Не хочу навіть чути за колишнього
Доброго дня.
Я пішла від чоловіка і зараз живу з донькою 6 років окремо від чоловіка вже 2 місяці.
Пішла бо не змогла пробачити і пережити всі його жахливі вчинки, найгірша з яких, те що він мене сильно побив (це було лише раз і він був п'яний і не пам'ятає, але це все ж було).
Після цього вчинку я прожила з ним ще 4 роки, думала зможу пробачити, але не змогла, мені дуже часто снилися сни де він мене б'є, прокидалася серед ночі в сльозах.
Окрім цього було багато всякого, занадто ревнивий (хоча за всі мої 32 роки він мій перший і єдиний чоловік в плані сексу), постійно казав, що я нікому окрім нього не потрібна (особливо батькам), не підтримав коли була післяпологова депресія.
Останньою краплею було те що, він сказав що розчарований в мені бо я зняла ВМС і не хочу ставити нову, бо як же займатися сексом, якщо він не любить з презервативом (в мене через цю ВМС були дуже сильні проблеми зі здоров'ям і тому я більше не хочу).
Тому все ж пішла.
Спочатку вмовляв пробачити, був наче такий хороший, коли це не спрацювало, його переклинило на інший бік.
Зараз він пускає про мене слухи, наче я пішла до любовника, також каже, що я пускаю про нього слухи, що він мене згвалтував (я цього не роблю).
Всі наші знайомі на його боці, бо він же бідний покинутий такою шалавою жінкою, яка ж ще такі страшні слухи пускає.
А я навіть нікому не казала, що він мене побив.
Мені дуже образливо, це так неприємно коли про тебе брешуть.
На цьому фоні погіршився стан здоров'я, не можу спати, постійна тривого, серцебиття, останні дні тисне там де серце.
І найгірше, що я не можу повністю вичеркнути його зі свого життя, бо в нас є донька.
Вона його любить, він її теж (хоча як батько став себе проявляти лише як я сказала, що йду, а до того він був з нею просто в одному житлі, але не приділяв їй уваги).
Я не хочу через свої образи лишати дитину батька, але і про нього чути не хочу.
Я його ненавиджу за все, що він мені зробив і продовжує роботи, я його боюся.
В нього ПРЛ, його цей діагноз лікар поставив.
Він реально якийсь не і собі, сам видумав, що я всі говорю, що він мене згвалтував і сум цей слух пускає.
Колись під час сварки, коли він намагався мені довести, що мені ж з ним чудово жилося, окрім іншого я сказала, що навіть в сексі (особливо це стосується анального сексу) в мене було відчуття, що він мене гвалтує, бо я не хотіла, а він тиснув і ображався, якщо відмовляла.

Відповіді психологів
цитата:
Так, я поважаю себе за те, що пішла - це найкраще рішення за все моє життя.
Що тут скажеш? Чудово, що Ви обираєте себе(!)
цитата:
Я вже звернулася до лікаря, чекаю на обстеження і консультацію, бо розумію, що впершу чергу я маю піклуватися про своє здоров'я, бо я мати своєї доньки і я їй потрібна (бо як зі мною щось станеться, то вона залишиться з неадекватним батьком).
Помічаю, що Вам притаманний дуже конструктивний і виважений підхід))
цитата:
Оточення є, але чоловік спеціально робить все можливе, щоб від мене відвернулися всі.
Він може робити усе, що завгодно, зважаючи на його діагноз. Однак це зовсім не означає, що Вам потрібно відмовлятись від спілкування з тими, для кого Ви цінні та важливі...
цитата:
Я вже заблокувала його всюди, щоб він не міг мені навіть написати (бо навіть повідомлення від нього стосовно доньки викликає в мене тривожність і серцебиття.
Цей крок, на мою думку, об'єктивно потрібний. Однак на 100% зачинитись від світу все одно не вдасться. Потрібно навчитись витримувати тиск, в тому числі і власних емоцій, щоби діяти усвідомлено і конструктивно. З формуванням такої спроможності може допомогти психолог. Чи розглядає Ви необхідність звернення до спеціаліста?
цитата:
Просто я знаю його, він не заспокоюється, поки мене не доканає.
Я б не перебільшував таку перспективу. З часом його неодмінно попустить. От побачите.
цитата:
Я насправді його боюся, бо вже знаю, що очікувати можна що завгодно.
І найважче, що є донька, яка все ж тримає мене біля нього.
Відчуваю, що страх затискає Вас у обмеженому полі вибору. Між тим не все так критично. На допомогу Вам можуть прийти соціальні служби, поліція в крайньому випадку.
Окремо про тримання доньки. Чи справді вона Вас тримає? Очевидно, не сама донька, а сам факт, що донька від нього. Але ж батька для доньки обирали Ви. Хіба не так?
Правда, не знали наперед, яким він буде батьком та чоловіком. Тому варто виходити з того, що є. Виходити максимально обережно до власних почуттів та взаємин дитини з батьком.
Загалом, які у Вас залишись питання до психологів? З чим актуально розібратись, щоби пройти цей період, не втративши себе?
Відредаговано автором 20-05-2026 15:48:44