Мій чоловік зникає
Ми нещодавно помирились, після 3 років паузи, я писала, він читав був на звʼязку і я вже пройшла шлях від злості до відчаю, бачила як він на все реагує, але мовчав, і от приїхав. Але після наших зустрічей зараз от знову якась пауза, він казав тижні 2 приїду, а вже майже 3 пройшло
Читає, на звʼязку, але визначеності не дає, пише лише про побачення, тобто 3 тижні не пише
І мені тривожно і одиноко
І ніби він не цінує
Хоча він любить, є почуття, багато пристрасті
Але це як вичікування, приїхав переміг і поїхав
А мені його не вистачає
Якщо ставити умови він закривається
І як мені бути?

Відповіді психологів
Три роки паузи — це не просто час. Схоже це болючий для вас досвід.
Зараз відчувається що всередині вас живе страх: якщо будете вимогливою, якщо проявлятимете емоції то він знову піде. Тому терпите, навіть коли боляче.
Швидше за все він не робить це навмисно. Є люди, для яких близькість і страх йдуть поруч. Або можуть бути і інші причини його поведінки.
Але ось що важливо побачити: ви вже давно підлаштовуєтесь під нього. Мовчите, чекаєте, стримуєте себе, і насправді вже втомились від цього.
Тому питання не в тому, як зробити так щоб він змінився. А в тому — чи готові ви і далі будувати себе навколо людини, яка не може дати вам стабільності?
Це просто чесне запитання, на яке лише ви можете відповісти.
Нора Маркман психолог
Київ ·
Вітаю. Дуже прикро, що ви це все переживаєте. Чи ви обговорювали з ним після примирення яким буде ваше спілкування? (він закривається при "умовах", але чи сам він окреслює як бачить майбутнє? Чи можна говорити з ним про це?)
Ваша пауза в три роки - це довга пауза, і за цей час у людей звісно можуть змінитись почуття. Ваші стосунки до паузи були якими? Чи було вам з ним комфортно?
Коли ви кажете, що вам самотньо, тривожно і вам здається він не цінує вас - чи це саме так ви уявляли подальші стосунки з ним після паузи? Що вас зараз об'єднує, окрім пристрасті (яку ви згадали)? Який є фундамент у ваших стосунків, як ви це бачите?
А також - чи є у вас близькі люди, які розуміють вас і зможуть підтримати?
Буде дуже доречно, якщо ви звернетесь до спеціаліста за консультацією, це може допомогти вам, як мінімум, подивитись на проблему з різних кутів, і зрозуміти себе краще. Сил вам і мудрості!