день. Я (23 р) з хлопцем (24 р) зустрічаємось вже 8 років. Пів року тому хлопець почав лікування антидепресантами (депресивний епізод) і почав змінюватись - з його слів «ставати собою», бо все життя наче ховав своє істинне Я. Він став зовсім іншою людиною (раніше був більш пасивним, я була на першому місці в стосунках і в його житті), зараз він обирає себе в першу чергу і намагається розкриватись, шукати те, що йому подобається і тд.
Він признався, що все спільне життя відчував фрустрацію, бо відчував симпатію до дівчат, але нічого не міг з цим зробити, бо був в стосунках. І тоді в нього зʼявилась подруга С. (24р), з якою він гуляв і відчував себе собою (зі мною так не міг, бо я не така відкрита, впевнена в собі і тд) і він почав відчувати до неї симпатію. Було підняте питання, що йому потрібна(!) в житті поліаморія (він бачив свій комфорт коли поруч ще два партнери і всі одне одного кохають), але питання закрилось його висновком (за допомогою сімейного психолога) що таким чином він хотів закрити те, чого не вистачає в мені як в партнері (типу мої риси характеру + її = ідеальні стосунки). Перед цим висновком ми були на межі розриву стосунків (бо його бачення не поєднувалось з моїм), і в тому стані він писав їй що вона йому подобається, але вона не відповіла взаємністю, вони залишились друзями. З цим питанням наче вирішилось, але через місяць зʼявилась нова криза.
В нього зʼявилась нова подруга Н. (16 р), яка знову, як і перша, проявила до нього прийняття та увагу, вона також відкрита, впевнена, і в хлопця знову зʼявилась симпатія, тепер і до неї. Опускаючи дуже багато моментів, він відчуває симпатію до них обидвох. Також були розмови (і він наче це підтверджував) що його реакція на прийняття відбувається тому, що в нього немає такої опори в собі. В ході сімейної терапії поки що прийшли до точки, що я не відчуваю безпеки і впевненості, що мене обирають, але він хоче продовжувати з подругами спілкуватись (спілкування, обійми, можливий сексуальний досвід в трьох).
Коли зʼявлялись ці подруги, він багато уваги приділяв їм, наче відділяв мене він їх спільного світу, не розповідав про що переписуються (хоча я через тривожність дуже багато про це просила).
Питання що саме він відчуває? Це компенсація? Як вибудувати довіру та комунікацію між нами? Як вибудувати йому комунікацію з дівчатами, щоб це була тільки дружба, і я почувалась спокійно, знаючи що він дружить з подругами, до яких відчуває симпатію?
Я не вказую дуже багато нюансів, це дуже багато інформації, але сподіваюсь наданої інформації буде +- достатньо, за потреби авжеж надам більше інфо. Дякую!

Відповіді психологів
Добрий вечір! Ви не можете переробити або якось правильно налаштувати спілкування вашого хлопця з іншими дівчатами, це тільки його зона відповідальності та его особистий вибір.
Враховуючи його розмови про секс утрьох і постійну закоханість, ніякою дружбою тут уже й не пахне. У дружби є чіткі кордони. У його ж випадку ці подруги, просто легальний спосіб шукати романтичні стосунки, емоції, а в перспективі й секс на стороні, залишаючись при цьому в стосунках із вами.
Поки він сам не захоче зупинитися і не зрозуміє, що не можна отримати все й одразу без наслідків, будь-які ваші спроби навчити його правильно дружити або щось проконтролювати він сприйматиме як тиск і контроль, а для вас це перетвориться на нескінченне стеження.
Зараз у ваших стосунках нажаль, немає безпеки, тому ваша тривога, бажання читати переписки та паніка, абсолютно нормальна, здорова реакція на те, що відбувається. Щоб узагалі відчути хоч якусь опору, вам потрібно змістити фокус із нього на себе. Ви зараз занадто глибоко занурилися в його психологічний розбір, ходите по сімейного терапевта, розкладаєте по поличках його депресію, шукаєте виправдання йому. Але поки ви так сильно зайняті порятунком та розумінням його, ви втрачаєте себе. Так, у нього криза, він шукає себе, але намагається розширити свої кордони за рахунок ваших, ламаючи вас. Йому дуже хочеться класну і зручну схему щоб зберегти вас як стабільний, безпечний, рідний тил але при цьому мати повну свободу гуляти й фліртувати з іншими дівчатами. Чи влаштовує це вас?
Довіра між вами повернеться тільки в одному випадку, якщо він прийме доросле рішення і візьме за нього відповідальність і зможе когось обрати..Поки ви виправдовуєте його кризу і терпите, йому зручно і змінюватися немає сенсу. Ваша відмова грати в цю гру - це головний важіль впливу.