Вітаю. Мене останнім часом турбують панічні атаки та тривожність
У стресових ситуаціях в мене починаються панічні атаки тобто в мене трясуться руки й ноги іноді буває відчуття ніби повітр*я не вистачає . Також починається тривожність і з причинами і без тобто я постійно накручую себе щоб не відбувалось. Хочу зрозуміти як з цим так би мовити боротись )

Відповіді психологів
Добрий день. Погоджуюсь з колегою, схоже, що нервова система реагує на перенапруження.
Коли починає трясти, або не вистачає повітря — спробуйте не боротись з цим, а “заземлити” себе: повільно видихайте, дивіться навколо й назвіть 5 предметів, які бачите, відчуйте ногами підлогу. Це допомагає мозку відчути безпеку.
Від перевантаження допомагають режим, сон, спорт, природа, вираження емоцій (ведення щоденника). Якщо ваш стан стає частим — краще попрацювати з психологом, бо з цим реально можна впоратись. Згодна КПТ чудово працює у цій темі.
А не треба з цим боротись. Панічні атаки - це індикатор, який показує, що у вас накопичилось занадто багато страхів, які ви намагалися ігнорувати, задавлювати в собі, іншими словами з ними боротись. Все це накопичення у результаті прориває панічними атаками, з якими ви намагаєтесь ..... боротись)
Замкнене коло
Доброго вечора, співчуваю вам. Це страшно. Ніби немає опори. Варто спочатку навчитись з панічною атакою взаємодіяти. Коли з вами це виникає, спробуйте знайти місце, де є люди і можливо присісти. Так ви відчуєте тілесну опору і те, що поруч люди - деяку безпеку. Потім зміщуйте фокус уваги у зовні, на різні предмети, можете навіть рахувати. Можете себе ущипнути. Потерти мочки вуха, наприклад, щоб відчути тілесно. Або в медтехніці продаються різного роду масажні прилади, спитайте. Через тіло вам легше буде переключати увагу з токсичної тривожності на тілесні відчуття.
цитата:
У стресових ситуаціях в мене починаються панічні атаки тобто в мене трясуться руки й ноги іноді буває відчуття ніби повітр*я не вистачає .
Ніяк. Важливо "подружитись" з цим, з собою такою на даний момент. А взагалі якщо захочете глибше розібратись, тоді вам у терапію вчитись помічати своє життя.
цитата:
Хочу зрозуміти як з цим так би мовити боротись )
Лолита, из того, что Вы пишите, можно сделать вывод, что у Вас тревожное расстройство личности.
А вот наличие панических атак под вопросом. Скорее всего, у Вас во время стрессовых ситуаций происходит вегетативный криз. Различие панических атак и вегетативного криза - это очень тонкий момент, о котором знают не все психологи.
И в данном случае бесполезно работать с симптомами, нужно выяснить причину Вашего состояния.
Нужно обратиться к психологу, умеющего работать с тревожными расстройствами, провести диагностику и затем уже можно будет давать рекомендации.